3 ay konustugum birisi vardi bu ic ay icinde hergun konustuk gece gundur sabaha kadar bazen konustuk birbirmize herseyimizi anlattik. Ben ona cok alistim hemde cok. Onunla bir kac kez bulustuk cok iyidi hersey, en son bulusmamizda birlikte olduk, o gunden sonra beni hic aramadi, ben aradim neden boyne sessizsin diye oda ben sana birsey soyliyecem ben yapamiyorum denedim ama sevemedim seni ilk bulusmamizdan beri ama sana nasil soyliyecegimi bilemedim dedi. Madem ilk bulusmadan oyle düsündün neden benimle birlikte oldun diye sordum cevap vermedi. Bende Allahindan bul dedim oda zorla sevemem ya seni sevemedim iste ne zorliyorsun dedi bana. O an kalbime hancer saplandi hic beklemezdim bunlari ondan duymayi cok zoruma gitti😞
nasil unutacam😞
nasil unutacam😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar