Kocam kimsenin yanında sevgisini göstermiyor elimi bile çok zor tutuyor?

Ya kocam kimsenin yanında sarılmaz öpmez dokunmaz bile. Asla arkadaşlarım olsun kendi arkadaşları olsun hiçbirinin yanında sevgi sözcüğü hitap şekli kullanmaz adımı kullanır. Elimi zor tutuyor valla iki yabancı gibi oturuyoruz ben ona dokunup ellemek istiyorum ona da izin vermiyor ama evde veya kimsenin göremeyeceği bir şekilde yanlızsak aksine tam bir temas bağımlısı sürekli oramı buramı elliyor. İsimle seslenme gidiyor Aşkım yavrum karım hatunum diyor. Mesela beni ziyarete geliyor iş yerine öpmeye diye parmak ucuma kalkıyorum izin vermiyor. Öpme de öyle öpüşme değil hoş geldin öpüşü yani. Bir iki defa sordum sadece geçiştirdi konuyu açtırmıyor neden olabilir çok üstüne de gitmek istemiyorum

Kocam kimsenin yanında sevgisini göstermiyor elimi bile çok zor tutuyor?
Cevapla