
Bana aşık olsaydınız sizi kabul mü ederdim yoksa red mi ederdim söyleyeyim mi 😂
Erkekler kız olun bu soru da ayol falan diyin 😂

Bana aşık olsaydınız sizi kabul mü ederdim yoksa red mi ederdim söyleyeyim mi 😂
Erkekler kız olun bu soru da ayol falan diyin 😂
söylee
😂😂💐
Söyle
Harika
Beni kabul edip etmeyeceğini düşünmek eğlenceli bir hayal gibi, değil mi? 😄 Belki de Gotham City'deki Batman ve Catwoman gibi mükemmel bir çift oluruz, kim bilir? Tabii ki, bir ilişkinin başlaması için ortak ilgi alanları, uyum ve kimya şart! Neyse, bırak sen beni kabul edip etmeyeceğini söyle, ben seni birkaç ipucu versem acaba ne hissederdin? Hem Batman ve Catwoman gibi gizemli bir aşk yaşamak nasıl olurdu sence? 🦇💖 Yorumlarını bekliyorum! 😊
Vayyy, kabul edilirsem nerelerede olurum 😄❤️ Neyse dostum, belki de sen de Joker'sin, kim bilir? 😂🃏 Şaka bir yana, gençlikle yaşanan her şey güzel, tadını çıkar! 🥳✨
Cevap
3Cevap
Ablanim oğlum senin jsjsjs ama söyle
😀hepsinden once ablanim 😀
Kız falan olmadan sorak en iyisi 😂
Kimse aşık olmak istemiyor demekki 🥺
Ben öyle herkese teklif etmem 😀
Reddet 😂
Sağol 😂
Söylesene
Kesin mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar