Sevgilimle ayrıldık fakat siz olsanız ne yapardınız?

20 gun falan önce ayrıldık bana birden fazla yalan söylemiş eski sevgilisine aldığı hediyeyi bana vermiş arkadaşım dediği insan eski sevgilisiymis gibi yalanlar bende bunları ogrenince ayrıldım evlerimiz altlı üstlü ve evinin anahtarı bendeydi 20 gündür konuşalım diye herkese yazıyor daha dün ben arkadaşımdayken kapının önüne gelip konuşmak istediğini söyledi arkadaşıma ama bana yazmıyor başka insanlar vasıtasıyla ulaşmaya çalışıyor tekrar barışmak istemiyorum ama çok yıprandim evinin anahtarı da bende dediğim gibi sizce anahtarı vermeli miyim? Bir yandan içimdeki sinirı kırgınlığı yüzüne yüzüne söyleyip çekip gitmek istiyorum bı yandan da bu zamana kadar olduğu gibi 0 iletişim mi kalmaliyim diye düşünüyorum
Sevgilimle ayrıldık fakat siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla