AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
257Cevap
Yanlış 👎 eğer kocanı sevmiyorsan bitir bitirdikten sonra görüş 2. ihtimal eğer seviyorsan sen de kocanın ilgisini çekmek için birşeyler yap bazen fazla seviyorsan bıktırır fazla ilgi gösterme evlilik aşkı öldürür genelde
kocanla konuşucaksın kardesim durumu dile getiriceksin olmuyo aile büyüklerini devreye sokucaksın oda olmuyosa boşanıcaksın başka alternatifin yok dünya cehenneminde yanıyosun en tatlısından bari ahiretini karartma cahillik yapma kötü kadın rölünüde hiç oynama
insan hayatta yaşattığını yaşamadan ölmez derler ben bu söze inanıyorum. hiçbir zaman eşinizi aldatmayın hele hele aynı yastığa baş koyduğunuz kişiyi asla. eşinizle konuşun size neden ilgisiz davrandığını öğrenin neden soğumuş öğrenin.
sakin ol. sabret. evli iken bunu yapma. baktın yapamıyorsun eşinden boşan ondan sonra özgürsün. yeni insanlara kapını açabilirsin. ama şu an günaha batarsın. yazık etme
Bu yasta herseyi oyuncak sanip evlenirsen boyle olmasi cok normal sen de belli ki niyeti bozmussun kocana suc yuklemen ne kadar hakli olsan ya da olmasan da niyetine bir semsiye cover tuttmaktan ote birsey degil. Madem mutlu degilsin ayril. Sonu kotu bitmesin. Insanlat bh sebeplerden birbirlerinin canina kiyiyor.
Erkekler için kolay lokmasın. Aklını başına topla. Sonra başka bir sorula gelme karşımıza.;
Kocamı bir erkek için aldattım. Ama o beni kullanıp bıraktı @GizliKullanıcı
Şimdi sana evliliğini boz diyemem. Kocana git ''Yeter artık be, daha fazla senin bana gelmeni bekleyemem. Bu gün birlikte olacağız!'' de. Bence içinde ne kadar kızgınlık varsa hepsini söyle. Zaten o senin kocan ve bu söylediklerine sinirlenmek yerine anlayış göstermesi lazım.
Kocana sahip çık kızım sen ona ilgi göster belli ki odun yontman lazım adamı ve sen ne verdin ne istiyorsun supriz yaptın mı kocana mesela bir gece aşk oyunları sergilerin mi kendine bağlayacak ne yaptın adamı son olarak bir defaya mahsuz git çiçek al ona birazcık duygusu varsa bunu kendinin yapması gerektiğini anlar ve ertesi gün sana çiçek alabilir ve kocana sevdiğini söyleyerek sarıl sımsıkı
Şüphesizki ALLAH herşeyi bilir.
Senin ne yaptığınıda, Sen , Sen ol kocana yakınlaş.
Kocan sana adım atmazsa sen 2 adım at. Yani diğer kişiyle görüşeyim deme sakın. Erkek erkeği bilir. Konuştuğun kişinin amacı başkadır.1. gün konuşur sohbet edersiniz.2. gün çay içerisiniz.3. gün seni evine çağırır. Tecavüze uğrarsın daha sonrasını sen düşün.
bence onurun ve gururun var baska biriyle konusmak onursuzluık ewliykenn o erkek bir erkek olarak söylüyorumm sana biir sekilde kendine bagliyip yürümek kullanip birakmak istiyor bence boşan kendini sevebilecek birini bull bunuda ispatlatir ben sevdigim kadin 3 cocukluydu dul du benden 5 yas büyüktü güzelde degildi ama ben onu sözü dürüst sevgisii için sevdim ispat etti
sen kocanı kendine baglayacaksın ne yapacak tanışcaz bahanesiyle seninle olacak sanki bilinmedik konu sen kendini daha tanımamışsın yani senden bir b*k olmaz aldat kendine gelirsin mutlu olursun belkii rahatlatır seni mantıksız insanlar buraya kocamı aldatacagım diye yazmaz bize ne soruyorsun ki sen başlangıcını yapmışsın zaten ne halin varsa gör :)))) sadece gülerim ...
Ikitane buyuk kaya bul senden agir olsun kalin saglam iplerden al 5 metre sonra bogaz koprusune cik ucunda dur ayagina ipi bagala sonra kaya bagla ve kayayi at kopruden 4 saniyen kaliyor son duani et simdi denizin icindesin 1 dk icinde bogulursun cigerlerine su toplanir boynuna acilar girecek sen boynunu tutacaksin 7 dakika icinde beynin olumu gerceklesecek...
Ne dememizi bekliyorsun! Evet ilgisiz diye kocanında kendininde şerefinle oyna. İlgisizmiş hakediyor yap mı diyelim.
2 yıldır ilgisini çekmek için yapmadığım sey kalmadı ya.. ben masumum demiyorum ama biraz da o suçlu değil mi yani bunu söyle bana
İlgisizlik suç ama oturup hiç konuştun mu? Evliliğin gerekliliklerinden birisi de benimihtiyaçlarımı karşılaman erkeklik vazifelerini yerine getirmen olduğunu unuttun mu diye söyle. Erken evlenmişsin ne yazık ki erken evliliğin en büyük sorunu bekarlık psikolojisini kolay kolay atamama ve sorumluluk altına girmeye korkmaktır. Eskiden bu durum gayet kolay aşılıyordu çocuk evlendirildiği anda yalnız bırakılıyor ve hayatın değerini anlayabiliyordu ama günümüzde yanlış ve erken bir evliliğin sonucu böyle oldu. Zaman ver kocana ve kendine daha işin başındasınız. aldattın diyelim ne geçecek eline derin bir vicdan azabından başka. anlık ihtiyaçlarını karşıladı ve sana ilgi gösterdi bu geçici ve sahte ilgi sence sana yetecek mi ya da istediklerini gerçekten karşılayacak mı? O arkadaş istediğini aldıktan sonra birgün gidecek elbet başkabirisnden mi bekleyeceksin ilgini.
ama ben cok kötüyüm ya cok mutsuzum.. o bana karsı böyle olmasına rağmen ben onu hergün pencerede bekliyorum.. ablasına sarılıp hosbulduk derken bana uzaktan da olsa hosbulduk bile demez.. senden sıkıldım diyo düşünebiliyor musun
Kendine hakim ol ve sakın görüşme. bak boyle seylerin sonu cok kotu keske dersin ama is usten geçmiş olur kardeşim kendi kendini sakın yakma sakın diyorum sakın. bir kere bile gorussen sonrasinda tehdit edecek mecbur kalacaksın duydugum bazi insanlar oldu böyle ben seni tanımıyorum ama sakın boyle bir hataya düşme
illaki cinsellik ister sende vermezsin cekip gider verincede cekip gider sende aldatmaya alisirsin o gidince badka biri gelir haz zevk uyusturucu gibidir cocuk yoksa bosan gitsin yasinda genc sevmiyosa bosan bnce
ben o kişiye cinsel anlamda bir şey olmayacağını söyledim bastan
erkek basta ole der sonradan ister neden evki kadinla konusuyo ozmn bende konusuyodum evli kadinla vermedi vermedi gittim bir kizla yattim sonrada aradim böle böle konusmayi kestik sen her he diyene inaniyosan isin zor vallahi he yadamak istiyosan yine yasa kimsenin bisey demeye hakki yok ben duygularin incinmesin diye yazdim bunlari sadece
teşekkür ederim
rica ederim
Bende çok mutsuzum bu tür durumlarda konuşmak en iyi çözümdür biriyle konuşup dertleşmek isterseniz sizi dinleyebilirim bende sizinle ayni durumdayim inanin ...
Aldat bacim aldat. Yarin bana cok ilgi gosteriyo cinsel iliski olsa nolur ki diye soru sorarsin. Icine girip abazaligini atana kadar seni kullanie atar :*
Helalsana en gzl tavsiye
Belanın kralı bende böyle insanları gördükçe midem kaldırmıyor nasıl bir insnsınızya ulan evlenmıssınız ya modernlık adı altında orospulugun alemi yok !
O ZAMAN AYRILIRSIN.. ne diye evliliği uzatıyosun... madem ilgi görüyosun ayrıl o kişiyle evlen. Allah var ya
Yap dostum yap artık varya bir evlilik kaldı Boku çıkmayan o da oldu günümüzde herkes yapıyor sende yap tam olsun. Eşinle otur konuş kızım sen iyimisin bak birde hayla onu seviyorum diyosun
Çok erken evlenmissin bilmiyorum bu yaşlarda daha cok hata yapacağın gözüküyor kocanla meselerinizi konuşun bu yasta bile tartismalara basladiysaniz bir ömür nasıl geçecek ve sen bu yaslarda aldatmaya baslarsan ilerde alışkanlık olur söyliyim
Boşanmaktan başka bir yolun yok. Ömür boyu aldatacak değilsin. Yaşın çok genç kesinlikle boşan ondan sonra başka biriyle hayatına devam et.. Salak gibi ağzın süt kokarken evlenme büyü biraz. :)
sanırım haklısın.. ama bosanamam
neden?
Adam da seni sevmiyor sende onu sevmiyorsun eee ne diye hala evlisiniz? Boşanın.
Evet yanlış, önce duygusal olarak sonra cinsel olarak aldatacaksın. Senin durumundan yararlanmaya çalışanda bunu biliyor. Bu kişi sana nasıl ulaştı.
Şiddete karşıyım ama bazen haberlerde duyuyoruz yok karısını bıçakladı yok kesti :s senin bu yazılarından sonra bir nebzede onlara hak vermedim değil :@ dikkatli ol buradan boşan diye yorum yazanlar olmuş en ufak bir artçı sarsıntıda yıkma yuvanı biraz daha süslen kocan o zaman sana daha çok ilgi gösterecektir. bizmi diyelim yap değişiklikler atraksiyonlar.
Insanları bilip bilmeden yargılayıp hakaretler etmek kolay. Sizden fikir istiyor siz bela okuyorsunuz. Soruyu soran arkadasım. Mümkünse esinden ayrıl biliyorum ayrılmak evlenmek kadar kolay değil ama ayrılmıyorsanda çok dikkatli olarak hayatinı yasa
ben sana gerçekten teşekkür ediyorum.. neler yasadığımı ben biliyorum.. dısardaki herkesin size gözü düşerken kocanızın ilgisini çekememek ne kadar zor biliyo musunuz.. 2 yıldır çabalıyorum yalvararak bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama olmuyo bıktım artık ilgi istiyorum sadece.. beni anladığın için minnettarım
erken evlenmenin zararları önce insan hayatını yaşayıp doymalı sonra evliliği düşünmeli olgunlaştıktan sonra
Xper 1 gizli paylaşım yapabilir. Ayrıca yapma sevmiyo olsan anlarım da seviyormuşsun derdini kocana güzelce anlat eğer olmuyorsa boşan
Bu ülkedeki hele yeni nesildeki kızlardan hayır gelmez arkadaş ne diyeyim senin gibilerin allah bin türlü belasını versin
Kocan ilgisiz ise ayrıl yol yakınken koca bir hayat böyle bitmez. Ondan sonra ne halt yaparsan yap ama yapacağın en aptalca şey aldatmak olur.
40 yıllık peynir tüccarıyım dünya çapında çalışıyorum ne Avrupa ne Asya ne Amerika hiç bir yerde bu kadar kaliteli kaşar görmedim
Beyninen bitmiş zaten olay sende sana ilgi gostermeyn seni sevmeyen birinin yaninda napiyorsnki hala seni tutan ney? Eğer o seni sveen kişi ciddi ise hic durma derim ama obur insani tamamen tanimadanda elindekini kaybetme dikkatli ol
acayip çakalsınız varya.
Ne alaka
Kızlar bir dalı tutmadan diğer dalı bırakmazlar buna bir kez daha şahit oldum
evli bir kadına yavşayacak bir erkeğe ne kadar güvenebilirsin ki? sen onun için bir hevessin, örümcek ağına takılmış bir böceksin sadece. seni kullanıp vazgeçecek senden, evliliğin mukaddesatını bozma, yürütemiyorsan da boşan.
Buluşur görüşürsen, cinsellik de gelir asla buluşma.
kocana ilgili davran.. eşek değil ya elbet.. anlayacak.. yapma öyle bişey ya.. dua et elbet düzelir.. o kisiden de uzak dur..
Çok yanlış. Önce bozan, sonra bak bakalım aşıkların napıyo
Boşan olacak o
Yanlış görüşmen falan kocana bir söz verdin iyi ya da kòtü ÒLÜM SİZİ AYIRINCAYA DEK hemen ilgi yok biride bunu fırdat bilmiş gitcrn mi hemen kendine bunu yakıştırabiliyorsan git ne deyim
Kalbinin sesini dinle nasıl mutlu oluyorsan onu yaşa
Tek bir hayatın var ve tamamen sana ait , kim ne düşünür takma , istediğin gibi yaşa
keşke biraz senin gibi olabilsem
Sen üzüleceğine bırak burada ayıplayanlar olsun
ben onları takmıyorum.. gerçekten yardımcı olmaya calısanlar var sağolsunlar.. diğerleri havlıyo
Yapabileceğim buradan bu kadar , duygusal , cinsel nasıl mutlu olacaksan korkma yaşa
ben arkadaşça basit buluşmalardan söz ediyorum.. sence o kişinin niyeti gerçekten kötü müdür
Kötü dediğin seks ise bence kötü değil bu , ihtiyacın varsa karşılayacaksın tabi
benim böyle bir niyetim yok.. bana asık olan kişi böyle bir şeyin sözünü bile etmedi.. sence bir erkek olarak gerçekten tek amacı bu mudur
Tanımadığım bir kişi için yorum yapamam ama aşkın içinde seks de olur olmalı da
anladım teşekkür ederim
ya boşan ya da aldatma hesabını veremeyeceğin işlere kalkışma. mutsuzsan boşan gitsin devam etmenin anlamı yok saygısızlıga gerekte yok
onu seviyorum ama
Onu sevsen diğeri olmaz o zaman sen yatakta açsın diye düşünürüm ben o nasıl oluyor ?
ya ben güzel bir cümle duymayalı o kadar uzun zaman oldu ki.. şimdi benimle ilgilenen değer veren biri var.. ve ben buna bayılıyorum ama bir yandan da vicdan azabı cekiyorum
Seninle ilgilenen birisi evli olduğunuzu biliyorsa eğer o adam adam değildir amacı bellidir. tamam kocanız biraz vurdum duymaz olabilir ama başkalarından medet ummayın kocanzın neden öyle oldugunu anlayın ve çözün
bilmiyorum yaa.. bak yemin ediyorum saat 7de eve geliyor 8 buçukta uyuyo.. dikkatini çekecek seyler olsa da uyuyo.. ben evde hep yalnızım.. ilgisini çekmek için seksi olmaya çalışıyorum bu kez de ilişkiye giriyoruz ondan sonra yine aynı
Çok erken yatıyomuş tamam haklısınızda başkasına o kelimeleri söyletmeyin. çözüm yolu bulun dışarı çıkarmaya çalışın çıkın gezin öyle öyle alıştırırsınız belki
yazın bile zor cıkıyo dışarıya kaldı ki şimdi.. bazen kaçıp gitmek istiyorum cok sıkılıyorum
Bilmiyorumda böyle yürümz zaman zaman hafif tartışmalarla başlıycak zaman geçtikçe şiddetlenicek gözünüz dışarıya kayıcak herşeye hasret kalıcagınız için normal şeyler. bir yolunu mutlaka bulmalısın
ya ben gidip başka bir erkekle yatmam.. sevgili de olmam.. o bana asık olduğunu ama istersem arkadaş olabileceğimizi yanımda olabileceğini birlikte vakit geçirebileceğimizi söyledi ben de kabul etmek istiyorum.. çünkü benimle ilgilenicek
tamamda bakın yapmam demeyin illa bir gün canınıza tak dicek ve bir boşlukta mutlaka birşeyler olucak neyse nasıl biliyorsanız öyle yapın size kalmş birşey hayırlı geceler.
yardımın için teşekkürler..
Rica ederim de anlamıyorsunuz yanlş yolda ilerliyeceksiniz.
yanlış olduğunu biliyorum.. ama ilgi istiyorum.. cok güzelim.. ve bunu bekarlığımda olduğu gibi duymak istiyorum.. bekarken olduğu gibi ilgi ve güzel cümleler istiyorum cok mu
Sadece kocandan duyucaksan duycaksanda basklarından değil baskaları ne derse desin istediği kadr iyi görünsünler mutlaka ucunda bir cinsellik vardır bunu unutmayın bende erkeğim zamanla istiyecek o zaman anlıycaksınız size kalmış birşey dediğim gibi bence hiç görüşmeyin bir boşluk mutlaka oluşacak şu an temeli zaten sizi kandırmanın en kolay zamanı kafanızı kullanın
cok iyisiniz teşekkür ederim gercekten
sağolda dediklerimi unutma bak bende tipimi cümlelerimi kullanır elde etmeye çalışırım zor birşey değil ama anlayın artık bunları evinizle ilgilenin gerekirse zorla birşeyler yaptırın ama sakın ama sakın dışarı yönelmeyin ne konuşmak için ne başka şey için
Madem oyle bosan ozaman hanim abla.. sonra ne yaparsan yap
sana tek bişey söyleyim evlilik kutsal bişedir evlenirken nikah memuru ne dior hastalıkta ve sağlıkta ölünceye kadar demiyormu bence hem eşinin hemde evinin değerini bil bir evde kavga olmazsa o evin tadı tuzu olmaz kızım ona göre..
2 gorusmede odanin birinde bulma kendinide gerci kacinci olirsa olsun illla baskasinin yataginda olacaksin sen belli bu gidisle kusura bakma acik sozluyum şu an ki ruh haline hitaben yazdim yalnis anlama
Sevmek kelimesine ihanet etme bari aldatmakla ayni cumle icinde kullanip.. Allah korusun
sen istemesen de bu görüşmelerin sonu cinselliğe gider. bu kadar dertliysen boşan kocandan, sonra bak keyfine. içinde rahat olsun vicdanın da.
Bulusursan arkadas olmayı bekleme. Kendine bu saygısızlıgı yapma bence
20 yaşında bazı kişilerin evlililk yapması olmaz 20 yaş delidolu bir yaş bence boşanın istemiyorsan
aldatmıcaksın kocanı. ilgisini çek. madem bu kadar az şey hssedyordun ne dye evlendn kızım
aldatmakta neymiş aldatacağına boşan ve sende diğer tarafa karşılık ver buda doğru bişey değil ama evliyken başka birine karşılık vermek çok yanlış. Allah yardımcın olsun
Bu işin arkadaşı olmaz. Gitgide bağlanacaksın dha beter bir hal alıcak cinsel birleşme neymiş koca bile diyecek seviyeye gwlirsin. Ya eşinden boşan hasa bundan uzl dur..
Bu durumu atlatmaya çalış. Eğer baktın olmuyor. Kocandan ayrıl. Kimseyi aldatma çok ağır bişey. Kendine zaman tanımalısın emin olana kadar bekle derim.
Yapma. Eşine ilgilen bir şekilde düzene girer evlilihinizi kurtarin ve onurlu yaşayın. Konuş esine ya da ailenle bu sorunu çözmeye çalışın birlikte. Aklını başına al her güzel söze ilgiye kanma sakin.
her kadınını ilgi görmeye sevilmeye hakkı vardır o yüzden sana hak veriyorum ama yine de yanlış yoldasın eşin oturun konuşun bu konuları en iyisi
o asla konuşmaz.. sadece konuyu kapatır uzatırsam da döver
Tüm kadinlar ilgi ister ilgi gosteren kim olursa olsun buda kadini etkiler kocan bunu anlamsi lazim umarim düzelir
ya ben o kişiyle konusunca cok mutlu oluyorum.. anlatamam sana ya bir güzel cümle yalan olduğunu bilsem de beni benden alıyo
Anliyorum seni
Zaten baskasindan hoslanmaya basladinizmi sucu karsi tarafa yıkın hemen akli sira kendini hakli cikarmak icin kendinize yalan soyleyip kendinizide kandirin.
O yasta bu kadar cok sey yasarsan normaldir. Acelen neydi anlamiyorum ki.
bunları görünce iyice evlenme isteğim kaçıyor, güzel bir örnek göremiyoruz ki hııımına !
bence hıc durma boşan kötü sonuclara yol acabılır bu ihanet
ikinci bir kisiyle tekrardan yeni bir hayata aciksin fakat esinden bosanacaksin neden ne olursa olsun budurum sana esini aldatma hakkini vemez
içindeki ırıspıyı bastırmalısın her bayanda mevcut bastırılmalı mutlaka.. erkekler için de geçerli elbette
arkadaş kalalım! bir insan ilgi duyduğunu söylediği biriyle nasıl arkadaş kalır, evli birinden böyle bişey istemekse ayrı bir karaktersizlik ve bir karaktersiz için yanlış yapma