AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Yapılacak birşey yok göz ne görürse gönülde onu istiyormuş demekki :)
sorun yokk bn kendi içimde hallettim onu sevgilimi beklemeye karar verdim
Eğer uzun dönemse 12 ay az bir zaman değil insanlar 40 yıllık evliliklerini bitirip yeniden bile evleniyor kesin konuşma hayat bu ;)
12 ay bile değil askerde kalmayı düşünüyoo.. ayrıca şu an için ciddi de değiliz ama bilmiyorum tabi o ne düşünüyo. çokta çapkın ve manisaya gitti bnde erzurumdayımm. tam bn brinden biraz hoşlandım ki bu ondan önceydi sonra çıkmaya başladık.. ama onun bni aldatmasından korkuyorumm.. bn aldatacak kadar ileri gitmedim çocukla adımızı bile bilmiyoruz.. ama o yapabilir. birazda o yüzden güvenmiyorum ki ayrıca benim en yakın arkadaşımla çıktı.. kızla gözümün önünde sarmaş dolaştı snıfa beraber sarılarak giriyolardı falan bunlar olmasa pek aldırmazdım ve bni aldatmayacağından emin olabilirdim ama şimdi içimde kuşku var biraz da bu yüzden o çocucğa karşı olan ilgim devam etti yoksa bn çıktığımız gün bitirmiştim ilgimi.. öyle işte.. :)
Ya sen hiç askere gidipte 12 ay boyunca 1029381093 tane erkekle beraber yatıp uyuyan kaç tane erkek gördün lütfen , hayatında hiç kimseyle birlikte olmamış birisi bile çarşı izninde gider karıya yani bunu bilmeyen yok yani
ciddi misinn? ohaa gider kesin demi
Lağn sen mnyak mısın biraz oynak mısın? Gitmez mi lağn gitmeyip ne yapacak sabır taşımı bu adam? Sende 12 ay boyunca oraya gidemeyeceğine göre adam her hafta sonu gidecek yani başka bir açıklaması varmı? Internet mi var adam kendini mutlu etsin banyoda ya da ortam mı var karı kızla görüşssün birşeyler yapsın mecburen gidicek rahatlatacak kendini
çok iğrençsinn , midem bulandı şu an.:)
Yani ben sana durumdan haberdar olman için bilgi paylaşıyorum üzerine üstlük iğrenç olan adam ben oluyorum allahım deli misin divane misin sen sordun bende anlattım kızım sormasaydın o zaman yani maalesef bu şekilde oluyor yürüyor bu işler
yani özür dilerim de birdenn öyle şeyleri duyyunca ister istemez oldu kb. ama ne bilim ya askerde sadık kalan erkek yok mu?
Zannetmiyorum maalesef öyle bir durum olabiliceğini varsa dahil binde birdir böyle bir olay yaşanması bilemiyorum yani zaten çocuğun fırıldak gibi olduğunu sen söylemişssin kesinlikle o kategoride değil yani senin çocuk ondan haberin olsunda
hımm gayett iyi anladımm teşekkür ederim.. yorum için.. :) iğrençsin dediğim için de tekrar özür dilerim
Rica ederim, önemli değil bildiğim şeyleri paylaştım ben umarım yardımcı olabilmişimdir :)
Gayette oldun tşkler :) .. hadi sana iyi qeceLer , ve bana da haram qeceLer :)
haha, rahat olsana sen başka dert mi kalmadı dünyada kızım bu kadar kafana takma dünya bu neler olup bitiyor boşver aman aç bir şarkı bağırarak şarkı söyle iki göbek at kendine gel çay demle filan gerek yok yani böyle üzgün üzgün hallere girmeye
yok be bunun için değil öyle bir şüphe vardı içimde sen kesinleştirdin saqolda.. onun için değil yarın sınvım var ona çalışıyomm maLum vizeLer.. :)
Ha anladım peki o zaman ben daha fazla rahatsızlık vermiyeyim sen derslere odaklan malum vizeler :)
aynen öLe.. rahatsızlık vermiyosun tabikide.. senin o güzel bilgilerinden yaralanmak iyi oldu
Çok teşekkür ederim tekrardan , iyi akşamlar :)
iyi akşamlar :)
Askerde ki çocuğa sevgilim dememelisin o zaman. Gönlüne başka birinin ateşinin kivilcimi düştüyse özellikle.
Boynuzlar miğfere sığarmı sığmazmı diye hesaplardayım. :)
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
vereceğine bahse girerim. rahat ol zaman böyle bir zaman. yani artık herkes böyle takılıyo.
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
eminim beklersin.
imalı bir yorum sanki..
Nedir bu ya yeni moda mi? Sevgilisi nisanlisi askerdeyken baskasina bakmak hoslanmak sevmek ihanetten baska bisey degil. Yazik gunah. Hesabini obur dunyada verirsin ona gore dusun dogru karar ver
Bak sana dogru cevabi vereyim. eger kisi arasinda kaldiysan her zaman ikincisini sec. cunku ilkini gercekten seviyor olsaydin arada kalmazdin. yani askerdekine yol ver
yapma bea barı askere gönderince yapmasaydın ama yazık oda sevgilimde beni bekliyor beni düşünüyor sanıyordur:((((
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
evet en doğru bu olmalı en azından dönene kadar :)
zaten çocuk askerde bide böyle bişey ögrense ne hale gelir. aşkına sadıksan bırakma
bırakırsan da adı ihanet olur zaten
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
en iyisini yapıyorsun allah sabır versin :) diğer çocugu da düşünmemeye çalış yoksa çıkmaz aklından :)
Sakın öyle bir hatada bulunma nice askerler gördüm kendini asanida kesenide firar edenide firar edemeyip delirenide çocuğa yazık etme akıllı davran.
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Sana benden bir afferim :)
ISTE siz boylesiniz 1 sene bile bekleyemiyosun o cocuk ise sirf aranizdan bir engel kalksin diye askere gitmistir yaziklsr olsun size
1 sene değil ki askerde kalmayı düşünüyoo :D zaten karar verdim bekliycem
Zahmet olmasin sana.
Askerdeki sevgilini dusun
düşünüyorum o yüzden hiç bişey yapmıyorum tşkler yorum için
Askerden gelene kadar oyala ordaki psikolojileri gerçekten çok kötü. Gelincede ayrılırsın
ben asker yolu bekliyorum böyle bir durum yaşamam yaşamkta istemem zaten dışarı çıktığım yok. sevgiline bunu yapma ayrılmaya bak
Benim anlamadığım sana hakaret ediyor eic seçiyorsun malmısın sen?
evet malımm sonradan fark ettim :D üsttteki yorumunu başkası yazmış zannediyodum meğersem oymuş geride alınamıyomuş yeni açtım bunu da zaten o yüzden fark edemedim :)
Anladım neyse bari
İşt sn ve snn gbi ler yzünden ask sevg dye bsy kalmadı en varlıklı olan askı bu hale sz gbler yzünden yok olyo
bir karar verme zamanın geldi
ama askerdekine ümit vermek seni kullanıp bırakması ile eşdeğer davranıştır
sadakat nerde
Aferin harbi delikanlı mert kızsın tebrik ederim sizin gibi düşünen zır pırt seven (bay-bayan) oldukça mahkemeler boş avukatlar işsiz kalmaz :)
Ooo maşallah hayırlı işler bol güneşler takılın gençler boşlukları dolduralım
yorum için teşekkürler :)
Ne demek canım rica ederim
benimde erkek arkadasım askerde şu an ama aynı şeyi bende yaşadım zor bir durum
beni anlayan birinin olması sevindim sabatan beri işitmediğim şey kalmadı , küfür bile ettiler , biraz da bni anlamaya çalışsalar iyi olurdu. yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim zaten :)
sizin gibi kızlar bizim gibi delikanlılara denk gelmesin inşşşşşşş ! gelende ağzının payını versin
yorum için teşşekkürler.
rica ederim ağır oldu ama empati öneririm ki askerlik varya cok fena.
evet ağır olduu genelde hep kaşar lafını duydum.. normalde böle bir nsan da değilim.. neyse ya tekrardan tşkler
kaarmaşık duygular yalnız gercekten sen kendini askere gidenin yerine koy.
hımm anladımm tabii anlıyorum onun için de zor :) bekliycem Lann sonuna kadar.. :) tşkler
:D Aldatmadan mümkünse oda sen hamileyken sıkıcak dişini karşıklı l*n herşey :D
evet gece yarısı dondurma almaya göndericem onu :D
aşerme anlamında dememiştim aldatma anlamında demiştim ama oda iyimiş :)
öyle bişey aklıma bile gelmedi..:) dondurma iyidir
neyse say sen say şafak say hadi eyv.
iyi akşamlar
Sicacik yataginda yata biliyorsan asker sayesinde yatiyorsun,.. O cocugu hak etmiyorsun, biraj bence allahsiz
bunlar oc kanka iste yazik gunah elemana
Aynen moruk kari milleti deyilmi
herşeyi askerden sonra dök şimdi söylersen kötü olur asker psikolojısı sonuçda
neyse ya vazgçtimm böle devam edicek hoşlandığım çocuktan da uzak durucam
bence ilk yapman gereken sevip sevmediğine karar vermek ve sadık kalmak
sevip sevmeme konusunda bnde kararsızım çünkü biz 4 yıl çıktık sonra 3 yıl ayrı kaldık o başkasıyla çıktı bnde başkasıyla bir ara nefrette ettim diyebilirimm.. bu süreçte onu çok özlediğimi fark ediyodum ama seviyomuydum belli değil.. şu an da aynısı özlüyorum ama seviyomuyum? bilmiyorum
cavabı aslında sen kendin vermişsin seviyorsunki özlüyorsun başkasına ili duymaya başlamanda ayrı olmanızdan ilgisini sevgisini hissedememenden kaynaklanıyor bence
ewtt çok haklısın bu yorumunu çok begendim :) kesinlikle böle olmalı çünkü sevgili, konuşunca , onun sesini bile duyunca çok heycanlanıyorum bu da onu sevdiğim anlamına gelir.. :) tşkler yorum için <3
rica ederim ben sadece hissetrtiklerimi yazdım ondan vaz geçme
teşekkür ederim çok yardımcı oldun. :)
Gözden ırak olan gönülden de ırak olurmuş diye boşuna dememişler. Ne yaparsan yapama ikisini aynı anda idare etme.
kesinlikle öyle bişey yapmam zatenn benim burada yazma amacım hani askerde ayrılırsam nası olur diye ama herkes olayı başka bir yere çekti işitmediğim şey kalmadı. yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
askerden gelene kadar ona ver sonra askerden gelince oda sana versin :)))) ne diyelim gonlun nerdeyse ona git...
yorum için teşekkürler :) sevgilimi bekliycem
Senin canın başka birşey istiyor askerdekide yapamıcana göre yakında yüzünede bakarsın utanmanda kalmaz ohh :D
daha neler ya. sadece bir hoşlantıydı geçti bitti gitti..
tabi abi
:) yorum için teşekkürler
Gerçekten aşık olan insan böyle bir soruyu sormazdı bile NET.
baskasından hoslanıyosan ayrılcaksın bu kadar basit.
Aynisini sana o yapmis olsa arkasindan demedigini birakmazdin ya
Senin gibilerine kaşar demekten bıktım demeye geldim😭🔫
sadece şeyi için yaşıyor desek
Tebrikler kaşarlıkta master yapmaya hak kazandınız.
Herkes gider mi arkadaş ya :( Neden Asker adamın başına gelir bunlar !
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim sadece ufak hoşlantıydı hatta hoşlantı bile sayılmaz yani bitti zzaten
En iyisini yaparsın. Kocaman Aferin sana :)
tşkler :::::)
o yuzden askere gitmek uzere ayrildim. gotu basi ayri oynuyor guvenilmiyor kizlara artik.. kafam rahat gitcem simdi missss :)
Adam gibi terk et çocuğu. şu an o Kafasında ne hayaller kuruyordur. Adam gibi yolunuz belli olsun
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Dusunuyon mu resmen ihanet ediyosun kaşarlı tost seni
hemen de kaşar diosunuz ya yeter ya bu ne.
Aslinda bunu demicektimde ustte birine kasar dedi diye en iyi cevap secmissin ondan dedim
Sizin gibiler yüzünden insan korkuyor bir kızla birlikte olmaya
olmayın bnce benim ki hataydı fark ettim ve düzellttim sevgilimi bekliycem artık
Ne olursa olsun guven vermiyorsunuz. samimi sevmiyorsunuz.
subatta askere gıdıcem Allah senın gıbılerden korusun
amin :D
Seytana uyma oyle birsey yaparsan omur boyu vicdan azabi cekersin
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Cok iyi bir karar vermisin mutluluklar dilerim :)
Askerde onun seni düşündüğünu aklindan hiç çıkarma bu seni engeller
pek düşündüğünü sanmıyorum ya :/ sanki bni hiç umursamıyo gibi düşünüyorumm ama bn onu seviyorum ve onu beklemeye karar verdim
En azindan boyle kendini daha iyi hissedersin
Kemdine gel kendine yapmayın böyle şeyler altı üstü 12 ay dayan yaaaaa
askerde kalmayı düşünüyo yakın olsak neyse ama bn erzurum o manisada konuşamıyoruz da o yüzden böle yanlış şeyler düşündüm ama zaten karar verdim bekliycem
Kalmayı düşünüyo derken?
askerdekı sevgılınden ayrıl yenı kollara yelken acman gerekıyor
yorum için teşekkürler
ayıp ya tek yaptığın şey ihanet birini seviyorsan terk etmemeyi denemelisin o çocuk kim bilir askerde neler düşünüyor geleceğiniz için.
hiç bişey düşünmediğini biliyorum ama sorun o değilzaten. ayrıca bnde karar verdim onu bekliycem
bekle bencede kendime çocuğun yerine koydumda tam bir hayal kırıklığı
hımm bnde öyle düşünüyorumm..
tebrik ederim o zaman :)
teşekkür ederim.. ayrıca yorum içinde teşekkür ederim..
ben teşekkür ederim :)
Bir erkeğe yapılabilecek en kötü hareket adam askerde yıkılır kaşarlık yapma
bu ne arkadaş her yorumda bir kaşar lafı kesin geçiyo yani. sorduğuma pişman oldum
Yaparsan kah. pelik olur derim
bnde öyle düşünüyorum o yüzden bişey yapmıyorum ama çocukla aramızda bişey olmasından korkuyorum
Ya bilemem ama sende dikkatli ol ozaman araya mesafe koy derim be gülüm
öyle sıkı fıkı bir muhabbetimiz yok zaten
sizin yüzünüzden intiharlar cogalıyo asker adama ıhanet edılırmı kısım s. gıdın
git konus. tekrar barismis vs. vs. gec, direk uni ye takil
Eğer başkasından hoşlandıysan sen askere giden sevgilini çok sevmiyorsun demekki
O zaman haydar dümeni arayacaksın veya arayamazsanda köşesindeki salak sulak yazıları oku belki ihanet eden beynin ve kalbin eski yerine gelebilir.
yahu imza atıp evlenmediniz ki, yapacak bişey yok. önünüze bakacaksınız
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
şu an bir bosluktasin sabret askerde olan adama bu yapilmaz
ulan sizin gbiler oldugu sürece yalnzlik dahada güzellesiyo bee
düşünme öyle çünkü yazık cocuga valla bi. b*k deme barım askeri bitene kadar D:D:
Ya yemin ediyorum midemi bulandırıyosunuz artık gidin ötede oynayın pislikler
Bu ne genisliktir boyle yazik o cocuga baska bisey demiyorum
Askerdeki adamı aldatrsan iki yakan bir araya gelmez söyleyeyim.
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Aaa biraz frenle kendini askerdeki adamdan ayrılınır mı
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
İhanet ettiğini mi düşünüyorsun aaaa olur mu öyle şey sen yapmazsın :D
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Sonra o Üniv deki gidecek askere başkasından hoslanacaksin sonra diğeri bla bla bla
yok daha neler.. tm karar verdim bn artık askerdekini bekliycem sonuna kadar
Isabet olur. Madem bu kararı verebiliyordun sorun neydi.
sorun yok artık zaten bu kadar aşağılayıcı yorumları ouduktan sonra zaten kötü bir şey olduğunu biliodumm * ainsanlar demediğini bırakmadı bn sevgilimi seviyorumm ama onunla çıkmaya başlamadan önce bu çocuktan hoşlanıyodumm.. çıkmaya başladıktan sonra da hoşlanma devam ediyo gibiydi.. ama artık öyle düşünmüyorum yorum için teşekkürler
Sen askerdekini aldatcan , sonra okuldaki seni başkasıyla aldatcak ve bu hayvansı döngü bu şekilde devam edecek...
Ya artik sevgilimin olmasindan bile korkuyorum midem bulandi