Merhaba, eşimle sevgililik dahil yaklaşık 9-10 senedir birlikteyiz. Başlarda herkes gibi her şey çok güzeldi. Sevgi doluydu bana karşı ben de ona. Aslında şu varki evliliğimiz uzunca süre tam evlilik olmamıştı. Vajinusmustum ve kimseyle konuşamadım yıllarca sürdü. Eşim başlarda sorun etmedi ama yıllar geçtikçe Fark etmeden benden uzaklaştı. Bu durumumu aştım bi kaç ay önce ama geç oldu. Artık o istemiyor birlikte olmayı galiba. Son bi senedir de bağımız çok yıprandı. (maddi manevi olaylar yüzünden).
Onu gerçekten çok seviyorum kızlar, bunun tarifi yok. O yüzden canım da çok yanıyor. Eski güzel günlerimize dönmek ya da yeni güzel zamanlar yaratmak istiyorum. Onunda bunu istemesi için, bana olan sevgisini arttırmak için ne yapabilirim. Lütfen yardım edin.
Olup olmadık yerlede ağlamalarım geliyor. Artık çalışma hayatımı da etkiledi.
Samimi tavsiyelere ihtiyacım var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer