7 senelik sevgilimle yeni nişanlandık çok kez ayrıldık barıştık kavgalar ettik araya başka ilişkiler bile girdi neyse sonunda yine barıştık ve nişanlandık. Kötü biri değil asla ama kıskanç ve 2 duble içse hemen kendinden geçiyor bi ortam da zor oturuyorum onunla. Neyse 6 ay sonra evleneceğiz ama ben korkuyorum bi yanım 7 seneyi heba etme diyor bi yanım da istemiyor. Daha önce çok seviyordum ama çok kez ayrıldık araya soğukluk girdi eskisi gibi değilim ona. Biraz da maddi durumum kötü olduğu için evliliği uygun buluyorum sizce ne yapmam gerek?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)1 yılBu durumda hissettiklerin tamamen anlaşılır. 7 yıl, üzerinde çok emek harcanan bir ilişki, kolay bırakılacak bir şey değil. Ama evlilik gibi büyük bir adımda sadece geçmişe değil, şu anki duygularına ve gelecekte nasıl bir hayat istediğine bakman çok önemli.
Kıskançlık ve alkolün getirdiği davranışlar seni zorlayan, huzurunu kaçıran şeylerse, bunları görmezden gelmek uzun vadede sıkıntı yaratabilir. Evlilik, sorunların üzerine gitmek, birlikte büyümek ve destek olmak demek. Eğer şu an içinden “eskisi gibi değilim” diyorsan, bu duyguyu görmezden gelmemelisin.
Maddi durum evliliği düşünmene sebep olsa da, evlilik sadece maddi konulardan ibaret değil. Hem duygusal hem psikolojik olarak kendini hazır hissetmelisin. Eğer korkuyorsan, bu korku üzerine konuşmak, hislerini onunla paylaşmak ve geleceği netleştirmek önemli.
Eğer mümkünse, birlikte bir evlilik öncesi danışmanlık almak da çok yardımcı olabilir. Duygularını, beklentilerini, korkularını profesyonel bir destekle açmak, kararını daha sağlıklı vermene katkı sağlar.
Sonuç olarak, kendini zorlamadan, hem mantığın hem kalbinle dengede durmaya çalış. Bu ilişki seni gerçekten mutlu edecek mi, yoksa sadece alışkanlık mı? Kendine bunu sorman, en doğru adımı atmana yardımcı olur. Ben buradayım, istersen konuşabiliriz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sonda kendin demişsin maddi durumum kötü diye evleneceğim diyorsun. Para sana mutluluk getirmez hatta soğumuşsun bile, eğer ilişkiye devam edersen üzülen hep sen olacaksın ve o arkadaşa çok büyük ayıp ediyor olacaksın. Onun hakkına giriyorsun, yapma. Konuşup bitirmen doğru olur senin için.
00 Yorumla
1 yılHata edersin para hayatından kıymetli değil asla ve araya başka ilişkiler girmesi demek zaten senden sonra başkasını sevmesi demek ki alkol dayanıklılığı yoktur ona bir şey diyemem ama istemediğin bir ilişki içinde 7 değil 17 bile heba edilir mutlu olmadıktan sonra hiç bir işe yaramaz.
00 Yorumla
1 yılMaddi durumun kötü olduğu için ya da duygusal boşlukta olduğun için evleneyim deme bu 7 sene olacak sana 17 sene ama araya çok soğukluk girdi diyosun sürekli gecmisteki olayları hatirlayacaksiniz ve hep kavga olacak benden sana söylemesi iyi düşün taşın sırf 7 seneniz var diye (kj o da ayrı barışık şeklinde) evlilik hapahim deme. Yani ben olsam asla böyle bi riske girmezdim evlilik bu ciddi bisey
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Eyvah, tam bir iç karmaşa var burada! O kadar iyi anlıyorum ki... Yalnız hissetme sakın, çünkü uzun ilişkilerde bu tarz gelgitler çoğu kişinin başına geliyor. 7 sene az zaman değil, üstüne ayrılıklar, barışmalar, kıskançlıklar… Hele bir de maddiyat devreye girince kafalar iyice karışıyor. Bazen geçmişteki fedakarlıklar şu anki huzurunu gölgeliyor gibi geliyor insana.
Şunu asla unutma: Kimsenin geçmişin borcunu ödemek için geleceğini feda etmesine gerek yok. Sevginin, huzurun içinde olmadığı bir yol seni yorar. “Acaba evlenmezsem çok şey kaybeder miyim?” korkusu yerine “Kendimi bu adamın yanında 5-10 sene sonra mutlu hayal edebiliyor muyum?” sorusunu sor.
Kendini zorunda hissetmen çok üzücü, maddi nedenlerle böyle bir karara evet demen ise seni daha da yorar, canını sıkıcak bir evliliğe adım atmanı hiç tavsiye etmem. Biraz durup, kendini dinle. Ona bir şans daha vermek istiyorsan küçük bir ara verip gerçekten özlüyor musun, eksikliğini hissediyor musun gör. Kafanda net olmazsan düğün günü bile pişmanlık yaşayabilirsin, ohoo hiç gerek yok! ❤️🩹
İçinden geliyorsa istemediğini usulca anlat, hayat senin! Herkesin tabusu ama ilişkilerde “bunca zaman gitti, tamam bari evleneyim” mantığı pek mutlu etmiyor… Kafanı topla, kendini dinle, sevdiklerinle konuş. Olmazsa da dünyanın sonu değil, yeni başlangıçlar seni bekler! İstersen bana buradan dertleşebilirsin, yanında olduğumu bil. 🦋10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
79
Cevap
81Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılayrılabilirsiniz
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılNe yapacagını + neler olacagını hicc usenmeden iyilik olsun diye uzunca yazacagım, yapıp yapmamak sana kalmıs. Kıskanc erkekk evlerden ırakk, kıskananı seviyor sanıyorsunuz. Arkadaslar kıskanclık sevgi gostergesi degil. Burada o detayı belirttiysen ileri seviye kıskanclıgı var evlenince seni evden bile cıkarmaz. Alkol kullanınca kendinden geciyor diyorsun, sence boyle biriyle saglıklı bir birliktelik olması mumkun mu? 7 sene mi daha onemli yoksa ömrünün geri kalanı mı 🤷♀️ Sevgin de yok, maddi durumun kotuyse git calıs bu kadar basit elin kolun var sonucta. Kimseye muhtac kalma. Evlendigin zaman olacak senaryoyu da yazıcam. Kıskanc ya hani evden cıkarmaz, fiziksel-psikolojik siddet uygular. Ekonomik ozgurlugun olmadıgı icin bosanmak istesen dahi bosanamazsın. Evlenince burada yeniden boyle soru acmak istemiyorsan AYRIL. Boşanmaların nedeni evlenmeden onceki sorunlardır.
70 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBenim bir arkadasim vardi. 9 senelik sevgilisi vardi. Ayni senin gibi ayril baris yapiyorlardi. Bide araya baṣkalarıda girip çıkıyordu. En sonunda niṣanlandılar ordadada ayrıldılar. Umarım bide evlenip boṣanmamıṣtır. Yani bazı ṣeylerin b. kunu çıkarmamak lazım.
Sen aslında o insanı sevmiyorsun ama onunla büyümüṣsün o yüzden baṣka insan sana yabancı geliyor. Yani alıṣılmıṣtan vazgeçemiyorsun. Zaten senelerce sevgililik ne ya evli gibi 7 sene ne hey yavrum hey. Evliler en azından çoluk çocuğa karıṣıyorda vakit geçiyor siz ne yapacaksın tam takır kuru bakır. Bence en iyisi ayrı kalmanız çünkü birbirinize haksızlık ediyorsunuz. Zaman ve evlilik ṣaka değildir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBence ayrılmalısın. Çünkü ortada 7 sene yok. 7 senede kimler kimler girmiş araya o ilişki bitmiş yani. Son çıktığınız süreç, barıştığınız süreç geçerlidir. Ozaman evlen 7 sene evli kal, 7 sene de başkalarıyla görüş, sonra de ki 7 senedir evliyim. Yok ya. Boşandın bidaha evlendin sen. Yine boşan. Sürmeyeceğine inanıyorsan evliliğin. Bir ömür gitmeyecekse ayrıl. Boşandıkdan sonra evlenmenin anlamı yok. Evlilik ömürlük olmalı. Sevdiğin biriyle. Sen sevmemişsin. Araya başkalarını almışsın. Bakire de değilsindir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 656 cevap paylaştı.
s 1 yılSana adam akıllı bir şey söylim mi
Ayrıl
Belliki siz birbiriniz için değilsiniz abi
50 kere kavga edilen ilişkiden hayır gelmez sende soğudum diyosun
40 50 yılın heba olacağına varsın 7 yılın heba olsun bir şeylere vicdan yapıp da kendini yakma elbet daha iyisi gelir.33 Yorumla- 1 yıl
Kedicik haklı
- 1 yıl
Ulke bunlarla dolu çünkü
Birbirini sevmeden şu sebeple bu sebeple evlenip sonra da çocuk yapıp boşanıyorlar - 1 yıl
Ve bunlar yüzünden boşanma oranları epey fazla olup gün geçtikçe daha da fazlalaşıyor
Yedi senelik ilişkinde heba olacak bir şey göremedim ben 50 kere ayrılıp barışmışsınız üstüne bir de başka ilişkiler girmiş araya sevgi yok saygı yok üstüne bir de soğudum diyorsun yani sen bu adamla niye nişanlandın anlamadım başka kimse mi yoktu
15 Yorumla- 1 yıl
- 1 yıl
@_Armstrong_ Bence vardı ama eski sevgilisine takıntılı olduğu için görmek istemedi hadi kimseyi bulamasa bile yine evlenilecek bir adam değil o bekar kalsa daha iyi
- 1 yıl
- 1 yıl
@_Armstrong_ Değilim
- 1 yıl
1 yılBiz burdan bişey diyemeyiz ki. Bırak desem sanki diğer erkekler çok mu harika? Devam et desem zaten lacka olmuş bi ilişkiyi zorlayan iki mantıksız yetişkin illa ki birbirinden tiksinip boşanma derdine düşmüşsünüz. Bir tane çocuğunuz olur işte. İşin boklu ihalesi ona kalır işte
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 716 cevap paylaştı.
1 yılYani bu söylediğin şeyler alarm zilleri aslında, üstüne bir de maddi koşullardan dolayı tercih etmen var ki... Hayatının bütününü, geleceğini etkileyecek bir kararla ilgili daha temkinli düşünüp hareket etmeni öneririm. Hele ki aranızdaki sevgi bağı eskisi kadar güçlü değilken...
10 Yorumla
1 yılBence ikiniz de terapist yanına gidin. Geçenlerde ben bir terapistden böyle bir şey duymuştum. YouTube’da konuk olduğu programda her çiftin evlenmeden önce bir terapist yanına gitmeleri gerektiğini söylüyordu. Bu onların evliliğinin daha sağlam olmasında kesin yardımcı oluyor diyordu. Bence yapın bunu.
00 Yorumla
1 yılcanım çok haklısın, yazdıklarını okurken gerçekten içim buruldu çünkü böyle kararsız kalmak, bir yandan alışkanlık bir yandan huzursuzluk hissetmek çok zor. 7 sene az değil, insan "bunca yıl boşa mı gidecek şimdi" diye düşünüyor ama şöyle de bir gerçek var: sırf geçmişte çok şey yaşandı diye, geleceğini buna göre şekillendirmek zorunda değilsin.
bir de maddi durumdan dolayı evlenmeyi uygun bulduğunu söylemişsin ya… çok iyi anlıyorum, insan bazen hayatta kalma moduna geçiyor. ama kendine şunu sorman gerek: "bu evlilik beni ileri taşır mı yoksa içimdeki boşluğu daha da mı büyütür?"
sevgi zamanla değişir, azalır, dönüşür. şu anki haline bakınca, "artık eskisi gibi değilim" diyorsan, bu duyguyu ciddiye al. çünkü her şeyin temeli o. sırf geçmişe, maddiyata ya da "alıştım ben bu insana" hissine tutunmak seni daha büyük mutsuzluklara götürmesin.
00 Yorumla
1 yılBu sekilde bi ilişki biliyorum en sonunda ayrıldılardı böyle bi ilişkinin bitmesi gerel bence ayrıl barıs baskaşarını al hayata ne saçma bi ilişki ben bi baskası gircdl eski sevgılımın hayatına sonra tekrar benle barısacak gitsin ona geri hiç gerek yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDirekt ayrıl.7 sene için bir ömür heba edilir mi? Parasızlık yüzünden problemli biriyle üstelik. Hem evlendiğinde 7 senelik süreçteki tüm hayatına girenleri de yüzüne vurur. Seni üzer. Hic mutlu olmayacağın zaten belli.(Adam içiyor, diyorsun onu sen mi toplanacaksın yollardan. Çocuklarına böyle bir baba mi yakışıyor?)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen senin yerinde olsam yanlızlığı seçerim 7 yıl sıkıntı stres üzüntü kavga eğer bu kişi nasibin ise evlilik olurdu veya olacak allah seni sınıyor testden geçiriyor sana desem mi ilk zorlukmu çekmek istersin yoksa kolaylık mı?
Zorluğu seçeceksin ki hem öğreneceksin hem herşeyi anlayacaksın. ve kolaylığı sona bırakacaksın
Bir insan evliliğe atım atarsa öyle bir engeller çıkar ki karşına pes edecek duruma düşersin bunlar ders anlamak. Sana tavsiyem. Onu seveceğine Allah'ı sev ona aşık ol namazlarını kıl ona bağlan daha mantıklı
Çünkü sen evlenince belki daha kötü olacak allahı unutacaksın hayat geçim mücadelesi nedeniyle.
Benim düşüncem bu
Zamanında bende ilk defa aşık oldum
Olmadı o gidip başkası ile nişanlandı evlendi. Şimdi ayrıldılar geçen aylarda pazarda karşılaştık sarılasım geldi ama işte olmuyor. Pişman pişman baktı
Onun fotoğrafını hala saklarım çok garip bir durum.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvlensen de boşanacaksin. Hayat sana gösteriyor işte onun ne olduğunu ve sen ısrarla gerçeklere göz yumarak hayatını mahvetmek üzeresin. Sevgili iken ayrılmak kolay ama mahkeme kapılarına düşmek belki de kucakta bir çocukla hayatını mkmek istiyorsun kendine gel
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAyrıca evlilik zaten kadına tüm hayatı boyunca yük, erkeğe sultanlık getiriyor. Senin gibi canım cicim ya da maddi aile konuları gibi sebeplerle evlenenler boşuna boşanmiyor çünkü aptllik yaptığını ancak cicim günlerinden sonra fark ediyor ama bu sondan kaçış yok sen onlar gibi olmak yerine aklını kullan ve zamanın varken vazgeç
Gizli Üye(30-35)1 yılSakın evlenme evlenince daha kötü oluyor bende Şu an evliyim hiç ayrılmadık ama yinede sıkıntılar yasiyoruz ama bisey diyim mi bekarken kafan rahat oluyor daha rahat gezip para harcıyorsun evlendikten sonra zorlaşıyor o isler ciddiyim hele bide cocukta oldumu tamamen eve bağlanıyorsun yalnız oluyorsun sevgi aşk bi yere kadar erkekler değişiyor gerçek yüzlerini evlendikten sonra gösteriyor senin ki neyse ki evlenmeden göstermiş
00 Yorumla
1 yıl7 yılı heba etmek istemezken bir ömrünü heba edebilirsin ayrıca kendinden geçiyor zor oturuyorum onunla demişsin belki sana yaşayacagin ömrü bile birakmayacak bence dusun bunlari
30 Yorumla
1 yıl7 sene önündeki senerlerden değerli mi? Evleneceksin ve belli ki çok mutlu olamayacaksın. Baştan belli olmuş. Hiç istemediğin bir evliliği yapmaman gerekir. Basit bir şey bu.
Yol yakınken vazgeçmeni tavsiye ederim.10 Yorumla
1 yılNe. Yazikki. Anlattiklarina. gore. evlenmekle. buyuk sorunlar yasayacagin. goruluyor. Senin caren. maddi olarak kendine. bakabilecegin is bulmak buna. gayret et. hic. is. aradin mi calismak. icin?
00 YorumlaBen hic evlenmedim ahkam kesmek istemem ama ben senin yerinde olsaydim şüphe duyduğum bir evlilik yapmazdım onsuz yasamak seni maddi anlamin disinda korkutmuyorsa sakın bunu kendine yapma cunku boşanmak daha zordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 436 cevap paylaştı.
1 yılnişanlınla bir konuş artık ayrılmayalım de ben senden kopmak istemiyorum falan da ikinizde birbirinize birbirinizde sevmediğiniz özellikleri söyleyin ve problemleri çözün yani çünkü geride kalan o 7 seneye gerçekten çok yazık olur
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBu düşünceyle bir ömür zaten hiç geçmez. o yüzden oturup konuşun gerçekten istemiyorsanız devam etmek istemediğinizi söyleyin. Nişanlılık dönemi de bir nevi insanların evlilik öncesi bir provasıdır zaten :)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılkimseye katlanmak zorunda değilsin, kimseyi değiştirmeye çalışmak zorunda değilsin, böylesine muazzam bir evrende kendini böylesine sınırlamak sonunda seni çok kötü etkiler, sana uymayan herkesten her şeyden uzak durmak önceliğin olmalıdır
00 Yorumla
1 yılkarışmak gibi olmasım ama şu an mutlu değilsin ve evlenirsen zaten mutlu olamayacaksın belli kendine bunu yapma düzgğn bi şekilde duygularını kendine ifade et hissettiğim kadarıyla aslında sevgi var ama hem istiyorsun hem istemiyorsun giden yıllara üzülme bırak gitsin evlenince hayatın daha kötüye gider kendine zulüm etmiş olursun yinede karar aenin tabi ki canım :)
10 Yorumlakavgaların sonu gelmez... buraya yazdığına göre de sen de ayrılmaya karar vermişsin sadece emeklerine üzülüyorsun. üzüleceğin bir insanla devam etmek sana zarar verir
10 Yorumlaİçki içen sarhoş olan insandan hayır mı gelir?
40 Yorumla7 seneyi bilmem ama iki duble içince götü balı dağıtan adamla aynı masa da bile oturulmaz. Ağzıyla içmiyorsa ilişkiniz de iyiyse alkolden uzak tut
10 Yorumla
1 yılEvlenmeyi seçtiğin adama duyduğun sevgiden şüphe ediyorsan doğru bir istikamette değilsindir. Ayrilmak için evlenmeyi bekleme derim bosanmak yuzuk atmaya benzemez
00 YorumlaKendine bu kötülüğü yapma derim, ilerde ayrılmak istesen bile içini bir ayrılık korkusu kaplayabilir, tanıdığım böyle hanımefendiler var, kocalarını seviyorlar fakat kocalarının kötü birer eş olduklarını da bilip ayrılmak istiyorlar, bazen sadece kendini düşünmek gerekir, bu insanla evlendiğinde çocuklarınıza nasıl davranıcağını düşünerek biraz daha karar vermeye yakınlaşabilirsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 570 cevap paylaştı.
1 yılYaşlılığınızj gördüm gibi hissettim ve sen mutlu olmazsın bu saatten sonra zor yani çünkü bitmiş içinde bir şeyler ömrünün geri kalanı bu düşüncelerle geçmesin
00 Yorumla
1 yılYorumlarda herkes ayrıl vs demiş ama bu hissi gerçekten yaşayan biliyor benimde 4 ay sonra var 5 yıldır birlikteyiz ama yaptığı şeylerden dolayı çok soğudum bide benim ailem istemiyordu çok çabaladım uğraştım kabul ettirdim ben şimdi nasıl döneyim olacakları göze nasıl alayım alamam ailem arkamda durmayacak bunca yılım boşa gidecek çok zor anlıyorum seni
00 YorumlaŞimdiden bazı sinyaller geldiyse tekrar çok ciddi şekilde düşünmeniz gerekir. 13 yıllık sevgililik ve 2 yıllık evliliği bitmiş biri olarak net söyleyebilirim ki nişanlılıkta yaşadığın problemler hiç değişmeyecek. Çok sinyal aldım ama aşk sevgi dedim üzerine gittim. Şimdi dünya başıma yıkılmış durumda koca evde tek başımayım. O yüzden kesinlikle çok iyi düşün. Bazı şeyler erken biterse sonradan iş işten geçtikten sonra bitmesinden çok daha az acıtır.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çocuk oyuncağı yapma evliliği 7 sene file kolay yüzüğü taktın ama evlilik mi olmaz diyorsun bence ilerde boşanırsın ama evlenme olayında zor olur başkasıyla ağır hasar kayıtlı kimseyi kimse istemez
00 Yorumla
1 yılHabire ayrılıp barışıp en sonunda mutsuzsan evlendikten sonra da bir süre sonra tekrar mutsuz olacağını düşünüyorum evliliğin ilk ayları belki eğlenceli geçer ama sonradan eskiye TEKRSR dönersiniz bence ciddi bir konu oturup beraber düşünün eğer o da uzatmazsa zaten evlenmeyin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
1 yılbence maddi durumu unut ve evlenince bu kavgalar hep olacak ayrıl barış da olmayacak evlilikte sine çekecek belkide hep illa evlenmek zorunda değilsin
00 Yorumla 7 seneyi heba etmeyeyim diyorsun da belki 30 seneyi kurtaracaksın. Bi de ilişkiniz çok laçkalaşmış ayrıl barış vs soğukluk da girmişse artık olmaz
00 YorumlaZor bı durum ama araya başkası girdiyse dikiş tutmaz ki biz kadınlar duygusaliz her zaman aklımıza gelir ve iki dk mutluluk bile kursagimizda kalır sen temiz bir sayfa ac yaşın daha genc
00 Yorumla
1 yıl20 yıl evli kalıp bosananlar var sana kötü gelen birinden ayrılmak asla kayıp değildir bence tam tersi ayrıca alkol kullanan biri ilerde alkol parası yüzünden hem senin hemde cocugunun rizkıni yer seni dvebilir kendinden geciyorsa sakın yapma bunu kendine
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Gidişat iyi değil sanki. Evlilikte hayır vardır derler. Alkol durumunu ona aç ve açık açık korktuğunu belirt bence. Hakkınızda hayırlısı olur inşallah.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılBütün bir ömrün heba olacağına 7 senen heba olsun diyorum böyle biri ile ömür geçmez içtim kafam güzeldi diye bahanelerin arkasına sığınılmaz içmek de bir tercihtir sonuçta ağzıyla içemiyorsa içmesin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı. Yedi senenin bir önemi var gibi görünmüyo ama bulmuşken kaçırmaman senin için en doğrusu olur sanırım. Hiç değilse üç beş nafaka bağlatacak kadar sık dişini reis.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılYavrum siz evlenmeden önce evliliği bitirmişsiniz. Ollmaz sizin iş huzur getirmez bu evlilik de yürümez yaz bunu bir yere
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yıl7 sene gibi uzun evlilik öncesi ilişki olmaz. Zaten yalnis bir gidişin icindesin. Evlendiğinde heyecan duyman zor.
10 Yorumla 7 seneyi heba etmemek için ileriki yaşlarımı heba edeceksin yani on yılın 15 yılını da mı heba edeceksin yapma bir de çocuk olursa ayrılmak zor olur
10 YorumlaBaştan beri yanlış ile dolu bir ilişki hiç güven vermedi bana soğumuş sun gibi geldi
Evlenmek için evlenmeyin sonu boşanmaktadır biter10 Yorumla
1 yılEvlenmek için iyice düşün. Sen henüz karar verememişsin.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Sevgilin iyi biri olabilir ama söylediğin gibi ise o içki içmiyor içki onu içiyor , ileride alkolik olabilit sıkıntı yaşarsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılEn uzun ayrılığınız ne kadar sürdü? İçine sinmiyorsa evlenme. 7 yıl için kalan tüm ömrünü heba etmiş olursun. Ben de aynı durumdayım ama evliliğe gelmedik daha. Ayrıl barış bir ilişki çok tükendim duygularım da öyle...
03 Yorumla- 1 yıl
Benimde 4.5 yillik iliski ayril baris.5 yildir daha ciddiydik ama bu sefer engelleme olaylari oluyo ayriyiz 3.5 aydir heryerden engelledi bukadar basit bitirebiliyolar bundan sonra tovbe asik olmicam hayatimin enbuyuk pismanligi en guzel duygularimi harcadim ve artik kimse icin harcamak istemiyorum
Cevap sahibi1 yılBenim de en büyük pişmanlığım oldu çünkü beni de çok tüketti başkasına verebilecek duygu kalmadı bende o kadar duygularım harcandı
1 yılDaha başlamadan bitmiş bir evlilik bu. 6 ay sonra evet demen sonucunda üzülen taraf olacaksın. Şimdiden yol yakınken vazgeç
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılbu ilişki bitmiş gibi görünüyor. tabii yalnızca anlattıklarından çıkardım bunu. 7 sene uzun ama önündeki yıllar daha da uzun. iyi düşün.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılEmin olamıyorsan süreci uzat
Zamanla daha berraklasır her şey
Evlilik tarihi belirlemeyin belirlediyseniz erteleyin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u 1 yıl7 yıl mı geriye kazanılan onlarca yil mi evlenince boşanmak istediğinde bu adam boşanmak ister mi yoksa bela mi olur?
00 Yorumla Bence evlenme çünkü evli çiftlerde bile araya soğukluk girince boşanıyorlar. En baştan fark ettiysen gerisini getirme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. hep kavga ediyormuşsunuz sırf birkaç senen gitmesin diye ömrün boyunca bu adama mı katlanacaksın
00 YorumlaSen yedi yılda nasıl soğumadın ya insan sıkılır ne bileyim ayrıl gitsin yoksa pişman olursun ilişkinin heyecanı kalmamıs
00 Yorumla
1 yılİçkiliyse sakın evlenme pişman olursun, yedi yılın boşa gitmesiyle ne alakası var biriyle evlenmek için illa yedi yıl sevgili kalman gerekmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 965 cevap paylaştı.
1 yılsakın evlenme ! Zaten ağzıyla içmeyen adamla çocuk bile yapamazsın. Onurunla fakir kal daha iyi inan bana
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 776 cevap paylaştı.
1 yılHayatının kalanını heba edeceğine 7 seneni başımın gözümün sadakası olsun diyip heba et rahat et...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yıl7 sene sevgili kalırsan olacağı bu. İnsanlar 7 yıl evli kalamıyor. Daha ilk cümle zaten her şeyi özetlemiş. Ne ettiysen kendine yapmışsın.
00 Yorumla
1 yılBen söyleyim sizin ilişki iyi değil olmazsa bu saaten sonra bence bir ilişki bir iki ayrılık yaşamış ise sonrasında komple bitirilmelidir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 994 cevap paylaştı. Yani diğer durumlarda etki edebilir ama soğuduysa napsan nolsa da boştur.. En yakın zaman da ayrılmam en iyisi..
00 Yorumla- Devamını Gör (100)
Devamını Gör(145)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer