Ahlak bekçileri yazmasın evli bir adamla 2 senedir ilişkim vardı beni terk etti neden?

Asla birlikte olmadım onunla yani cinsel hiçbir şey yaşamadık beni deliler gibi severdi 2 senedir sürekli konuşup görüşmedik ama hiç kopamadı benden en son ona değer vermediğimi düşündü ben görüşmek ona zaman ayırmak istemedim ve beni her yerden engelledi bu arada ben de evliyim ahlak bekçiliği yapacaksanız lütfen yazmayın
Güncellemeler
+1 yıl
Buluşmadığım için yani tamam sktsn gitsin
Ahlak bekçileri yazmasın evli bir adamla 2 senedir ilişkim vardı beni terk etti neden?
Cevapla