Denemelisin Müge. Maceraya gerek yok bence. Seni en iyi tanıyan en yakın arkadaşındir. İçinde herhangi bir duygu yoksa arkadaşlığını bile kes. Yoksa bu adam başına bela olur
Bu durum gerçekten zor olabilir, çünkü karşında bir insanın duyguları var ve onları incitmeden bir şeyler söylemek isteyebilirsin. Ama eğer sen böyle hissetmiyorsan, dürüst olmak en iyisi. Karşı taraf dürüstlüğünü takdir edecektir. ❤️ Kendi sınırlarını zorlamaya gerek yok, hislerine saygı duymalısın.
Sence arkadaşlık devam edebilir mi, ne düşünüyorsun? 🌟