Evlendiğim için çok pişanım ne yapacağım?

Öncelikle lütfen yargılamayın zaten yeterince kötüyüm. Görücü usulü evlendim, 21 yaşında. Ailemden kurtulmaktı amacım, çünkü dinden beyinleri yıkanmıştı bu yüzden ne okuttular ne çalıştırdılar beni eşimde bu kafada biri olmadığı için evlendim. Çok dışlanan bir insan olduğum içindir herhalde çocuğum olsun istedim en yakın arkadaşım o olsun, hemen çocuk yaptım. Şimdi 2 yaşında ben daha yeni 25 yaşına bastım. Eşimin tek hatası evlendiğimden beri arkadaşlarının hesabından, bilgisayarından vs her yerden eski sevgilisiyle fotoğrafları çıktı karşıma. O kızı sevmediğini çok iyi biliyorum çünkü nefret edip ayrılan eşim olmuş ve gerçekten unuttuğuna eminim fotoğrafları ama işte gördüğüm zaman psikolojim çok bozuldu doğum yaptıktan bir süre sonra aylar boyunca psikiyatrik tedavi gördüm. Şimdi yeni yeni toparladım asla kendimi salmadım. Eşim de 33 yaşında bu arada. Aramızda jenerasyon farkı var yani baya. Dışarı çıkıyoruz mesela çocuk asla durmuyor asla keyif yapamıyoruz. Çocuğu bırakabileceğimiz de kimse yok. Annem bakmak istemiyor. Mecbur çocukla geziyoruz ama böyle yanımdan gençler geçiyor yaşıtlarım geçiyor geziyorlar kafelerde oturuyorlar o kadar içim gidiyor ki. Evli olup çocuklu bir hayat yaşamak asla bana göre değil. Okuyamadım da anca açıktan liseyi bitirdim hamiyleyken. Şimdi de üniversiteyi kazanmaya çalışıyorum onu da kazanırsam anca açıktan okuyabileceğim. Ne bi mesleğim var ne de bi sosyal hayatım. Asla böyle olacağını tahmin etmezdim. Eşim o kızla 2 buçuk yıl çıkmış mesela otellerde kalmışlar gezmelere gitmişler hep baş başa. Peki ya biz? Bu saat oldu çocuk hâlâ uyumadı ki güya uyusaydı film izleyecektik tek aktivitemiz bu çünkü. Hayatım bitmiş gibi hissediyorum. Hayattan zevk almıyorum artık. Ne yapabilirim bana yol gösterin eşimden boşanmak istemem çok iyi bir baba evine çok iyi bakar. Karı kızda gözü yoktur asla. Çok sadık ve bana deli gibi aşık. Ama tüm bunlar yüzünden içimden sevgi göstermek dahi gelmiyor. Bazen kabuğuma çekilip telefon bile kullanmayıp herkesle iletişimi koparmak istiyorum. Ne yapacağımı bende bilmiyorum.

Evlendiğim için çok pişanım ne yapacağım?
Cevapla