Eşim atanamadım diye kalbimi çok kırıyor, çok bunaldım. Ne yapmalıyım?

Ben atanamayan onlarca öğretmenlerden biriyim, yillardir atama bekliyorum ha atandım ha atanacagim diye. Eşimse bana hakaret etmeye başladı su son 3 aydır, canım sen, atanamayi bile beceremedin, senden bir halt olmadı, okudun da noldu ve daha buraya yazamayacagim binlerce cümle. Kalbim çok kırıldı, çok yoruldum. Eşim asker ben dershanede sosyal bilgiler öğretmeniyim.
Eşim atanamadım diye kalbimi çok kırıyor, çok bunaldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla