• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eski sevgilime depremden sonra iyi misin yazdım ama? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Eski sevgilime depremden sonra iyi misin yazdım ama?
Cevapla
Fal Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

83

Cevap

76

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ayrilmissiniz zaten insanlık görevini yapmışsın fazlasına gerek yok bence

    1
    0 Yorumla
  • Melek2002
    Melek2002 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    İnsanlık yapmılsın bi geçmişiniz var donuöta sorun değil ama aklına ilk o gelmiş hala bir şeyler hissediyor olabilirsin

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle oldu, ama sorulabilecek her seyi sordum ne diyebilirim ki başka meşgul etmek de istemiyorum

      Yorumla
    • Melek2002
      Melek2002
      +1 yıl

      hala seviyor musun onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyorum galiba ama bir şey yapamam artık kendi hataliydı bana karşı ama yine de iyi mi diye merak edip yazdım en son cadır durumunu sordum insallah yardım gelecek bi sıkıntı yok dedi sonra yazmadım ne diyebilirimki

      Yorumla
    • Melek2002
      Melek2002
      +1 yıl

      Sormuşsun işte düşündüğünü belli de etmişsin o da seviyorsa nasipse olur zamana bırak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha yazmamalıyim değil mi sonuçta insanlar canıyla uğrasıyor ve hep aynı soruları sorma oluyor bu sefer

      Yorumla
    • Melek2002
      Melek2002
      +1 yıl

      Aynen sorduğunu sordun bi kaç gün geçsin tekrar iyi misiniz diye sorabilirsin ama sürekli yazma kötü bir durumdalar uğraşmaz da

      Yorumla
  • xejdgjsgxjxgjx
    xejdgjsgxjxgjx Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bende aynısını yaptım ama uzatmaya gerek yok eski eskide kalmali

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
  • Lipsbalm
    Lipsbalm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Belki de yanlıştı doğrularım
    Aşkını, sevgini sorguladım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Suskun6321
    Suskun6321 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yazma Zorunluluğu duyuyor insan Rabbim bir daha Yaşatmasın 🥺

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • Suskun6321
      Suskun6321
      +1 yıl

      Demek ki sana Karşı Halende Duyguları Var 👍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl anladın bunu bazılarıbduygusu olsa konusmayı sürdürürdü falan yazmış bazıları senin gibi düşünmüş kararsız kaldım

      Yorumla
    • Suskun6321
      Suskun6321
      +1 yıl

      Sonuç itibari ile karşı taraf zor ve acı bir süreç içerisinde insanlar bu zor günlerde yanında olana dahada şefkatli ve ilgili olurlar hiç bir zamanda bu duygular değişmez 👍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana karşı duygusu var gibi mi o zaman

      Yorumla
  • HALİTTTT46
    HALİTTTT46 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir depremzede olarak tavsiye veriyorum biraz daha böyle 1 2 hafta sor sonra bir anda bırak

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • HALİTTTT46
      HALİTTTT46
      +1 yıl

      O zmn sevgilisi yoktur belki seni unutamamış bile olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl anladın

      Yorumla
    • HALİTTTT46
      HALİTTTT46
      +1 yıl

      Sevgilisi olsa ben iyiyim teşekkürler beni düşünmene gerek yok derdi başından savardi ama ne dediği ortada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yazdım dün ona nasılsın diye iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın dedi bende iyiyim ama seni merak ettim dedim eksik olma çok şükür sıkıntı yok dedi ihtiyaçlarını sordum bi sıkıntı yokmuş taşınmayı falan gidemeyiz ki nasıl gidicez memleket bizim tekrarfan ayağa kalkacak insallah dedi bende insallah dedim yasadığım en güzel anılar orada dedim insallah toparlanacak dedim oda hepimizin en güzel anıları orada seninde orada olmasına sevindim dedi. Sonra biraz daha konustuk ben seni üzüp kırdıysam eğer özür dilerim dedim sana bir sey oldu diye çok korktum dedim oda eksik olma dedi tekrardan bende seni üzüp kırdıysam özür dilerim dedi bende teşekkür ettim sende eksik olma insallah dedim böyle kaldı

      Yorumla
    • HALİTTTT46
      HALİTTTT46
      +1 yıl

      tamam belli içinde bekletmis beklemiş seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl olmuş bu konuşma sence

      Yorumla
    • HALİTTTT46
      HALİTTTT46
      +1 yıl

      Konuşmada sıkıntı yok biraz ürkmüş diyeyim ben kendisi biraz da olsa dindarmış bu depremdende sağ çıktığını görünce kendisini koruyan kendisine ben sana darilmadim diyen Allah'a yönelmiş tekrardan bu ne kadar sürer bilmiyorum böylesi daha iyi önceden boylemiydi bilmiyorum ama durum böyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Önceden de böyleydi ama ne biliyim bana karşi hala bir seyler var mı yoksa veda gibi mi oldu anlamadım

      Yorumla
    • HALİTTTT46
      HALİTTTT46
      +1 yıl

      Var var umudunu yitirme seviyosan belli unutamamış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyorum yanında olmak istiyorum ama uzağım , aşk meselesine giremem ona bunu anlatamam bencillik olur o haldeyken kendimi düşünüyor gibi ama şimdi ne yapsam daha bilemedim

      Yorumla
    • HALİTTTT46
      HALİTTTT46
      +1 yıl

      Yapman gereken 1 2 gün yazma sonra sana dönerse sende dönersin bı merak etsin bakalım bişey oldumu diye edecekmi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam bekleyim o zaman bende öyle düşündüm ama kafam milyon oldu kaç gündür

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Adı üstünde eski sevgilin. İyi olduğunu öğrenmişsin, artık yazma.

    0
    0 Yorumla
  • delikızın1i
    delikızın1i Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence yeterli elinden geleni yapmışsın insani olarak fazlasını yanlış anlayabilir

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • delikızın1i
      delikızın1i
      +1 yıl

      Kuzum sen hala seviyor musun bu çocuğu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • delikızın1i
      delikızın1i
      +1 yıl

      Hayat kısa madem böyle yoğun duyguların var hala açıl o zaman bence ara ve de ki bu deprem bana hayatın ne kadar kısa olduğunu hatırlattı sana olan duygularımı söylemeye fırsatım olmayabilir o yüzden söylemek istedim en fazla istemezsin ama ben yine de itiraf etmek istiyorum de ve onu hala sevdiğini söyle bakalım ne diyecek kendi kendini yiyip çırpınacağına bir mesaj bir telefon bekleyeceğine adım at en fazla reddeder o zaman da önüne bakarsın böyle nereye kadar canım benim zaman geçmek bilmez kendine bu eziyeti etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet doğru haklısın ama bende şimdi orada ne halde koyun can derdinde kasap et derdinde gibi aşk mesk mi düşüncek diye geliyor aklıma bencillik gibi geliyor şu an bunu söylemek ona

      Yorumla
    • delikızın1i
      delikızın1i
      +1 yıl

      Evi yıkıldı demiştin hala orada mı kalıyor

      Yorumla
    • delikızın1i
      delikızın1i
      +1 yıl

      Belki o da farklı düşünüyordur açılanıyordur kim bilir

      Yorumla
    • delikızın1i
      delikızın1i
      +1 yıl

      Pardon yanlış sorudan kalmış aklımda iyiymiş bişeyi yok evinde sağlıklı istersen bir süre daha bekle ama konuş belirsizlik reddedilmekten daha kötü

      Yorumla
  • _shygirl_
    _shygirl_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Eski sevgilinin şu an kız arkadaşı var mı? Varsa bence artık yazmamalısın

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • _shygirl_
      _shygirl_
      +1 yıl

      Benim sevgilimin eski kız arkadaşı ona depremden sonra iyi misin diye yazmış o da insaniyet adına cevap verdim dedi olayıda , kızın ona mesaj attığını bana anlattı. Bu aşamaya kadar sorun yok eyvallah ama o kız bunu devam ettirmeye kalkarsa o zaman sorun olur
      Bence sende yazmadan önce öğren hayatında biri var mı diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böyle konuştuk öğrenebileceğim kimse yok tek kendine sorabilirim ama 1 hafta boyunca cevap yazmazdı yani ne biliyim öyle de düşünüyorum

      Yorumla
  • violethill1980
    violethill1980 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    sen sormuşsun bir ihtiyacı varsa yardım edebileceğinden bahsetmişsin yazarsa o yazar zaten şarjda sıkıntı yaşıyormuş

    0
    0 Yorumla
  • Azizeninsırrı
    Azizeninsırrı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Daha ne yazıcan. Zaten adım atmışsın bi de o haksızmış daha ne yazıcan aptlmısıb sen bi kendine gel

    0
    0 Yorumla
  • Darbeyemiş
    Darbeyemiş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Yahu eski sevgiliyse eski olduğu gün onu gömeceksin dünya üzerinde öyle bir insan olmayacak

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Merak ettim sadece

      Yorumla
    • Darbeyemiş
      Darbeyemiş
      +1 yıl

      Etme arkadaş yaptığın kursun sıktığın adam öldü mü ölmedi mi nabzına bakmakla aynı şey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alakası var ya ne yasadıgımızı bilmeden yoeum yapma

      Yorumla
  • buraktuna
    buraktuna Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Gerekeni yapmışsin fazla yüz göz olmamak için uzak dur derim yoksa devam ke

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
  • EAGLEJK
    EAGLEJK Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Motive etmek için yazabilirsin onun dışında çok yazıp baskı yapmaj olmaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    boş ver çokta üstüne düşme sımariyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Arifolananlar26
    Arifolananlar26 Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    yok uzatmamak lazım

    1
    0 Yorumla
  • goznuru_
    goznuru_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Eski sevgilim bana yazdı depremde.. hoşuma gitti ve tekrar her şeyi yoluna soktuk.

    0
    0 Yorumla
  • EneSOYLEMEZ
    EneSOYLEMEZ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Hayır eğer tekrar sevgili olma gibi bir düşüncen yoksa bunu yapman doğru anlaşılmaz

    0
    0 Yorumla
  • Burcu2425
    Burcu2425 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Deprem korkum var çok ağır benimle arkadaş olacak var mı en azından dertleşirizh

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yok eski eskide kalmıştır. Sen yazıp sormuşsun eyvallah der geçer. Sen iyi olmaya bak.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta her soruma cevap verdi sonra bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayatım sadece önemsediğin için teşekkür sunmuş sana. Eğer sana gerçekten sevgi besleseydi ayrılır mıydınız :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrılma işi biraz karışık bizim

      Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Tamam yaz sadece.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Deprem büyük ve belirgin sevgilisi de olsa diyebilir. Iztırar hallerde insaniyet ön planda olur hep ama yoktur bence. Seninde hala gönlün var gibi.

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      İlgilen arada sırada nasılsın de. O belki gruru yapıp yazmayabilir. İnsanlık hali sen de olabilirdin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama ben yazdım yine de 1 hafta boyunca arar ara sordum hepde cevap verdi şimdi 14 gün oluyor yazmayalı yazsam ne diyecegimi bilmiyorum

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Öyle çok bir şey demene gerek yok? Nasılsın? Var mı bir sorun? Vs de.

      Yorumla
  • QueenOfSea
    QueenOfSea Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok. Fırsatçılık olur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.

    bir hal hatır sormuşsun yeterdir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      +1 yıl

      der sonuçta normal ki bu cevap

      Yorumla
  • madina1
    madina1 Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden yazasın ki, gerek yok

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • madina1
      madina1
      +1 yıl

      Der

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlk bir hafta yazdım ben her gün oda cevap verdi sence olsa kısa kesmez miydi

      Yorumla
    • bay_müptezel
      bay_müptezel
      +1 yıl

      Depremle aranızdaki duygusallığı birbirine karıştırma. Denize düşsen yılana sarılırsın mecburen. Eski sevgilin bile olsan o sadece ona gelebilecek yardımları düşünüyor. Aranızdaki ilişki başka bir bir muhabbetin konusu.

      Yorumla
  • Senaaanuur
    Senaaanuur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.

    Yazmana gerek yok kendini umutlandirma

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umutlandirmıyorum sadece yazsam mı diye düşünuyorum

      Yorumla
    • Senaaanuur
      Senaaanuur
      +1 yıl

      Bence gerek yok ayrilmissiniz bitmiş gitmiş ama yinede sen bilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
  • kepeneketkisi
    kepeneketkisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 90%
    +1 yıl

    Yazma. artik baskasiyla cikiyor

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nerden çıkardın baskasıyla çıktığını

      Yorumla
    • kepeneketkisi
      kepeneketkisi
      +1 yıl

      Biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soyle

      Yorumla
    • kepeneketkisi
      kepeneketkisi
      +1 yıl

      Maalesef ciddiler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂😂 Allahım yaa

      Yorumla
    • kepeneketkisi
      kepeneketkisi
      +1 yıl

      Bana yaz boş ver kimseyle cikmiyorum

      Yorumla
  • Ayzıiıttt
    Ayzıiıttt Takip Et
    Master Yaş: 108 , eic 32%
    +1 yıl

    Seninle konuşmak istemiyorum üzgünüm.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
  • Kriminal_Kalp
    Kriminal_Kalp Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Seviyor gibisin

    0
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani bilmiyorum çok merak ettim iyi mi diye ve yazdım gec cevap veriyordu sarj sıkintı olduğundan sorabileceğim her seyi sordum sonrada yazmadım ne yazabilirimki zor durumdalar

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Evet. Merak etmende normal. Devam etmeyi teklif etmek istiyorsan şimdi sırası değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok öyle bi teklifte bulunmayacağım ama yazsam mı acaba tekrar diye düşündüm ama aklima bir şey gelmiyor hep aynı şeyleri sorma gibi oluyor iyi olduğunu biliyorum şmdi

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Aynen yani ötesinde diyecek bir şeyin yok.

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Evleri ne durumdaymış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle işte 🤦‍♀️

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Bir şeye ihtiyaçları var mı? Yaşlarınız kaç?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onu sormadım ama iyilermiş barınma yiyecek icecek ısınma falan ayarlanmış hepsi

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Ne güzel. Sevindim. Sen iyi misin peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İhtiyaçları yok 23 24 yaşlarda

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Hımm. Senin canın sıkkın gibi ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyiyim ben baya uzağım zaten deprem bölgesine

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Onu kast etmedim. Yani duygusal anlamda. Ne bileyim bu ilişkiden sonra içinde ki boşluk dolmamış gibi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim canım şöyle sıkkın acaba hee gün sormalı mıyım iyi mi diye ya da bir şeyper yapmam gerekiyor mu kafasindayım

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Yok canım. Nihayetinde artık sevgilin değil zaten. Ekstra bir gelişme olmazsa buna gerek yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doldurmadım boşluk var evet ama istemedim kimseyi

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Anladım. Takip etmek ister misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunu biraz düşünmeliyim

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Çokta düşünecek bir şey yok 😊 yorumda çokta sohbet olmuyor malum. Bekliyorum ☺️

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Birden sustun böyle deyince. Olmadı bu 😜

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Üzüldüm 😓

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şuanlık kalsa olur mu 🙃

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Lütfen ☺️☺️☺️

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Merak etme darlamak amacıyla demiyorum bunu. Seni çok iyi anlıyorum. Sohbet zaten merak etme.

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Susmasan?

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Öyle olsun 😞😞

      Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Canın ne istiyorsa onu yap

    0
    0 Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Şu eski sevgililerin yakasından düşün artık.

    0
    0 Yorumla
  • SelanicBombs
    SelanicBombs Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 82%
    +1 yıl

    millet can derdinde kasap et derdinde mk

    0
    0 Yorumla
  • zencefil000
    zencefil000 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 50%
    +1 yıl

    Siz bilirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • Benimolsadecebenim
    Benimolsadecebenim Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Bence gerek yok yine de sen bilirsin

    0
    0 Yorumla
  • BiiÖğretmenHanim
    BiiÖğretmenHanim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 89%
    +1 yıl

    Size kalmış bir tercih.

    0
    0 Yorumla
  • aloneenolaa
    aloneenolaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Bence iyi olması yeterli başka yazmamalısın

    0
    0 Yorumla
  • Mertx_
    Mertx_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Knka aynı şeyi dün paylasmistin

    0
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.

    istiyorsan, evet.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • dreamliner61
      dreamliner61
      +1 yıl

      şu an bir sevgilisi varsa da onu düşünecek durumda olduğunu hiç sanmıyorum.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Seviyor musun hâlâ

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    anlaşılan hala seviyorsun yaz devam et.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      💁‍♀️🤷‍♀️ Yani karışık ucu da açık bilemedim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yaşadıklarını gözden geçir karar ver

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevgilisi olsa rahatsız olduğunu söylerdi bence

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu kadar yeter fazla bir şey yazma

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
  • HAKAANN99
    HAKAANN99 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Biz ne dersek onu mu yapacaksın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Neden ayrıldınız ki hala unutamamışsın.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslinda bizim durum nasıl biliyo musun biraz uzun oldu ama içimi dökmek istedim ilk sevgili olduk 5 ay falan sonra kendi sorunları oldugunu soyleyerek ayrılmak istedigini söyledi, ben dogum gününü kutladım sonra tesekkür etti sadece arada 5 ay daha geçti yasadigi yere gitmistim oturup biyerde bir seyler icelim mi dedim hemen geldi sarıldık sarılınca beni optü direk dudağimdan biraz ileri gitmeye çaliştı bende ilk olduğu için bianda korkup kalktim yanından korkuyorum Şu an diye dedim beni eve birakır misın geç oldu kızlar merak eder dedim biraktı bozuldu ama. Sonra yazdı biz görüsmeyelim nedenini sorma dedi. Aradan 1 ay gecti geri aradı sinirli ve soguktum yine bozuldu. Sen beni niye ariyosun diye sordugjmda bidaha yazma bu kadar sakin cevap vermem dedi yazmadi ne halin varsa gör dedim. Aradan yine 2 hafta falan gecti aradı beni müstehcen sekilde konusmak istedi beni arzuladigni falan bende kızdım konusmamaliyız biz dedim haklisın dedi yazma arama beni dedim tamam dedi. Yine zaman geçti bu sfer nasıl olduğumu merak ettigi içn yeniden sevgili olalim diye annesine anlattı beni evlenmek istedigini soyledi 1 sene böyle uğraştı ben hep reddettim en son kabul ettim arkadas gibi olalim ilk deneyelim taniyalım birbirimizi dedim 1 ay konustuk bana ilgisizsin dedi. Düşünmek istedigini soyledi gitti 3 hafta sonra yazdı artık bir şeye karar verelim hep hayatımda ol ömrüm ol falan dedi brnde instadan istek attım aynı gün niye kabul etmedin daha diye sordum bu güvensizliğinden sıkıldım istemiyosan hiç başlamayalim dedi bende sinirlndim yazdım bir seyler cevrimci oldugu halde bilerek cevap vermedi bana bende engelledim direk bekledi kaldırayım diye 2 hafta kaldırmadım sonrada hiç iletisim kurmadık depreme kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende aldatti falan sandım. Sen ağardan alıyorsun çocuk hızlı ilerliyor. Sıkıntıli bi durum yorar sizi bu.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yazma daha yapman gerekenj yapmişsin birak

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En son 1 hafta oluyor galiba yardım edebileceğim bir sey olursa söyle olur ku her konuda dedim, oda ilgim için teşekkür etti simdilik bi sıkıntı yok ama olursa söylerim dedi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Neden eski sevgilin oldu ki seviyorsun belli

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beni her anlamda kırdı kaç kere gitti geldi 1 sene boyunca uğraştı yeniden beraber olalım diye en son yeniden başladık bu sefer beni ilgisizlikle suçladı beni sevip sevmediğinden emin olamıyorum dedi düsünmek istiyorum dedi gitti 3 hafta sonra geldi kabul ettim instadan istek attım niye kabul etmiyosun diye sordum aynı gün, güvensizliğinden sıkıldım istemiyosan hiç başlamayalım dedi bende bir seuler yazdım ama bana cvp vermedi cevrimici oldugu halde bilerek, bende sinirlenip engelledim sonra bekledi baya geri kaldırayım diye ama kaldırmadım

      Yorumla
  • xyzabc1234
    xyzabc1234 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Belli ki özlüyorsun. Yaz bence

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • xyzabc1234
      xyzabc1234
      +1 yıl

      Der. Neden demesin. Adam ilanı aşk ilan etmemiş ki

      Yorumla
  • Sinan383838
    Sinan383838 Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl

    Hayır yeterli bu kadar

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • Sinan383838
      Sinan383838
      +1 yıl

      Tam da olsa böyle der

      Yorumla
    • Sinan383838
      Sinan383838
      +1 yıl

      Yoksa bence konuşmayı sürdürürdü var ki böyle dedi

      Yorumla
  • DontJohn
    DontJohn Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 92%
    +1 yıl

    exten next olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Muzafer_Tuğkan
    Muzafer_Tuğkan Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Ne geçti elinize hanımefendi peki

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değişik bi amacım yoktu sadece iyi mi diye merak ettim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Niye sen iyilik meleği misin xjsjjdjfj

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yazma neden yazıcaksın da havalanmış sonra

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sormuşsun daha ne yazacaksım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ne çok sevgilisi olan var yeter...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Depremden önce aklım nerdeydi

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Önce neden yazayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman şimdi neden gerek duyuyorsun her şey bittikten sonra mı anlayacaksiniz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşin iceriğini bilmeden yorum yapmayın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşin içeriğine gerek yok zaten akıl ile konuşmuyorsun şu an insann pişmanlıklar dolu yaşayan varlıktır herşeyi evveliyatindan düşünmeli eğer önünde bir hata bir sorun çıkarsa cozebilmeli cozemiyorsa o hataya girmemeli senin bu yaptığın önce dusuncelilik sonra da pişman olduğunda dusuncesizlik olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neye pişman oldum anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse salla ya sana anlata kadar kendim anladım sen anlamadin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben yazdıgım için veya ayrildığımiz için pisman olmadim ki

      Yorumla
  • İremke
    İremke Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Sana yazmışsa yaz bence

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • İremke
      İremke
      +1 yıl

      Demez bence 🥀

      Yorumla
  • marginata
    marginata Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bende yazmıştım eskimedi taptaze ❤️

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • marginata
      marginata
      +1 yıl

      Bizde ilk 1 hafta sanırım hal hatır sorduk sonra rest çekti istemiyorum seni git diye. Gitmek zorunda kaldım ama şimdi iyiyiz çok çok iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım sevindim senin adına. Bizde rest cekme falan olmadı gayet iyi konustuk da şimdi 14 gün oldu yazmayalım yazsam mı diye düsübuyorum ne yazsam. diye

      Yorumla
    • marginata
      marginata
      +1 yıl

      Teşekkür ederim bende mutluyum, sizin yaşadıklarımızı bilmediğim için net konuşamıyorum. Ama ilişkilerde açık olunması gerekir diye düşünüyorum. Ne hissediyorsak ne istiyorsan net bir şekilde ifade edince mutlaka sonuç alıyoruz. İyi ya da kötü. Ve her sonuç belirsizlikten çok daha iyidir.

      Yorumla
  • merderman
    merderman Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Arada yaz bir ihtiyacın var mı vs diye bence

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • merderman
      merderman
      +1 yıl

      Bence sevgilisi olsa böyle demez

      Sana karşı konuşması nasıldı kırgın vs miydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok değil gibiydi normal konuştuk

      Yorumla
    • merderman
      merderman
      +1 yıl

      Hım o zaman iyi arayı çok açma arada yaz bence ve durumu anlarsın seni isterse vs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani brn aslında soracağım her seyi sordum nr diyebilirim başka, birde yanlış anlarsa diye koyun can kasap et derdinde gibi

      Yorumla
    • merderman
      merderman
      +1 yıl

      Yok çekinme sonuçta eski sevgilin düşmanın değil ki neden çekiniyorsun

      Yorumla
  • fatyuf
    fatyuf Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yazma ilişki yenilenir gerek yok

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • fatyuf
      fatyuf
      +1 yıl

      Erkek bu her şey bekle

      Yorumla
  • Fırat_NL
    Fırat_NL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    Yaz be ne ekilecek senden

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • Fırat_NL
      Fırat_NL
      +1 yıl

      Tanımadan bir şey diyemem. Ben olsam söylerim bunu. Sevgilim olsa da. Sen incelik yapmışsın o da karşılığında ince davranmış

      Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Ne yapacaksın daha

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi

      Yorumla
    • uyuyangüzel_00
      uyuyangüzel_00
      +1 yıl

      Olabilir sevgilisi olduğu halde seninle konuşabilir

      Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilime depremden sonra iyi misin yazdım ama?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eskii sevgilime depremdenn sonra iyi misin yazdım amaa? 15 cevap verildi
Eski sevgilinize deprem sebebiyle yazar mıydınız? 17 cevap verildi
Eski sevgilim deprem bölgesindeydi acaba yazsam mı iyi mi diye? 6 cevap verildi
Eski sevgililer depremi fırsat bularak iyi misin diye yazdı mı? 32 cevap verildi
Depremi bahane eden eski sevgiliniz yazdı mı? 17 cevap verildi
Eski sevgiliniz deprem? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨