Eşim benden uzaklaştı, kendimi çok çaresiz ve sıkışmış hissediyorum. Ne yapabilirim?

Merhaba, eşimle sevgililik dahil yaklaşık 9-10 senedir birlikteyiz. Başlarda herkes gibi her şey çok güzeldi. Sevgi doluydu bana karşı ben de ona. Aslında şu varki evliliğimiz uzunca süre tam evlilik olmamıştı. Vajinusmustum ve kimseyle konuşamadım yıllarca sürdü. Eşim başlarda sorun etmedi ama yıllar geçtikçe Fark etmeden benden uzaklaştı. Bu durumumu aştım bi kaç ay önce ama geç oldu. Artık o istemiyor birlikte olmayı galiba. Son bi senedir de bağımız çok yıprandı. (maddi manevi olaylar yüzünden).

Onu gerçekten çok seviyorum kızlar, bunun tarifi yok. O yüzden canım da çok yanıyor. Eski güzel günlerimize dönmek ya da yeni güzel zamanlar yaratmak istiyorum. Onunda bunu istemesi için, bana olan sevgisini arttırmak için ne yapabilirim. Lütfen yardım edin.

Olup olmadık yerlede ağlamalarım geliyor. Artık çalışma hayatımı da etkiledi.

Samimi tavsiyelere ihtiyacım var.

Eşim benden uzaklaştı, kendimi çok çaresiz ve sıkışmış hissediyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla