2 yılımı verdiğim adam başkasıyla evlendi, bu haksızlığı nasıl unuturum ben?

2 yıl emek verdiğim sevdigim ve sevildigime inandigim ilişkim hicbir sebep yokken bitti. Ayrılıktan 5 ay gecmeden baskasiyla evlendiğini öğrendim üstelik bu ilk evliligi değil 2. Evliliklerimiz olacaktı nasil 2 sene birlikte olduğu benimle evlenmeyipte hizlica baska biriyle evlenebildi aklim ermiyor. Bu bahsettiğim de 2 yıl oluyor biteli acı falan duymuyorum ama yapilan haksizlik hissi içimi yiyor geçer değil mi

2 yılımı verdiğim adam başkasıyla evlendi, bu haksızlığı nasıl unuturum ben?
Cevapla