AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
şu an 7 seneyi heba etmezsen ömrün heba olcak bak kendin bir ortama girmekten korkuyorum diyorsun kaldı ki insanın eşi insanı temsil etmeli temsil edebilir mi seni bu şekilde?
Zaten başlamamalıymışsın. sonra da gelip, boşandık neden dersin. Adam zaten belliymiş
Eğer mutlu değilsen ya da olacağını düşünmüyorsan 7 seneyi heba etmiş olmazsın.
7 seneyi heba etme derken 50 seneyi göz göre göre heba etmek...
Araya başka ilişkiler girmiş vıcık vıcık olmuş sizinki de
7 yılı heba etmezsin ama ömrümün geri kalanını heba edersin
Heba etmeyeyim diye evlılık yapılmaz. Ve şunu anlamanız lazım evlilik muhteşem bir kurum değil. O içki mevzusu insanı cidden rezil ediyor. Kendi eşimden biliyorum.
Daha başlamadan bitmiş bir evlilik görüyorum. Çekişmeli zor olur, anlaşmalı olsun bitsin
7 yılın heba olmuş zaten bari bundan sonrasını mahfetme
Yani karar senin ama bende maddiyat sebebiyle benzer biriyle evlendim gece eve kacta geliyor bilmiyorum bile, birsey de denmiyor ev arkadasi gibi olduk
maddi durumun için evleniyorsan geçmiş olsun. hiç evlenmesen daha iyiydi.
Eğer aklına en küçük bir pire bile takılsa ileride deve olur, yol yakınken dön derim...
Bir ömür boyu birbirinize katlanabilecek misiniz bu sorunun cevabına göre hareket et
O zaman yol yakınken ayrıl içine sinmeyen evliliktense bekar kalmak daha iyidir
Bu düşünceyle mutlu olamazsın. 7 yılı heba etmemek için tüm ömrünü heba edersin
7 yılı heba etmeyeyim diyorsun ama kendin heba olmussun farkında değilsin
Bir de extten NeXT olmaz derler. Bu gördüğüm acaba daha kaçıncı örnek olacak? 🤷♀️
Ne yapman gerektiğini biliyorsun. Kendine yakışanı yaparsın.
Sırf 7 sene için bir ömrü feda etmeyin. Belliku
Belli ki kafanızda netleşmeyen , mantiginiza yatmayan konular var. İçki konusunda zaten zaafiyeti varsa baya bı dusunmelisin
7 sene boyunca nasıl geçmişse bundan sonra da öyle geçer. İçen biri ise bu daha da kötü. Çünkü kadına şiddette içkinin içen kişinin etkisi çok büyük. Allah akıl fikir ve sabır versin
Bu ilişkinin sonu boşanmayla biter hiç iyi görünmüyor.
Hic birsey senden daha onemli degil
Şu an 7 seneni heba etmek istemiyor olabilirsin lakin ilerde evlensen cocugun olsa esin olacak kisinin sana ve cocuguna davranislari bir dusun balik bastan kokar ve kimse degismez gecmisini yakmamak icin geleceginden vazgecme
Ayrılmam en iyisi yoksa evlendikten sonra ayrılmam daha zor olacak
Onun maddi durumu nedir iyiyse olur çünkü eğer bir şeyler de yaşadıysanız bence başkasına gitmek saçma olur ama yine de sizin bileceğiniz iş.
O kadar düğümü çözmek mümkünse devam et. İlişkide duvarlar örüp soğuk rüzgarlara müsaade etmişsiniz. Sağlıklı ve net olmadığınız için çok fazla sabır isteyen bir birliktelik yaratmışsınız. Tercihen kolay olanı seçer insan. Tercih tamamen senin.
Zararın neresinden dönersen kardır. Hele alkol kullanan biriyse uzak dur. Alkol her kötülüğün başı.
bekarlar alemi için her nişanlılıktan dönen kız havuza tekrar geri dönecek bir artı 1. bu açıdan olumlu. senin açından ise bilemicem.
senin gibi esc ruhlu tiplerle evleniyorlar, evlenip biraz rahatladıktan sonra başkasına vurdurmaya başlıyorsunuz, kolay gelsin eşine acıyorum
hem soğudum diyorsun hem de maddi durumu kötü diyorsun. zaten evlenmek istemediğin de belli. Bu işi boşuna zorluyo gibisin. istemiyorsan karşılıklı konuş ayrıl.
Ayrıl yol yakınken dön. Evlilik daha zor, sorumluluk ister. Sizin ilişki bitmiş.
Bence ayrıl veya alkolü bıraksın yoksa dayak yersin evlenince hele çocuğun olursa çok zor
7 sene için kim bilir kaç yılını heba edeceksin o soğuma rüzgarını aldıysan bir kere hem onun için hem kendin için bitir bence evlendikten sonra gözüne daha çok batmaya başlayacak
Anlşmayacaksan evlenmenin anlamı yok, daha flört aşamasında şikayet varsa evlenince daha büyük sorunlar başlar , bence 7 yıl için 70 yılını heba etme
soğuduysan ayrıl başka açıklaması yok o saatten sonra zor gibi ama kendi aranızda konuşup yol bulmanızı öneririm.
o ayrılma dönemlerini sürekli başa kakacaksın
Yol yakınken dön hem kendi hem de onun hayatını mahvetme
yenısını bul. gecmıse takılır kavga eder durursunuz
evlenme o zaman ayrıca başkasıyla ilişki yaşayan erkekten olmaz zaten
Evlen gitsin, evlilikte keramet vardır.
Para bulmak kolay, onu da özelden anlatirim
Demek ki sana göre biri değil. Artık anlamış olman lazım diye düşünüyorum.
Çok kez barışıp ayrılmışsınız.
Bence uzatmayın.
Uzun süreli aşklar böyle olmaz.
Askım siz birazz evliligi 7 seneye sıgdırmış gibisinizz
Ileride pisman olmaktansa bastan pisman ol bence evlenince dahada cekilmez oluyolar cunku
Neden peki nişanlandı madem oncesı ayrılıklar vardı
Evlensende korkma siz ilerdede arıya ilişki bulursunuz 🗽😂🗽
Keşke nişanlanmadjysan, ozaman zararın neresinden dönersen kardır
Valla çok zor biriyse çekilmez olur helede çok aşırı kıskançlık yorar
@arzucukkkk75 tecrube konustu 🙃😅
Yani tabiki
Evlenme sonra boşanmaya kalkarsın
Kanka ne evlenicen bu adamdan olmaz seni kısıtlar sıkar aşkınızı öldürür boş ver takıl bekar bekar
yedi seneyi heba etme tabi canım onun yerine evlen ömrünü heba et... yazık olur yedi seneye yoksa.
Evlenmek için evlenme
Yanlis yapiyor gibisin ama hayırlısı.
Bitir yeğenim eziyet etme kendine
Düşün tart ne desek biz bos
Konuşmalisin ona haksizlik etmemelisin
Ne yapmak istiyorsan onu yap zamanı boş ver
Valla reis bence biraz düşün
Ayrıl başkasını bulursun zamanla
Knk nişanı at evlensen daha kötü olur
Ayrıl iyiye gitmez. 7 yıl için hayatını mahvetme.