ben bıktım artık
yani adamın umrunda değilim ya çabalamiyor hiç
ne yapıcam ben
ne yapmalıyım
ters mi davraniyim trip mi atiyim nasıl adam edicem ben bunu?
ben bıktım artık
yani adamın umrunda değilim ya çabalamiyor hiç
ne yapıcam ben
ne yapmalıyım
ters mi davraniyim trip mi atiyim nasıl adam edicem ben bunu?
Neden insanlardan bir beklenti içerisindesiniz ki, yani ben anlamıyotum. Sürekli gönül alması gereken neden erkekler oluyor ki? Bu bence çok büyük yanlış. Adam işi gücü bırakıp yalvaracak değil ya. Çocuk çocuk şeyler açıkçası, evli bir çiftsiniz ve sorunlarınızı konuşarak halledersiniz.
hanımefendi
ben anlatamadım galiba?
adam durduk yere ne diye gelsin peşimden
beni KIRDIĞI
KIRDIĞI zaman diyorum
umarım algılyabilmişsinizdir
biraz da kitap okumanızı öneririm okuduğınuzu anlmada sıkıntı var belli
Sizin tripleriniz kadar kitap okumuşumdur emin olun. Gecenin bir saatinde bu soruyu sormanız sizin mutsuz olduğunuzu belirtir. Gidip kırılmaya devam edin, bol şans.
eee sen şimdi ne anlatın?
ne yardımcı oldun
ne bir şey
bir de artist artist yazdın
ben zaten bir problemim oldığu için yazdım evet?
trip attığımı da söylemedim
eşim gönlümü almiyor dedim
belli ki kitapkurdu falan değilsin çünkü yazdığımı anlamiyosun
ayşecik tatilde vs okuabilirsin başlangıç için bye
xbslndlsmd tamam abla
rica ederim evlat
Olur öyle şeyler sen fazla yüz verdin herhalde biraz yokluğunla sına yokluğunla sına derken de evden gitme biraz soğuk yap ya da bizzat medenice konuş
işte ben soğuk yapamiyorum :(
aşırı seviyorum
iki saniye onu görmiyim hemen giderim
ne yapxam bilmtioruö
zaten biliyo onu ne kadar sevdiğimi
her kavgada ben gönül alırım vs
ama çok yoruldum
artık bir süre sonra kendimi kadın gibi hissetmitorum
ya işte odunum
az cilveli süründürsem :(
yapamiyorum ya işte
güldürdüğüme sevindim de ciddiyim adam resmen kaçiyor ben kovaliyorum ya bıktım ne yapsam bilmiyorum :(
sen neden öylesin
sen de gönül almayanlardansın herhalde :)
biz de severek ayrılmıştık ben gittim peşinden koştım evlendik ama artık bıktım peşinden koşmaktan
keşke öyle yapmasaydım
keşke bıraksaydım o peşimden koşsaydı :/
Cevap
8Cevap
Öncelikle zıtlaşmak yanlış.
Ona güzel yemekler yap.
Beraber film izle başını gögsüne koy.
Güzel iç çamaşırlarını giy onu baştan çıkar.
Onu sevdiğini söyle beni sev çok sev hatta de.
Başını gögsüne koy. Okşa onu.
Ona onun olduğunu hissettir.
Sadece bedeninle değil ruhuna dokun.
Romantik ortam oluştur.
Ortamı değiştir. Başbaşa gezin dolaşın aktivite yapın heyecan kat. Sonra bunları gösterki o da sana ona göre yaklaşır.
doğru diyosun da
ben gerçekten bunları yapmaya çalışıuoruö
ama sonra en ufak bir şeyde
bir bakiyorum değerim yok anladın mı
mesela o bana bir kırılsın kırk takla atarım gönlünü almak için
ya da diyelim ben şimdi babamın evine gitsem gelip almaz bile beni
bunu bilmek beni üzüyor işte
hmm anlaım seni
sürekli benle mutlu olup bana bağlansın anlamında diyosun belki de evet mantıklı :)
Bak ben örneğin eşime dokunmadan uyuyamazdım.
öyle alışmıştım örneğin kullandığı yumuşatıcı yı halen alırım. (boşandık)
Yani hayatımda bir şey eksik hissediyorum sevgi aşk seks bunlar ayrı alışmışım bir şey eksik hayatımda yerine kimseyi koyamıyorum o gibi kimse. Gögsüme başını koymaz o gibi kimse bana dokunamaz uyuşturucu givi bağımlısı olmuşum
özel değilse sevdiğiniz halde neden boşandınız
anladım teşekkürler yorumunuz için
anladım sağol yorum için
Almıyorsa sende onun isteklerini yapma özellikle cinsel ilişkide
ya işte kardeş o da günah ya sonuçta karı koca hakkı diye :/ başka napsam acaba
doğru söylüyosun
şeyy aslında ben de libido yüksek :)) o yüzden pek uzak kalamam da başka ne yapabilirim işte :)
Ne zamandır birliktesiniz? Birliktelikte ilgili mi? Başka sorunlar var mı?
aslında sorun yok da
ben aşırı sevgimi belli ediorıö
benden yüzde yüz emin
ben ona bağliyorum aslında
o biliyo ki asla onu bırakmam
hatta kavgalarda da hep ben giderim peşinden vs
ama bıktım
Hmm anladım. Genelde tartışmalarda cinsel sorunlar yatıyor, ilişki sıklığınız be süreniz yerinde mi? Seni ihmal eder mi?
hayır ya ikimizin de libidosu iyi
benfe mesele benden çok emin
asla gitmez bu kafasında
Hmm anladım, sen ona dayanamıyor musun kavga etseniz de çekmiyo musun kendini
çok az çekiyorum
hatta diyelim çekti gitti odadan sinirle yanına ben gidiyorum neden gidiyosun beni sevmiyo musun vs
diye sonra da bir süre sonra daha çok benim çabamla barışıyorız
ama ben istiyorum ki bir kere o gelsin uğraşsın :(
Anladım dertleşmek ister misin? Çok üzülüyosun sanırım.
Sana kıyamam ya. Elinin altında karısı var değerini bilmiyor
ne yapsam alır acaba
Aynası ol. O sana nasıl davranıyorsa sen de ona öyle davran isteklerini karşılama
hmm işte dayanamiyorum safım ben ya :(
Ben de öyleyim kelin ilacı var da başına süremiyor 😂😂
bacım of ya az cilveli olsak süründürsek :(
aslında kendimle ilgilensem full peşimde köpek olcak da
seviyorum işte ben peşindeyim hep o da kaçiyor :(
Cilveli olmadığını düşünmüyorum ama bence biz çok üstüne düştüğümüzden o. Bir iki gün soğuk yapsam üstüme düşüyor ama ben de hemen affediyorum mesela. Bence bir de kaybetme korkumuzu belli ediyoruz onlar da nasıl olsa hiç bir yere gitmez rahatlığıyla davranıyorlar. Asıl bunu değiştirmek lazım
imzamı atarım ondan
kesinlikle biliyolar asla gitmez bu diyolar
offff ne yapsak hiç bilmiyorum :(
Evett.. yani sevgililik olsa yine bir yolu var da siz evlisiniz sanırım.. youtube da adil yıldırım, muhammed cumanoğlu gibi ilişki koçları var onları dinleyebilirsin yardımcı olur belki
ohooo ne kadar dinledim
ama işte
:/
hayırlısı artık başka ne diyim
Dinlemek güzel uygulama eksik çünkü değil mi :)) kendimden biliyorum onu da 😅 hayırlısı gerçekten inşallah düzelirsiniz
amin cümleten :)
uyurken kaynar su ile haşlayın
ahahahah :D
Konus anlat bunları
çok anlatiyorum
tamam diyor
ama işte olmuyor
bir şeyler yapmam şart
Ozamn trip aticak soğuk davranacaksin
evet de kalıcı olmuyo
trip atiyorum
ertesi gün yapiyo dediğimi
sonra yine aynı terhane
Trip ve soğuk yapmaya devam et ciddiligini göster
tamam yapiyorım diyelim
ertesi gün yapiyo
sonra birkaç gün sonra aynı terhane
Ertesi günü yapsada inanma
ahahaha nereye kadar atiyim tribi ama öyle de :D
Gittiği yere kadar
ahahan peki teşekkür ederim
trip at
ya işte böyle daha kalıcı ne biliyim hareketlerimde bir değişiklik mi hayapsam
yz abaks exy ol verme çok acı bişey o
anlayamadım çok güzel ol ve ona verme mi yazdınız
evet en acısı bu
hmm evet ama benim libido da yüksek
bunu bazen yapmayabilirim
başka ne yapsam sence buna benzer
sen bana özelden yaz
Neden üzdüki seni
ya mesela ben bir şeye kırılıyorum diyelim
takmiyo bile o an
çok daha kırılıyorum
daha yeni evlyiz ne ara azaldı be
ya öyle değil
yani o an haklı kendinigörüyor
anlamsız buluıpr üzülmemi vs
ama o kırıldı mı ben kırk takla atiyorum
sinir bozıcu
aslan kocam da koç
inşallah
adam olur mu sence
bilmiyorum onu çok sevitorum olsun lütfen :(
cinsellikle aranız nasil
normal yani o konuda sıkıntı yok
ya çok seviyorum o da biliyor bunu
bence o yüzden düşmüyor üstüme
bence biraz cinsellik konusunda ve diğer şeylerde kendini biraz çek bı sorun olduğunu anlasin
sorın olduğunu biliyor da
takmiyor
biliyor gitmeyeceğimi
işte sevdiği şeyleri ceza olarak uygula izlesin biraz
anladım çok teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?