Sevdiğimden bitiremedim siz olsaydınız bu durumda ne yapardınız?

İlişkimiz varken ailem kız buldu getirdi deyip beni 2 3 gün zor durumda bıraktı arada kalmış sanki kabul edecek gibi davrandı o iş olmazsa gelip seni ailemle gorusturcem anla diye yalvardı bana evet o kadar evlenmek istiyor ama ben varken buna meyletmesi çok yaktı canımı şu an kesik kesik konuşuyoruz bırakamadım ailesiyle tanistiricak ve hatasını bilip üzerime daha da düşüp özürler dileyeceğine uzak davranıyor sanki ben olsam günlerce özür dilerim üzerine düşerim 🥺
Sevdiğimden bitiremedim siz olsaydınız bu durumda ne yapardınız?
Cevapla