Ben atanamayan onlarca öğretmenlerden biriyim, yillardir atama bekliyorum ha atandım ha atanacagim diye. Eşimse bana hakaret etmeye başladı su son 3 aydır, canım sen, atanamayi bile beceremedin, senden bir halt olmadı, okudun da noldu ve daha buraya yazamayacagim binlerce cümle. Kalbim çok kırıldı, çok yoruldum. Eşim asker ben dershanede sosyal bilgiler öğretmeniyim.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Eşinizin yaptığı çok yanlış. Zaman ne gösterecek bilinmez elbette. Bazen sadece isteriz ama Allah bizim için hayırlı olanı verir bizde sitem ederiz vermiyor diye. Kim bilir daha iyisi olacağı için oluyordur. Eşiniz ile ciddi bir şekilde konuşun kırıldığınızı belli edin pişman olacağı sözler söylemesin. Evliliğini zor duruma sokar böyle devam ederse
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAtanma durumundaki insanlar sanırım atanmadan evlenmemeli. Çünkü sonrasında problemler ortaya çıkabiliyor.
Hoş, atanma derdine bile katlanmadan işe başlamış, size saygı duymayan bir adam var karşınızda, bu ise sizin hiçbir suçunuz yokken size olan bir baskı, şiddettir de. Allah onu ıslah etsin, evlenmeseydi böyle hakaretler edecekse değil mi?
Allah hakkınızda hayırlısını versin, aile büyüklerinin görüşlerini, fikirlerini alın. Fevri davranmayın, biliyorsunuz boşanmak en son ihtimaldir, sizler çabalayın, Rabbim feraha erdirsin inşaAllah.
00 Yorumla
+1 yılHayatıma atanamamış öğretmen bir kız girecekti ve bilmiyordu ki ben ona dünyanın en güzel sevgisini verecektim ama atanma ihtimalinin ağır basması ve benim de onun gideceği yere gidemeyecek olmamdan dolayı başlamadan bitirdik işte. Öğretmen atama deyince aklıma geldi işte.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu askerleri de ben anlamıyorum kaçı şehadet sevgisinden vatan aşkından gidiyor da yok atanamadin şu bu diyor Allah aşkına. Elbette mesleğe saygım büyük de atanma sıkıntısı çekmemek ve yüksek için asker oluyor çoğu. Ayrıca asker eşi atanmayı bırak çalışıyorsa bile büyük bir şey. Kolay mı asker kahrı çekmek o nasıl bir laf öyle
15 Yorumla
Soran+1 yılBeni çok eziyor 3 aydır. iş arkadaslariyla yemeğe gittik 3 hafta once bizimki de adam olaydı da atansaydi devlet bile bundan bı halt olmayacağını anlamış dedi yemekte, çok ağrıma gitti
- +1 yıl
Ya karışmak bana düşmez ya bosansan mı acaba. Bu çok ağır çünkü.
Soran+1 yılÇoğu yorum boşan oldu zaten, çoğu kişi dediyse illaki bir sebep vardır. Birde bu anlattığım kısmı, anlatmadigim daha evde çektiğim bir suru sıkıntı var. Hayırlısı olsun. Düşünceniz için ayriyeten tesekkurler
- +1 yıl
İnşallah psikolojik şiddete kadar gelmiş olay. İnşallah en hayırlısı olur da daha fazla çekme derim ben. Küçümseme insanlar icinde rencide hakaret vs her şey var çünkü. Sen ne yapmayı düşünüyorsun peki
Soran+1 yılben suanlik eşim gelince onla konuşacağım eğer anlamazsa çare bosanmak
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
60
Cevap
80Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence böyle bir insandan boşanmalısınız yani sevgi de bitmiş saygı da bitmiş bu ilişkide. İşsizlik sıkıntısı ben kendimi bildim bileli, çocukluğumdan beri bu ülkede var olan bir sıkıntı zaten. Bunun farkında olmayıp, bilincinde olmayıp böyle yapması kabul edilemez bir davranış şekli olduğunu düşünüyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Hey Allah'ım yarabbim sana destek ve moral vereceğine köstek oluyor. Al karşına konuş ben sanki istemiyorum muyum atanmayı niye böyle davranıyorsun gibi konuş.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBence ayrılın yani size bu şekilde karışmaya hakkı yok. atanamıyor olabilirsiniz bu dünyanın sonu değil. benden size tavsiye bence ayrılın. çünkü sizi bu şekilde kıran birisi gerçekten sizi sevmiyor demektir.
00 Yorumla Son 3 aydir diyorsa bir sey vardir bundan emin ol. Bu zamana kadar yapmayan adam son 3 aydir diyorsa ya baskasini bulmustur ya da baskalari adami dolduruyordur dikkatli ol. Ezilme tavrini koy. Sen bir ogretmensin ve ogretmen gibi davran. Sen ezildikce daha cok ezer sen pistikca daha cok tepene cikar. Sen Öğretmensin Öğretmen gibi davran. Tavriji koy. Herkes atanmak xorunda degil ben de atanamadim hatta bir yerde iş bile bulamadim. Sen ogretmensin ve işini yapip para kazanıyorsun. Esine muhtac insanlar gibi pısıp kalma. Allah hakkinda hayirlisini versin. Her seyde bir hayir vardir ve kismetin seni bekliyordur en kısa zamanda kismetinin seni bulmasi dilegiyle...
31 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
+1 yılnetice de çalışıyorsun kendi ayakların üzerinde duruyorsun..
atanmak ve atanamamak kısmet
ama eşinizin tavrı hiç hoş olmamış kanımca karşına alıp ciddi bir konuşma yapmanız gerekiyor.. bu şekilde görüyorsa sizi bence farklı bir bakış açısı elzem olmuş sizin için10 Yorumla
+1 yılBoşanıp kendi ayaklarım üzerinde durayım demiyorsa sana tavsiyem bir daha sınava girme ve eşek yüküyle borca sok kocanı. Sonra sen de ona hakaret edersin erkek değil misin evini geçindir diye.
15 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
- +1 yıl
Yorumlarda okuduğum kadarıyla çok aşağılık cümlelere maruz kalmışsın bence hiç düşünmeden boşan hatta çocuk yoksa 1 gün bile çekme kahrını kızım
Soran+1 yılBirde burada demedigim tonlarca cümleleri var, çok yoruldum
- +1 yıl
Çocuk var mı?
Soran+1 yılEvet
+1 yılErkek adama yakışmaz diyeceğim de, daha doğrusu Allah’tan korkan hiç kimseye yakışmaz bu, Allah’tan korkmuyorsa diyecek bir şey yok.
Şahsen evli olsam, eşime asla ama asla çalış demem ki kaldı ki izin dahi vermem, evinde otursun zahmet çekmesin der konuyu bir daha açılmamak üzere kapatırım.10 Yorumla
+1 yılEşin sana Psikolojik şiddet uyguluyor üzgünüm ama eşinde aşağılık duygusu çok yüksek olabilir. Çocuk için katlanma lütfen çünkü çocuk bunları görüp duyuyor öğreniyor gelecekte çevresine uyguluyor o yüzden ayrılmanı tercih ederim iyi bir avukat bul. Şimdiden mutluluklar yavrunla.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAy ne alakası varmış sanki sizin elinizde olan bir durumda bu lafları söylüyor. Resmen psikolojik şiddet uyguluyor. Bence güzelce uyarın tekrarlamamasını söyleyin devam ederse boşanın böyle anlayışsız birisiyle evli olmak işkence olsa gerek hiç tahammül edilecek bir durum değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSon 3 aydır diyorsa aldatıyor olabilir. Belki de bu yüzden ayrılmanı sağlamaya çalışıyordur. Öyle birine tahammül etme. Şe... re... fsizin tekiymiş. Benim eski sevgilim de beni ezmeye çalışıyordu sadece ondan daha başarılıyım diye. Sessiz kalma. Boşa gitsin
00 YorumlaEdebinle öğremenlik de yapıyorsun ama haketmiyorsun eşinin bu tavırlarını. Bende kendi işimimkurdum ve henüz düzgün bir gelir elde etmedim diye eşim beni işsizmişim gibi düşünüyor ve ona göre kırıcı konuşuyor işsizgibi
08 Yorumla
Soran+1 yılAllah size bol kazançlar nasip etsin inşallah, benim eşimde benim kalbimi çok kiriyor
Soran+1 yılKesinlikle kalbim çok kirildi
- +1 yıl
Merak ettim ne iş yapıyorsunuz
- +1 yıl
@Ayrılıkotu beni soruyorsan gemiler için yangın sistemleri servis mühendisliği. İş denk gelirse günlüğüm 600 Euro
- +1 yıl
İyiymiş 🤗daim olsun
- +1 yıl
@Ayrılıkotu teşekkürler
+1 yılSende ona desene sen beceriksiz ve korkaksin kendi mesleğini yapamayıp mecburiyetten asker oldun ama ben mesleğimi yapabilmek için savaşıyorum diyebilirsin Allah yardımcın olsun dostum
118 Yorumla
Soran+1 yılSaolun
- +1 yıl
İyimisin?
Soran+1 yılSuanlik değilim çok yorgunum mental olarak
- +1 yıl
Anlayabiliyorum seni peki bundan ayrilirsan kendini iyi hissedecekmisin
Soran+1 yılBilmiyorum şu an bosansam bile ortada kalacagim
- +1 yıl
Annen baban?
Soran+1 yılAnnem babam ben küçükken vefat etti, teyzemler baktı bana okuttular büyüttüler bende o yüzden evlendim zaten teyzemlere yuk olmamak için boşandıktan sonra gidemem
- +1 yıl
Ya kurban olurum ama ben sana Allah rahmet eylesin onlara güçlü bir kadınsın sen çocuğun var dimi senin
Soran+1 yılEvet oğlum var 3 yasinda
- +1 yıl
Allah bağışlasın
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim
- +1 yıl
Kaç yaşındasın
Soran+1 yıl26 yasindayim
- +1 yıl
Çalışıyormusun peki şu anda sosyal bilgiler ogretmeniydin
Soran+1 yılEvet dershanede calisiyorum
- +1 yıl
Ne kadar alıyorsun ve hangi ilde yaşıyorsun
Soran+1 yıl5600 alıyorum Ankara'da yasiyorum
- +1 yıl
Geçinemezsin o paraylada kocana çok uyuz oldum güçlü bir kadınsın sen çalışıyorsun ne güzel benim yaşadığım yerde sana bir iş bulurdum geçinirdin ama kendi mesleğini yapmazdin
boşanmalısın (: şaka şaka 😂 böyle bir şey için boşanma ama eğer çocuk yoksa ortam müsait ise çalışmak için eşin haklı kusura bakma 🙈 çünkü gerekli azmi göstermiyorsun o da farkında ki senle uğraşıyor..
00 Yorumla
+1 yılKendisi ne sanki hayırdır? Bir becerisi olmayan, hiçbir şeyden anlamayan herkes gidip uzman çavuş ya da polis olunca bir şey mi oluyorlarmış? :D
20 YorumlaEşini ve arkadaşını bu zor günlerde tanır insan zaten bende onu hayatımdan çıkarma planları yapardım.
30 YorumlaSosyal bilgiler öğretmenliği bölümü zaten bir işe yaramaz ki gir bir işe çalış para kazan. Sermaye topla ekonomik bağımsızlığın olsun, ayrıca sana zarar veren bir kişi ile evli olman ne kadar mantıklı ki? Evlilik bunun tersi için var diye biliyorum, yanlış mıyım? Çok garip.
00 YorumlaÇok onur kırıcı sana destek çıkmıycaksa eşin olmayı hak etmiyor. Eğer daha gençsen ve çocuğun yoksa kendine olan saygın için ayrılmalısın. Zaten bir işte çalışıyorsun kendi ayakların üzerinde duruyorsun onan neymiş yani. Genç olmasan ve çocuğun olsa bile ayrılabilirsin tabi ki ama biraz zor olucaktir aile desteği çok lazım ama maddi anlamda bir sıkıntı çekiceğini düşünmüyorum.
00 Yorumlaaskerlerin genel olarak böyle canım tavırları var onun bi telefonuna falan bak 3 aydır bisey varsa bi kokusu çıkar sonuç olarak sende calisiyorsun kendisi eğer uzmansa o da cahildir. Hemen boşanmaya gitme ilk bi açığını yakala onun biseyi var gibime geliyor kendini de ezdirme öğretmen olmak kolaysa kendi olsun önce
01 YorumlaAtanamamak benim suçum mu elimden bışı geliyor mu kide bana bunları dşyosn de ve süründür yemek yapma mesela sevdgi seyler neyse özür dilet alttan alırsan devamıda gelecektir
00 Yorumla
+1 yılSenin elinde olan bir şey değil o yüzden boşu boşuna canını sıkma sonuçta çalışıyorsun kendi ayaklarının üzerinde duruyorsun... O çevreden bence baskı görmüş canı sıkılmış sana yansıtıyor
00 Yorumla
+1 yılGerçekten herkes öğretmen olmamalı ve herkes atanmamalı.. bazılarını atsınlar cidden
senin durumuna gelince ben boşan bu adamdan diyorum nasıl oldu da bu kadar hakarete hala susuyosun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana paran için mi iyi davranıyordu. Erkeklerde ne meraklı kadın parasına. Birde yeterince erkek hissedeceği mesleği yapıyor yine de kadından para mı bekliyor
20 Yorumla
+1 yılEşim olsa senin gibi kardeş... Amınin arasından çıkılmaz. canım esin ya. ah bir karım olsa da bir yüzünü görsem ah onunla yaşasam.
00 YorumlaOna ciddi ciddi rencide ettiğini söyle bu senin elinde olan bir durum değil sonuçta. boyle yaparak sevgimi azaltıyorsun de bunu anlar umarım
00 Yorumla
+1 yılDershanede çalışıyorsun ama paranı alıyorsun. Herkes atanamıyor ki şimdi. Evde oturuyorsun sanki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
+1 yılÇok kaba ve saygısızca bu söyledikleri sen çalışmak zorunda değilsin kendini ezdirme olmuyorsa da ayrılmanı tavsiye ederim
00 Yorumla
+1 yılbence atanmayı boş ver sen sosyal bilgiler ile ilgili youtube kanalı aç
02 Yorumla
Soran+1 yılİzlenir mi ki
- +1 yıl
ilgi çekici bişeyler yaparsan izlenir tabi
Psikolojik şiddet uyguluyor sana. Bana kalsa, ondan ayrıl derim. Birlikte bu konuyu konuşun ama önce. Kimse böyle lafları hak etmiyor.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Eşin asker olmuş ama adam olamamış. canım atanamayan tek bir benmiyim. Psikopat ne olacak
06 Yorumla
Soran+1 yılkendi egosunu tatmin ediyor benim üzerimden, ben senden daha fazla maaş alıyorum paramla seni adam ederim bile dedi bir kere
Soran+1 yılTesekkur ederim saolun
- +1 yıl
Aynen öyle umarım atanırsınız ama boşanmak için atanmayı beklemeyin
Soran+1 yılAma bosansam bile hayat çok pahalı gecinmem imkansız gibi bir şey
- +1 yıl
Allah yardım eder sonuçta meslek sahibisiniz ve iş imkanı çok aslında alanınızla ilgili olmasa bile
+1 yılKıyamam sana. Seni anlamayan arkanda durmayan bir eşin var. Zor. Kolay sanki. Şükredeceğine..
08 Yorumla
Soran+1 yılEşim kendi ne isterse olsun istiyor, yeni evlendigimizde bile evi kendi isteğine göre dizdi, ben karismadim
- +1 yıl
Bu ne dominantlık. Kadın zerafetini nezaketini çözememiş. Bir çiçek bir gülümseme nelere neden olur.
Soran+1 yılHiçbir zaman bana seni seviyorum bile demedi maalesef
- +1 yıl
Oysa başını göğsüne ya da onzuna koysan, el ele öpüşerek gezsen, daha ne istersin. Sextede boşalıp bırakıyordur seni
- +1 yıl
Kıyamam sana.
Soran+1 yılTam olarak dediğiniz gibi işi bitince birakiyor
- +1 yıl
Kadının vücudunu keşfedeceksin. Nefesini hissedeceksin. Kokusunu, göğüslerini, dudaklarını, bacaklarını unutmayacaksın...
- +1 yıl
seks guzeldir. Hayatın tadıdır.
+1 yılEşin sen bu durumdayken sana daha fazla şefkat göstermeliydi senin yapacağın bir şey yok
00 Yorumlaozelde de olsa calisiyosun ve sana bunu mu diyor ayril gitsinn yaa ondan koca mi olur
00 Yorumla
+1 yılEzme kendini dik dur borca sok gerekirse ve öde de karın değil miyim de nasıl erkeksin de söyle
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Aaa çok çirkin ama atanamasan nolcak ki atanma napıcak boşayacak mı?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı. Aylık $ 500 calışmak için yıllarca bekleyen birinden zaten bir halt olmaz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı.
+1 yılO senin parana mı güvenip seninle evlenmiş. Tepkini ciddi anlamda koyamazsan daha beter olur
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 623 cevap paylaştı.
+1 yılEşini al karşına her şeyi açık açık konuş. Durum devam ederse gereken adımları at gitsin..
00 Yorumla
+1 yılŞaka yapiyor olmalisin? Böyle birinin asker olmasi da ayrı utanç
00 Yorumla
+1 yılEşin atama olayını kolay bir şey zannediyor herhalde bencil ya
00 Yorumla
+1 yılSana hakaret eden birinin yanında ne işin var. Uzaklaş ordan ayrıl
00 Yorumla
+1 yılÜzüldüm ya böyle kaba düşüncesiz insanları midem kaldırmıyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. çoğu kişi atanamıyor, bu durumda yaptığı çok yanlış
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılSen böyle bir insanı nasıl eşin olarak görüyorsun atanmak çok önemli bir icraat mi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılEnbuyuk basarim seni elde ettim de. Bunuda basarisizlik goruyorsan dicek bise yok de.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAma yorumlardan anladım ki sen baştan hata etmişsin. Evlenirken bile hiç bir şeye karismamissin. Seni ezik görmesine iizn verme bence, bu kadar psikolojik baskı insanı hasta eder
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılYazık eşin sana destek olup twseli edicegine böyle yapması cok saçma ve ayıp saygısızca
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoşan sende ne duruyorsun, gururun yok mu senin, ben o lafların birini söylesem kız arkadaşıma direk çeker gider bi daha da konuşmazdı
04 Yorumla
Soran+1 yılArkamda duracak bir ailem yok bosasam bile nereye gideceğim garantisi yok, o yüzden katlaniyorum
Cevap sahibi+1 yılSen bu kafayla gidersin daha çok çekersin, inasının gururu olması lazım bence
Soran+1 yılGururlu olsam bile fayda etmiyor, aldığım maaş belli, bosansam kira fatura derken maaşim neye yetsin
Cevap sahibi+1 yılNafakada alırsın çocuk olduğu için, o arada da atanırsan maaşın yükselir zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılKalp kırıklıgı kötüdür sana değer vermiyor sanırım konusmak ister misin peki?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenirken ne kadar gereksiz bir varlıkla evlendiğini anlayamadın ama öğretmen olmayı başardın.. Aferin sana.
04 Yorumla
Soran+1 yılBöyle degildi ben hala atanamayinca kendi kendine sinirlendi
Cevap sahibi+1 yılAskerle evlenmek hata zaten muhtemelen seni aldatmıştır çoktan. Buna benzer bir olay vardı. Bir anda eşine böyle davranan bir adam vardı komşulardan. adamın aldattığı ortaya çıktı hemde sebepsiz yere. Seninki de aynı durum herhalde. Ne olursa olsun işin içine hakaret girince bozulur. Sen ayrıl. Çocuklarıda bırak ona zorlansın biraz.
Soran+1 yılEşim şu an deprem bölgesinde çocuğu bırakamam ama gelince konuşacağım yoruldum cunku
Cevap sahibi+1 yılEn doğrusu olur.
bu hayat sence böyle geçer mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsker kocayi nasil bulfun Allah ici taktik ver
01 Yorumla
Soran+1 yılBen onu bulmadım o beni buldu, sende meslek sahibiysen özellikle hemsireysen kesin bulursun. Asker kesimi hemşirelerle evleniyor genelde
+1 yılEvlenmeden önce atanacağını düşünüp maddi-manevi planlar yapmış. Planlar suya düşünce hakaret ve hor görme başlamış. Ona sor bakalım atanma olursa hayatınızda ne değişecekmiş.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah aşkına nasıl böyle ayılara evleniyorsun size saygısı olmayan biriyle nasıl bir yola girilir
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAsker psikolojisi iyi değil ondan kaynaklı oluyor bence
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBulsun sana torpil atan seroluk yapmasın torpil siz kim is buluyor ya
00 Yorumla
+1 yılBoşansana bacım bi boka yaramayıp mecburiyetten asker olmuş belli sonradan görme bir insan , tahminimce uzman çavuştur sende onla dalga geç subay olamayıp uzman olmuşsun de 😎😎
00 YorumlaBu askerlerin hepsi aynı zihniyet vallaha bak konuşmasını bilmezler nerde nasıl davranacağını bilmezler aferdrsin kendilerini bişey sanıyorlar saygı duymasi lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşan böyle hayat geçmez. Görucu usulu mu evlendiniz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9b cevap paylaştı. Seninle atanman için mi evlenmiş! Cok kalitesizmiş ya
00 YorumlaKanka.. sert konusucam. Ayrıl gitsin. Seni zor zamanlarında teselli etmek yerine hatanı yüzüne vuruyorsa, ondan olmaz.
00 Yorumla- Devamını Gör (80)
Devamını Gör(125)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşim atanamadım diye kalbimi çok kırıyor, çok bunaldım. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer