AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
eğer askerdeki ile ayrılırsan epey kafasına takar. işin zor
Migri migri agri jiyan vara vara hara hara ena habbul el fete
Gönlünü değil aklını dinlemen gerek
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim , aklımın sesini duyamıyorum , gönlüm de suskun bu günlerde , bide sorun şu ki 12 ay da yapmıycak askerde kalmayı düşünüyo.. o da biraz bni böle kötü etkilemiş olabilir
Bu çift kalarlı tosta ne deniliyodu ya?
Pardon Sabrinin şur çektiği topu arıyodum buralara kadar gelmişim
o aşkla sevmiyorsun birine hoşlanmaya başladım diyosun ya yazık aldatıcı tekisin
Demekki yeteri kadar sevmiyormussun.
ayrılıp yıllar sonra tekrar barıştığımız için bnce böle bişey düşünmem çok normall onca şeyler oldu.. zaten karar verdim sevgilimi bekliycem yorum için teşekkür :)
Hah iyi bari yazık cocuga asker adama yapılmaz öyle şeyler :)
aa ihanet mi ne ihaneti? (!)
hep bir ima. çıkmadım ki sonuçta sadece çocuktan biraz hoşlandımm.. öyle bir yorum yazıyosunuz ki sanki kırk yıllık kocamı en yakın arkadaşımla aldatmışım gibi çocuk benim adımı bile bilmiyo ki bnde aynı şekilde bu kadar abartmayın ya erkekleri koruycam derken benim günahımı alıyosunuz..
ewt canım ewt... . s. s. s. s. s. s. s la bir git
Zaten firsat Bu firsat hemen vur tekmeyi demi😈
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Sadakat diyorum ne kadar önemli bir kavram..
ßençok sadık bir insanımm sadece o askere gidince doğal olarak muhabbetimiz kesildi ve bnde birinden biraz hoşlandım , yanlış olduğunun farkındayım artık ilgilenmiycem
yazık günah ama askere ya /:
ewt bişey yapmadım zaten ve yapmıycam da saolsun burada kişiler beni bayağı etkiledi.. ayrılmayı düşünüyodum ama artık onuda düşünmüyorum.. bekliycemm :)
sevindim hayırlısı diyelim o zamn :) nerde asker
maniisa kırkağaç komando :)
hadin hayırlısı :))
teşekkürler :)
Yakında kaşar dolacak her yer
Ar damarı çatlamış bu kızın.
Eic yaziyi ben yazsaydim canimi alirlardi :)
bnde fark etmeden yaptım.. geride alınmıyomuş bilmiyodumm.
Ne kadar zamandır sevgilin?
biz 4 yıl çıktık sonra 3 ayrı kaldık bu 3 yıl içinde hem onun hem de benim hayatıma başkalrı girdi şimdi 2 haftadır beraberiz
O zaman sen bilicen onu.
Sevgine sahip çık askere gönderdin ihanet etme
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Rica ederim
ne yapacağına sen karar ver senin hayatın
teşekkür ederim karar verdim zaten hoşlandığım çocukla ilgilenmiycem sevgilimi bekliycemm.. yorum için teşekkürler.:)
reca ederimm
Sayın abim böylelerine cesaret verme ya. Askerdeyken sevgilin böyle yazsa bende ona senin verdiğin cevabı versem yani ayıp olur.
içinde bir şey varsa engel olamazsın zaten kardeşim
Ah bu universiteye giden kızlarrr yokmuuu :)))
vücuduna 220 volt elektrik ver ve kendine gel
kendimdeyimm.. sevgilimi beklemeye karar verdim
en doğrusunu yaparsın yoksa aynı acıyı birgün sende yaşarsın
hımm evet olabilirdi.. ama askerdeki herkes aldatıyomuş öyle duydumm ve bnmki de biraz çapkın hata biraz da az kalır kesin bni aldatır o pislik
Güven sorunu varsa zaten o ilişki bitmiştir boşuna çırpınıyorsun ozaman
Aman yapma bacim adam kafasina sikar
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
İyi yapmissin:)
saol :)
Bırak bosver bakma yüzüne zaten.
yorum için teşekkürler :) öyle yapıcam zaten
Yanls yapyosun ihanet etme sevglne
evt karar verdim sevgilimi bekliycem yorum için teşekkürler :)
Ne demek :)
:) tekrardan teşekkür
Ricaa ederimm bayan :))
Seni kınıyorum baby...
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Kendini askerdeki sevgilin yerine koy
koydum ve karar verdim bekliycem
Yani beklemen daha mantıklı geekten bu hiç hoş bir durum değil insan üzmek kolay bir şey o yüzden dikkat et onun ruh halini düşün yanlış şeyler yapma çok gerildim şu an :D
fark ettim :D yorum için teşekkürler :)
ben de olsam birinden hoşlanırım cevap olarak
yorum için teşekkürler
artı 1 olsa iyi olurdu
senin gibi karı düşman başına
kaşar diyeni eic seçmekde tuhaf yani
Irispisin sen irispiii
Way * askeredemi gitmeyelim artık
valla o askerdekıne yazık gunah
o da bna çok kötü şeyler yapmıştı ama neyse zaten vazgeçtimm hoşlandığım çocukla ilgilenmiycem artık ,
helal olsun sana merak etme senın cektıklerını ceken bırgun mutlaka aynılarını cekecek
görcez çekicekler mi.. ? :)
çeker çeker merak etme sen :)
yorum için teşekkürler
nedemek rica ederim
Sevgilinden ayril unideki çocukla yelken ac bence
sevgilimi beklemeye karar verdim..
Sen bekle gelir sonra derki ben ayrilcam ahada buraya yazdım
korkutma bni ya.. zaten hep böle gözü dışarda erkeklerden.. bnde ona hep diyorum sen ssadık kaldığın sürece bn seni beklerim diye hoşlanma olayıda ondan önce olmuştu.
Kaşar desek kaşarlara ayıp etmiş olucaz
Bir kadın cinayetine daha tanık olucaz herhalde
kaşarlık parayla değil
Offff basit insalar offf
Sevgilin olduğunu söyle
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim zaten
Sevgilin ne zamandan beri askerde?
2 haftadır ama bn erzurumdaydım o da karsta zaten hiç görüşemeden de gitttiği içn
Hmm anladım
Benim de sevgilim 3 aydir farkli yerde :/ özlem zor :(
evet bnde hazirandan beri görmüyorum
Oo hâlâ unutmamissiniz valla iyii :)) biz de unutmayiz umarim mutluluklarr :))
inş unutmazsınız saolun tşkler
yav gardaş netti askere giden erkekler size
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
aferin
sevdiğine bağlı kal. ya da öl
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
Hee hee öyledir zaten pikachu senii
öyle değil işte :)
Ya Boş koy nasıl olsa onu aldatip ayrilacaksin ammaann koy ver gitsin :D
hain olmaya namzet bir kadınsın
niye herkes bni bu kdar kötülüyo ki, o na bakarsan sevgilim benim en yakın arkadaşımla. çıktı bni kıskanrıyo diye düşündüğüm için umursamadım sürekli gözümün önünde kıza sarılıyodu sınıfa sarmaş dolaş giriyolardı.. şimdi o askerde diye birinden birazcık hoşlanmam mı hainlik oluyo.
o da senin genişliğin ikinizde suçlusunuz yapacak bişi yok layıkınızı bulmuşşunuz devam
ewt biliorumm çok kıskanıyodum ama arkadaşım da onu çok seviyodu napabilrdim ki
Bunları gördükçe, kadınlardan soğuyorum aq.
Al kızı koy kenara salla salla vur duvaraa
Bu çocuk bunu haketmiyor bence
Vereceksin milletemi soruyorsun anketçi
yapma askerligini yakarsin ogrenirse hayatini sker
Düşüncelere bak. Nerde kaldı sadakat?
kalbinin sesini dinle o şafak saysın :)
Bence sevgilini bekle
gelince vurur seni :)
Sizin gibileri doğuranı sikim!
Aşk-ı memnu :D
yorum için teşekkürler :)
Rica ederim :D
bknz cevap @ksksarı
Bu nasıl eic be :))
yorum için teşekkürler :)
Yazik yazik askerine
yorum için teşekkürler :) sevgilimi beklemeye karar verdim
hayat zor be güzelim
evet asker beklemek daha zor.. bide muhattap olmayınca
Kötüüüü
haklısınız
Ölmende sakınca yok
süpermiş
Çok kötüsün :(
Voşşşşş