Nişanlımdan soğudum ama ayrılamıyorum, 4 yıllık ilişkide ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bi nişanlılıktayım ve cidden aklım karışık karşımdaki adam sözlerde ilgili maddiyatta ilgili ama hissedemiyorum duygusunu bana olgun ciddi baba gibi olan adam meğer kendi okuldaki kız arkadaşlarıyla neşeli espriliymiş ben çok neşeli enerjik bi insanım ama o enerjimi söndürüyor her şeyi evlenince yaparız diyor beni sürekli. kalıba sokmaya çalışıyor artık soğudum gibi ve beni kendimden de soğuttu kilomdan her şeyimden ama ondan kopamıyorum bi çiçeği bi evlilik teklifini ya her şeyi geçtim bir kahkahanı halletmeyecek ne yaptım ben diyorum ama yine de ayrılamıyorum ağlayıp duruyorum onda ise sorun yok hayatının 3. planında ben varım günde 2 kez arar ilgi sözleri söyler yönlendirir ve kapatır siz benim yerime olsanız ne yapardınız (ilişkimiz 4 yıllık bir yılı geçerli sayılır arada 6 ay ayrılık yaşadık ayrılık öncesi ben aşıktım sadece o sevmiyordu sonra o değişerek geldi)

Nişanlımdan soğudum ama ayrılamıyorum, 4 yıllık ilişkide ne yapmalıyım?
Cevapla