7 aydır konuşuyoruz sürekli geleceğe dönük hayallerle konuşurdu bi anda soğuk yaptı sormasam demiyor 10 saatte cevap verdi yani benle konuşmak istemiyor mu ben mesajına cevap vermedim
Aniden soğuk yapıp ciddi ilişki durumlarından vazgeçtim dedi siz olsanız ne derdiniz?
Bu durumda, karşı tarafın ne düşündüğünü net bir şekilde anlamak için doğrudan konuşmanız önemlidir. İletişim kurmak, karşılıklı anlayışı artırır ve karşı tarafın neden soğuk davrandığını ve ciddi ilişki durumlarından vazgeçtiğini açıklamasına yardımcı olabilir.
Ancak, her zaman karşınızdaki kişinin sınırlarına saygı göstermeniz ve rahatsız etmeden önce onları anlamaya çalışmanız önemlidir. Belki de karşı tarafın kişisel bir sorunu var ya da kendine özel bir nedeni var. Bu nedenle, sadece öfkeyle veya hayal kırıklığıyla yanıt vermek yerine, sakin ve anlayışlı bir şekilde yaklaşmak daha iyidir.
Eğer karşı taraf size geri dönmezse, bu durumu kabullenmek ve hayatınıza devam etmek de önemlidir. Kendinize zaman tanıyın ve yeni insanlarla tanışmaktan çekinmeyin. Hayatınızdaki insanlar değişebilir ve bazen ayrılıklar kaçınılmaz olabilir. Bunun yerine, geleceğinize odaklanın ve kendinizi kişisel olarak geliştirmeye devam edin.
Sorun sende değil bende, sen çok iyi birisin, doğru insan yanlış zaman vs vs çok duydum bu yalanları ya bi de ailevi problemlerim var bir sana değil herkese karşı böyleyim dese tam olacakmış yani 😅 ilişki istemiyor değil seninle istemiyor maalesef şu an senin için kabullenmesi zor da olsa durum bundan ibaret, klasik bahaneleri dizmiş önüne..
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bunun kafada var bence kendi geldi kendi gidiyor başkasını bulmuştur
Bunu bana söylelememekle niye kararsız kaldın ki? onu anlamadım. Seni zorluyacak halim yok, Ayrıca ben hiç bir zaman sana benle ciddi ilişki yaşa demedim çünkü ben karşımdakine demem böyle bir şey kendin bana öyle geldin hatırlarsan, umarım ne istediğini bilen biri olursun hayatında insanlara sözler verirken dikkatli olursun senin için ne anlam ifade ediyor birine verdiğin söz ya da değer bilmem ama her zaman benim gibi sakin birine denk gelemeyebilirsin Ama sana harcadığım vakit için kendime üzülüyorum yazık gerçekten, düzenli bir hayatın olmayabilir sıkıntıda yaşayabilirsin ben seni her zaman anlamaya çalıştım yanında durmaya çalıştım ama böyle davranılmayı hak ettiğimi düşünmüyorum kararlarının değişmesine rağmen söylemeyip bir uzak bir yakın davranman da senin karekterini belirlemiş oldu, çünkü sana hep dedim netlik en güzeli belirsizlik her zaman yorar ben artık yorulmak istemiyorum, ciddi bir ilişki durumu olarakta görülmek istesem şimdiye kadar zaten yüz kişiyle evlenmiştim bahanelere de gerek yok sorun sen de değil lafıda eskisi de artık buydu mesajım bunun üstüne onu yazmış
Ya olmaz mı en başta da seni tanıdım kimseyi unursamazdım biri gelir biri gider moodundaydım sana öyle yapmak istemiyorum sen de gelecekte yaşacağım hayatı görüyorum dedi
Bunu bana söylelememekle niye kararsız kaldın ki? onu anlamadım. Seni zorluyacak halim yok, Ayrıca ben hiç bir zaman sana benle ciddi ilişki yaşa demedim çünkü ben karşımdakine demem böyle bir şey kendin bana öyle geldin hatırlarsan, umarım ne istediğini bilen biri olursun hayatında insanlara sözler verirken dikkatli olursun senin için ne anlam ifade ediyor birine verdiğin söz ya da değer bilmem ama her zaman benim gibi sakin birine denk gelemeyebilirsin Ama sana harcadığım vakit için kendime üzülüyorum yazık gerçekten, düzenli bir hayatın olmayabilir sıkıntıda yaşayabilirsin ben seni her zaman anlamaya çalıştım yanında durmaya çalıştım ama böyle davranılmayı hak ettiğimi düşünmüyorum kararlarının değişmesine rağmen söylemeyip bir uzak bir yakın davranman da senin karekterini belirlemiş oldu, çünkü sana hep dedim netlik en güzeli belirsizlik her zaman yorar ben artık yorulmak istemiyorum, ciddi bir ilişki durumu olarakta görülmek istesem şimdiye kadar zaten yüz kişiyle evlenmiştim bahanelere de gerek yok sorun sen de değil lafıda eskisi de artık demiştim ben ondan sonra bunu yazmış
Ustam bitirmiş işte erkenden kabullenki çabuk bitsin ayrılık acıların. Bazı şeylerin erken bitmesi iyidir. Belkide bu haraketi 3-4 sene sonra yapacaktı. Her zaman olumlu tarafından bak
Evet haklısında 7 ay da az değil ama 28 yaşındayım o 30 bana başta ben ciddi ilişki korkumu sen de yıktım ailemle tanıştırırım derse ben de sinirlenirim ben sormadan da demiyor
Bunu bana söylelememekle niye kararsız kaldın ki? onu anlamadım. Seni zorluyacak halim yok, Ayrıca ben hiç bir zaman sana benle ciddi ilişki yaşa demedim çünkü ben karşımdakine demem böyle bir şey kendin bana öyle geldin hatırlarsan, umarım ne istediğini bilen biri olursun hayatında insanlara sözler verirken dikkatli olursun senin için ne anlam ifade ediyor birine verdiğin söz ya da değer bilmem ama her zaman benim gibi sakin birine denk gelemeyebilirsin Ama sana harcadığım vakit için kendime üzülüyorum yazık gerçekten, düzenli bir hayatın olmayabilir sıkıntıda yaşayabilirsin ben seni her zaman anlamaya çalıştım yanında durmaya çalıştım ama böyle davranılmayı hak ettiğimi düşünmüyorum kararlarının değişmesine rağmen söylemeyip bir uzak bir yakın davranman da senin karekterini belirlemiş oldu, çünkü sana hep dedim netlik en güzeli belirsizlik her zaman yorar ben artık yorulmak istemiyorum, ciddi bir ilişki durumu olarakta görülmek istesem şimdiye kadar zaten yüz kişiyle evlenmiştim bahanelere de gerek yok sorun sen de değil lafıda eskisi de artık buydu mesajım bunun üstüne onu yazmış
Derdi mi? Bunun ben derdinide s. beyninide zamanında kendi başına düşünce yaratıp karar oluşturarak seni aklından çıkarmış ki zaten bu gider düşüncesiyle umursamamış ve sen konuyu açana kadar da böyle saçma sapan felsefelere kalkışmamış. Gerçekten soruyorum hangi gelecek hangi karar? Para mı? Yoksa başka kadın mı? Para olsa ne kadar ne yapabilicek ki Türkiye de bir yerlerden bir bir şeylerden destek almadıkça e ama bide diğer seçeneğe bakıyosun (Kadın) ...
Bir de baştan beri yemin ederim kendi ciddi ilişki konusunda ısrarcı aniden bi soğuk yaptı ben öyle bi şey talep etmedim sormasam söylemiyor. En son yazdığına cevap vermedim iyi yapmış mıyım daha başka ne denir ki beni kötü biri bilme demiş bi de
Ya abi sálak bu adam sen nasıl katlandın bu zamana kadar buna 😂 beni kötü biri bilmemi demiş niye diyoki bunu demesi için bir şey yapması lazım ayrılmanın dışında çünkü ayrılmada bir şey olunca oluyor ve sadece 2 söz kelamla da gelipte kandırmasın Allah'ım yaş benden 5-10 yaş büyük adam belki aklına sókayım ben bunun kuuzuuuuum kuzum sen aldanma bırak sektirini çek erkenden. Çalışan da kendini bi bók sanıyo kaç kuruşluk adamsın karşındaki kadına caz yapıyosun yazık