Kocam bana hic sarilmaz opmez seviyorum demez ben de devamlı dile getiriyorum ihtiyacim var bi sarilman yeter diyorum umrunda olmuyor. Ne yapsam olmuyor devamlı bi tersleme memnun değilsen gidebilirsin laflari 2 çocuğumuz var bu arada. Onun davrandığı gibi davrandım, trip attım küstüm konuşmadım, ya da tam tersi süslü puslu cilveli oldum hicbi sey ise yaramadi ne yaparsam benim icin çabalar ilgili sevgu dolu biri olur 😓😓😭😭
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAcaba problem mi ya bilmiyorum problemin acaba? Hani bir şey sormak istiyorum merak ettim ilişkiye girdikten sonra hani Çocuk olduktan sonra mı oldu bu Yoksa daha önce var mıydı yani sonuçta bilmiyorum sarılmak o kadar güzel bir duygu ki duygu ki şöyle söyleyeyim Benim karım olsun yani nasıl denir bu içine boşalmayayım ama sarılayım uyuyayım yani o tene uyu sarılmak Bir de erkeği var ya öyle zevk zevk verir ki bilmiyorum Hani o o kadına dokunmak o kadar zevkli bir şey bilmiyorum Ya hele bir de beyaz senin falan varsa çıldırırım ben ya Allah bana nasip etmiyor ki bir iş Ah bir nasip etsin de bir Karım olsa bir iş gelirsek yatakta kendime gelsin Allah'ım bana bir iş nasip etsin ah Allah'ım öyle istiyorum ki artık ya Ne olur bir yatağa gireyim Ya ne olursun ya o kadar istiyorum ki Ne olur beni evlendir ya sana yalvarıyorum O kadar naptım artık ya vallahi O kadar naptım ya Yani bunu nasıl anlatırız bilmiyorum senin erkek Evladın Var mı Hani inan ki o kadar yalnızım ki ben anlamıyorum böyle s**** mı erkekleri ya s**** ya vallahi billahi ya hazır a* bulmuşsun daha ne istiyorsun ya
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 580 cevap paylaştı.
+1 yılHalinize üzüldüm. Çok zor bir durum. Halbuki çözümü basit. Tutan ne anlamak mümkün değil. Hanımefendi siz kocanızı iyice bir dinleyin bakın bakalım onun sizden şikayetleri nelermiş. Çok üst üste konuşup bunaltıyorsanız bu bile başlı başına adamı soğutur. Ağır başlı nazik ve tane tane konuşun onunda konuşmasına izin verin her şeyi birden bir anda konuşup yük boşaltan kamyon gibi olmayın. Kocanızın sizdeki şikayetlerine odaklanın doğru yön bu yön bunu bilin.
20 Yorumla
+1 yılÇok üzüldüm. Aynı zamanda şaşırdım sarılmadan nasıl durabiliyor diye. Ne yaptığından ziyade neler yapmadığını bilmek daha önemli. Onun beklentileri , senin tavır davranış ve üslup biçimlerin beden dilin önemli etkenler. Bunları bilmeden tavsiye vermek çok güç
00 Yorumla
+1 yılMaalesef aynı şeyleri yaşadım asla değiştiremezsin ne yaparsan yap ben böyleyim diyip kestirip atıyordu imzaya güveniyordu açıkcası en son bende böyleyim diyip hadi sana güle güle dedim boşandım yaptıklarına pişman oldumu oldu asla tekrar şans vermedim hala barışma çabasında asla bitti dedim şimdi iki çocuğumla gayet mutlu huzurluyum tabikide başlarda maddi sıkıntılar yaşadım zamanla hersey düzeldi sen bosanmasanda bir süre ayrı yaşamayı düşün bi yanliz kalsın hala değişim yoksa ozaman ugrasmaninda anlamı yok önüne bak kendini düşün sen mutlu olmazsan çocuklarına bişey veremezsin
35 Yorumla
Soran+1 yılCook sevindim senin adına umarım ben de bir şeyleri basarabilirimm o da nasılsa gitmez diye güvenerek beni basite indirgiyor
- +1 yıl
@Bikeredebengulsem evlilikte böyle sorunlar oluyor sonrası boşanma oluyor ama geç oluyor helal olsun sana hanfendi
- +1 yıl
Canım benim aynen öyle iki çocukla kolaydı nereye gidecek diye düşünüyor ben hastayim diye bu halde neyaparim iki çocukla ev yok para yok diye hep sustum ama en son ne oluncaksa olsun artık dedim haydi bismillah diyip kolları sıvadım sen değil lan ben seni istemiyorum hadi yallah dedim sana yemin ederim maddi olarak çok daha iyi durumdayım devlet desteği nafaka çok şükür hesaplida harcayinca ilk bi 6 aydan sonra rahatladım düzenimi kurdum yani anliycan ben hasta halimle basardiysam sende başarırsın ge bide barismayi dedim ya sevgiden değil afedersin kıçını toplayan yok ortada kaldığı için yani yine bakıcı olarak kullanma derdinde dikkat et bu konuda uyanık ol akıllıca hareket et sana tavsiyem yapabiliyorsan eğer çalışıyorsan biraz birikim yapman düzenini kurana kadar sıkıntı çekemezsin benim birikim filanda yoktu zorluğu o yüzden yaşadım kredi el borcum hepsinde bitirdim çok şükür Rabbım hakkında hayırlı olanı nasip etsin inşallah 🥰 🤲
- +1 yıl
@geceler_sessiz0606 teşekkür ederim güzel yorumunuz için 🙂
- +1 yıl
@Bikeredebengulsem rica ederim hanfendi siz değerli güzel kadına az bile kocadan ilgi sevgi yoksa bırakacaksın
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
60Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
u +1 yılİçine zorla sevgiyi sokamazsın maalesef. Ya kabulleneceksin ya gideceksin.
10 Yorumla sözlerime öncelikle mazur görmenizi hoş görmenizi istiyorum
öküz oğlu öküz eşek herif daha ne istiyormuş ulan millet aile bulamıyor
2 çocuk var gözünün içine bakıp sevgi dileyen kadının var
tüh yazıklar olsun siz gibiler adam bile değilsiniz
kusura bakma arkadaşım ama ya biri var hayatında size git diyebiliyor...
ya da mal yani... ya da siz zorla mı evlendiniz adamı sevdiğinden mi ayırdınız...
mal demek bile lüks olur bugün inek bile sevgisini gösteriyor ya sevince...
kusura bakma ayarım bozuldu soruya bak siz için üzgünüm...
hayat sizin lütfen siz değerlendirin...34 Yorumla- +1 yıl
Değişmezler maalesef aynı sorunlar hatta daha fazlası vardı en son boşandım valla pişmanım bi öküz için bu kadar uğraşıp senelerimi mahfettigim için çocuklarımın psikolojisi bile düzeldi yemin ederim bosaninca 3 kişilik mutlu bir aileyiz artık 🙂
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için sadece her kadın güçlü ama başaramam korkusu çaresizlik yüzünden kendi gücünün farkında olamıyor umarım her kadın bu korkuları yener ve başarır 🥰
+1 yılAynı durum bende de var kız karkadaşım sarılmak nedir bilmiyor bence. Ben temas bağımlısı bir insanım bana vedalaşırken sarılmadan öpmeden veda ediyor heralde diyorum beni hiç sevemedi 7 ay geçti hala aynı durumdayız. Bide evlenelim falan diyoruz. Bendede eksiklikler sanırım var güzel söz nasıl söylenir bilmiyorum heralde onu mutlu edince karşılığını alıyorum ama mutlu edebilirsem alıyorum. Onun anladığı dilden konuşmam lazım frekansını tutturmam lazım. Sende kocanı seviyorsun ama onun dilinden konuşmayı öğrenmen lazım yoksa onun için sarılmak öpmek güzel bişeyler söylemek gereksiz şeylerdir. Keşke herkes kendi gibi birine denk gelsede bu düşüncelerle uğraşmasak😂
00 Yorumla
+1 yılEşiniz çok kaba biriymiş. Nasıl yola gelir derseniz, biraz uzak kalın bence ama gerçekten uzak kalın. Yine bakımlı olun, mutlu olun, çocuklarınızla ilgilenin, arada ona da çocuklarla ilgili yardımda bulunmasını isteyin vs ama o kadar. Bunları yaptıktan sonra size gelirse demek ki sizi cepte goruyordu siz uzak kalınca kaybetmemek için size geldi diyebiliriz ama gelmezse hala, o zaman sevmiyor demektir. Ciddi bir şey var demektir.
34 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim deneyeceğim ise yarar inşallah 😓
- +1 yıl
İnşallah. Sakın kendini üzme, hak etmeyen bir adam için inan değmez ama güzel cocuklarinin mutlu ve psikolojisi, ruh hali iyi olan bir anneye ihtiyacı var. Kendini uzmemeye çalış. 😘😘
Soran+1 yılYaa canımsın cok iyi geldi bu mesaj cok teşekkür ederim 😍🥰
- +1 yıl
😇😇
seni umursamıyor bu cok net genelde elde ettiğimiz şeylerden hevesimiz geçince sıradan hale gelir oysa ilk zamanlar nasıl ilgiliydi dimi buna monoton yaşamak sürüklüyor heycanınız bitmiş en azından eşin bunu kaybetmiş sana karşı cunku herşeyi yapmışsın ama yinede işe yaramamış bu saattem sonrası içinde cok bişi degişmez ya da öncelikleri arasında başka bişilerde olabilir senin önüne gecen ne kadar zamandır evlisiniz ve ne kadar süredir durum böyle
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKocan sarılmıyosa sevgisini belli etmiyorsa ilgisi de yoksa mutluluk yoktur ilk günkü gibi evlilikte aynı gitmez sevgisi falan içinde kalmamış çocuk olmuş neye yarar evde iki yabancı gibisin doğrumu yola getiremezsin cilvede yapsan sıkılmış demekki evlilikten yapacan bişey anlıycan hanfendi kendini üzme boşada çaba harcama derim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılResmen ah bee diye iç çekerek okudum. Ben böylesine denk gelemiyorum, adam denk gelmiş kıymet bilmiyor. :( Gerçekten kaba bi adammış. Artik gerçekten "ne zaman ya ne zaman?" Diye sürekli soruyorum kendime. Allah yardımcınız olsun, zor bir durum. Dilerim düzelir.
17 Yorumla
Soran+1 yılGüzel dilekleriniz icin cok teşekkür ederim maalesef kiymet bilmiyor ve bazen dua ediyorum basima bir sey gelse de kiymetimi anlasa duzelse keske diye
Cevap sahibi+1 yılKendisini karşınıza alıp konuşmayı denediniz mi?
Soran+1 yılEvet söyledim ama devamlı şikayet ediyosun diyor şikayet değil sadece isteklerimi dile getiriyorum diyorum anlamiyor
Cevap sahibi+1 yılBu şikayet değildir ya, ihtiyaçtır. Bu ayrımı yapamayan bir adam maalesef. Çok üzüldüm gerçekten. Sizin gibi kadınlar böyle adamlarla... insan gerçekten ahh ahh diyor. Bir de, başınıza bir şey gelmesi için dua etmeyin. İlla başınıza bir şey gelince mi bilecek değerinizi? Bırakın normal zamanda bilsin, içinden gelsin yani bu
Soran+1 yılGelmiyor adamin içinden işte öküzlük var resmen
Cevap sahibi+1 yılPeki evlenmeden önce siz bunu bilmiyor muydunuz flört döneminde falan? Ya da ne zaman böyle oldu?
Soran+1 yılUzun süre sevgililik dönemi yaşadık o zaman cok iyiydi hatta diyorum yani sevgiliyken bile daha cok sarilmissindir bana diye ama evlendikten sonra oldu ve ailesiyle problemleri vardi benim için ilçeden merkeze tayin aldı ailesi düğüne gelmediler vs
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim eşimde öyle 3 çocuk annesiyim herkes tarafından beğenilen hatta tanımayanlar in teklif gönderdiği derecede hem bakımlı hem güzel birisiyim ama eşim benim yüzümede bakmiyo bosanicam olmuyo çocukları düşünüyorum birtek beni tutan onlar ayrılsam maddiyat sıkıntısı var ayrılmasam bana karşı aşırı soğuk arafta yaşayıp gidiyorum işte 😢
00 Yorumla
+1 yılolmaz, olamaz.
o böyle biri değiştiremezsin, yontamazsın.
içinden gelirse ancak o yapar bu kadar basit10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılBir senaryo kuralım mutfağa git sandalye çıkmış yukarı uzanmaya çalış, o içeri gidince sandalye den in sandalyeyi düşür yere bağır ah ahhh... bakalım ne yapacak sana neler söylemek. panik anında insan bilinç altını kullanir
00 Yorumla Olmaz kendini kandırma onu öyle kabulleniceksin. Değişmez o. Sen değişiceksin ama o seni değiştiricek çünkü.
20 YorumlaBiraz kıskanmasını sağlasan mesela açık giyin dışarda erkeklerin sana ilgisi belkide sana yaklaştırır kıskanır belkide yanlış düşünce benimki ama sadece bir fikir
00 YorumlaBiri verme adam olsun demiş kısmen doğru bir tespit ilgiyi azaltırsan kendisi ilgilenmeye başlar.
Bunca yıl hangi mağarada yaşadıysa adam 😂08 Yorumla
Soran+1 yılİse yarar mi vermemek milattan önce kaldi heralde 🤣🤣😁
Soran+1 yılBenimki hanzo ya bu ise yarar umarım kediye döner 😁🤣
Soran+1 yılİnşallah 🤪🤣
Soran+1 yılHahah nasıl da bildin ama bu sefer dayanacağım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYapacak herşeyi yapmışsın yani ya istemiyor artık ya aldatıyor ne bileyim insan neden eşiyle uzat durur ki
012 Yorumla
Soran+1 yılAldattığını sanmıyorum severek evlendik sarilmayi öpmeyi sevmez isi düşmezse gerci onda bile ben giderim teklif ederim
- +1 yıl
Çok kötü Bi durum ama bence. Yani o iş için sadece bide gel yapalım demek. Normalde bile sarılmamak yani üzüldüm sizin adınıza. Ben yapamam dayanamam ya
Soran+1 yılBen de üzülüyorum gitsem gidemiyorum kalsam olmuyor hayat zehir oldu iş güç çocuklar derken insan bi sarilmaya bile muhtaç hale geliyor
- +1 yıl
Kesinlikle öyle. Yani insan gerçekten hayatın zorluklarından o sarılmayla o hisle kısada olsa arınıyor huzur buluyor. Yani hiç mi duygusu kalmamış o işin
Soran+1 yılGerçekten tam bir ruhsuz duygusuz öküz diyebilirimm
- +1 yıl
Galiba öyle yani. Siz ne yapmayı düşünüyorsunuz
Soran+1 yılBilemiyorum biraz uzak duracağım kendimi geri çekeceğim galiba yoruldum artik çünkü
- +1 yıl
Tabikide yani insanda artık uğraş uğraş nereye kadar sende insansın. Seninde duyguların hislerin var. Hiç kimse böyle Bi tavrı haketmiyor
Soran+1 yılEevtt kesinlikle insan kocasına sarılıp uyumayacaksa evli olmanin ne anlamı var ki
- +1 yıl
Aynen öyle. İnsanlar dalgaya vuruyor ama evli olan anlar bu durumu. Ben sizi gayet iyi anlıyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim anlayan biririn olmasi güzel
- +1 yıl
Rica ederim. İnsan empati yapınca anlıyor azda olsa bazı yaşanmışlıklar aynı olunca daha iyi anlıyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılHalbuki tek ihtiyacın içten bir sarılma ve şevkat dolu iki çift kelam bunu neden çok görüyorlar bilmem
36 Yorumla
Soran+1 yılİşte evet bunu anlamıyor neyini eksik ettim diyor söylüyorum herseyden şikayetçisin diyor günün yorgunluğunu atmama bi sarilmasi yeterdi
Cevap sahibi+1 yılMektup yaz hislerini açıkça söyle empati yapmasını iste
Soran+1 yılMesajda bütün hislerimi dile getirdim bir de mektupla deneyim bu gece yazmaya çalışacağım teşekkür ederim 🥰
Cevap sahibi+1 yılBen 7 sayfa yazmıştım gılgamış destanı gibi ama içimde ne varsa döktüm 😂😂
Soran+1 yılAyyy yazsam ben de öyle olur heralde doldum artık yeter yanii😁🤣
Cevap sahibi+1 yılYaz kurtul rahatla iyi terapi oluyo
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl bir kocan var senin yaaa neden boyle yapiyor ki kendine bak biraz daha fiziğine falan ònem ver. Bir şeyleri itici buluyor bu sende.
00 Yorumla
+1 yılKusura bakma ama sen onun gözünde.. sadece hizmetçi modunda sın.. sen seviyorsun ama o sevmediği belli
10 Yorumla
+1 yılNefret ediyorum ilgisiz eşler den kadınlığını kullan ise yaramazsa sessizles anlar o zaman hayatını
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,5b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilinize , eşinize sizi nasıl sevip değer göstermesi gerektiğini öğretmeyin.
02 Yorumla
Soran+1 yılNe kötü bir durum değil mi🥺
- +1 yıl
Tabiki öyle , ilgi dilenmeyin. İsteseydi ilgisini , şefkatini gösterirdi zaten
+1 yılKıs kandıra bilirsen bence demeye baslar kisnkandirmaya calis
02 Yorumla
Soran+1 yıltelefon şifremi biliyodu onu değiştirdim buraya yazarken yanimda bazen gülerek yazıyorum kiskanir belki
- +1 yıl
Tvide sanatçılara cok yakışıklı falan de cok bakımlı. adam de mesela ona da kıskanır seviyorsa
Otur konus onun gözünde nesin istemiyosa boşanalm de bole nereye kdr
10 YorumlaŞöyle cıvıl cıvıl kadınların odunlarla evli olmasına üzülüyorum
22 Yorumla- +1 yıl
@ateşşnurr cıvıl cıvıl kadınları odun gibi adamlarla görünce bende dayanamıyom içim parçalanıyor ama napayım
Çok zor elinden geleni yapmışsın boş ver soğuk yap görsün gününü
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıldemek ki eşinin karakteri bu. yani bu saatten sonra onun bu karakterini değiştirmen zor.
00 Yorumla
+1 yılÇift terapistine gidin dicem ama kabul eder mi bilemiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı onun gibi davran gerçekten erkekler soğuk kadına yanaşıyor 😂 benim. kocam da öyle ben kendi haline bırakınca düzeldi ya gidecek ya da duzelicek başka çare yok başka biri yoksa;)
00 Yorumla
+1 yılSeninkinde iktidar sorunu var belli etmiyor sanırım
00 Yorumla
+1 yılçocuklar uyuduğunda, git kucağına otur ama pantolonla ya da pijamayla değil.
00 Yorumla
+1 yılBöyle adamları nereden buluyorsunuz anlamak mümkün değil.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılKocan en başından beri böyle miydi yoksa belli bir süredir mi böyle?
00 Yorumla Valla ne yalan söylim koca değil odun almışsın kendine.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOnu da davet et buraya durumu bir de o anlatsın.
aranızı öyle yapalım.
Acaba ne derdi var. İşleri iyi mi
işyerinde bir sorunu var mı
geçim için çok mu zorluyor kendini.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle burada çok rahat ayrilin demem genelde ama yapacak bir şey yok gibi görünüyor siz cabalamissiniz eşinizde iş yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılNerden denk geliyor boyleleri anlamiyorum odun gibi yasiyor insanlar ya
02 Yorumla
Soran+1 yılİnan bilmiyorum ya 1 yaşında oğlum var ona devamlı söylüyorum babasina laf çarpıyorum sen baban gibi olma oğlum karını cok sev sarıl öp değerini bil üzme diye sürekli söylüyorum ondan da anlamiyor adamm
- +1 yıl
Anlamaz yazik ama ya uzuluyorum bazen hep zit kutuplar evlenmis karilari ya da kocalari cicek. gibi ama kiymet bilmiyorlar
Gizli Üye(18-24)+1 yılLaftan anlamıyorsa yatakları ayır, önüne yemek koyma bak nasıl hemen düzeliyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılİşe yaramaz bi kocadan 2 cocuk nasıl yaptın o da başarı. Haftada kaç kez tarmin ediyor seni?
00 Yorumla Oturup konuşmak en iyi çözüm de eşinizin kabul edeceğini sanmıyorum iki tarafin birbirini dinlemeden bu sorunun çözeceğini sanmam
10 YorumlaNiye onla evlendin anlamış değilim huyu kişiği böyle demek isterdim ancak bence seni sevmiyor... Sende onu banka olarak kullan artık...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa karı kocasiniz nasıl bı hareket bu ha çocuklara iyi örnek olmak gerek ilerde anne babam seni neden hiç öpüp sarilmiyor elini tutmuyor derse senj sevmiyor mu der adına çok üzüldüm canım benim kıyamam sana 🥺
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. O cilve naz der bir şarkıda, sonra da der ki; içime sevda kaçar. Cilve, naz, hoş etmek ilişkiyi güzelleştirir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnun yapmasını istediğin şeyleri sen yap ona, belki o zaman değişir
013 Yorumla
Soran+1 yılYapıyorum ise giderken sarilmak İstiyorum geri çekiliyor öpmek istiyorum opturmuyor daha napayım
Cevap sahibi+1 yılGece yatağa yatınca sarılıyor musun ona ve çocukların kaç yaşında
Soran+1 yılSarilmaya çalışıyorum istemiyor cocuklar 1 vee 3 yaşlarında
Cevap sahibi+1 yılHamilelikten sonra sende değişiklikler oldu mu belki seni beğenmiyor olabilir
Soran+1 yılAksine 2. Çocuktan sonra eskisinden de zayifladim kendime dikkat ederim 2 cocukla da olsa
Cevap sahibi+1 yılEşin yorgun mu geliyor eve
Soran+1 yılYani çoğu zaman yorgun olur devamli bunu öne surerr zaten her şeyde
Cevap sahibi+1 yılOna masaj yapmayı teklif ettin mi masaj yap eşine
Soran+1 yılEvet yapıyorum sürekli kendi de ister zaten
Cevap sahibi+1 yılSende iste masaj yapmasını
Soran+1 yılYapmiyor canımı cok yakıyor yaparken ben de istemiyorum geri
Cevap sahibi+1 yılEşinin sana yaptıklarından dolayı üzme kendini ve çocuklarına daima sahip çık
Cevap sahibi+1 yılSen ona masaj yaparken bişeyler söylüyor mu?
+1 yılNeden bu ülkede mutlu insan yok evlenince ya. Bu kadar olmaz cidden...
00 Yorumla
+1 yılBiz bi tane bulamıyoruz herifin eşi var duruma bak vay arkadaş ya
00 Yorumla
+1 yılUmursamıyor demek ki seni
02 Yorumla
Soran+1 yılOnu biliyorum farkindayim maalesef nasil umrunda olurum diyorum 😢
- +1 yıl
Bu kadar şeye rağmen umrunda olmuyorsan yapacak bir şey yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılCinsel hayat sıfır sanırım ve siz bu durumdan baya muzdaripsiniz
02 Yorumla
Soran+1 yılVar ama cinsellik dışında sarilma vs söz konusu değil onda
Cevap sahibi+1 yılİhtiyaç görüp gidiyor aşk sıfır
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİcinden gelmeyince zorlamayla bişey olmaz.
10 Yorumla
+1 yılOlmaz maalesef öyle hamuru
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılseni sevmiyor abla
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılGüllaç degilde sütlac daha cok severim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılYeniden doğması lazım.
00 Yorumla Tebrikler bi davarla evlisin
00 YorumlaOdun gelmiş odun gider düzelmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 714 cevap paylaştı.
+1 yılevlenmeden öyle miydi?
00 Yorumla
+1 yılSen daha cok sev o anlar
00 YorumlaKaç yıldır evlisiniz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Tornacıya götür biraz yontsun
00 YorumlaKıskandırmayı dene ama risk sana ait.
00 YorumlaSevgisini içinde yaşıyordur adam
00 Yorumla
+1 yıltimsah kafesine at kocanı :D
00 Yorumla
+1 yılKendinde hata var mı düşün
00 Yorumla- Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kocam bana hiç sarılmaz, sevgisini belli etmez. Yola getirmek için ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer