AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Ayrilmissiniz zaten insanlık görevini yapmışsın fazlasına gerek yok bence
İnsanlık yapmılsın bi geçmişiniz var donuöta sorun değil ama aklına ilk o gelmiş hala bir şeyler hissediyor olabilirsin
Öyle oldu, ama sorulabilecek her seyi sordum ne diyebilirim ki başka meşgul etmek de istemiyorum
hala seviyor musun onu
Seviyorum galiba ama bir şey yapamam artık kendi hataliydı bana karşı ama yine de iyi mi diye merak edip yazdım en son cadır durumunu sordum insallah yardım gelecek bi sıkıntı yok dedi sonra yazmadım ne diyebilirimki
Sormuşsun işte düşündüğünü belli de etmişsin o da seviyorsa nasipse olur zamana bırak
Daha yazmamalıyim değil mi sonuçta insanlar canıyla uğrasıyor ve hep aynı soruları sorma oluyor bu sefer
Aynen sorduğunu sordun bi kaç gün geçsin tekrar iyi misiniz diye sorabilirsin ama sürekli yazma kötü bir durumdalar uğraşmaz da
Bende aynısını yaptım ama uzatmaya gerek yok eski eskide kalmali
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Belki de yanlıştı doğrularım
Aşkını, sevgini sorguladım
Aynen öyle
Yazma Zorunluluğu duyuyor insan Rabbim bir daha Yaşatmasın 🥺
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Demek ki sana Karşı Halende Duyguları Var 👍
Nasıl anladın bunu bazılarıbduygusu olsa konusmayı sürdürürdü falan yazmış bazıları senin gibi düşünmüş kararsız kaldım
Sonuç itibari ile karşı taraf zor ve acı bir süreç içerisinde insanlar bu zor günlerde yanında olana dahada şefkatli ve ilgili olurlar hiç bir zamanda bu duygular değişmez 👍
Bana karşı duygusu var gibi mi o zaman
Bir depremzede olarak tavsiye veriyorum biraz daha böyle 1 2 hafta sor sonra bir anda bırak
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
O zmn sevgilisi yoktur belki seni unutamamış bile olabilir
Nasıl anladın
Sevgilisi olsa ben iyiyim teşekkürler beni düşünmene gerek yok derdi başından savardi ama ne dediği ortada
Yazdım dün ona nasılsın diye iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın dedi bende iyiyim ama seni merak ettim dedim eksik olma çok şükür sıkıntı yok dedi ihtiyaçlarını sordum bi sıkıntı yokmuş taşınmayı falan gidemeyiz ki nasıl gidicez memleket bizim tekrarfan ayağa kalkacak insallah dedi bende insallah dedim yasadığım en güzel anılar orada dedim insallah toparlanacak dedim oda hepimizin en güzel anıları orada seninde orada olmasına sevindim dedi. Sonra biraz daha konustuk ben seni üzüp kırdıysam eğer özür dilerim dedim sana bir sey oldu diye çok korktum dedim oda eksik olma dedi tekrardan bende seni üzüp kırdıysam özür dilerim dedi bende teşekkür ettim sende eksik olma insallah dedim böyle kaldı
tamam belli içinde bekletmis beklemiş seni
Nasıl olmuş bu konuşma sence
Konuşmada sıkıntı yok biraz ürkmüş diyeyim ben kendisi biraz da olsa dindarmış bu depremdende sağ çıktığını görünce kendisini koruyan kendisine ben sana darilmadim diyen Allah'a yönelmiş tekrardan bu ne kadar sürer bilmiyorum böylesi daha iyi önceden boylemiydi bilmiyorum ama durum böyle
Önceden de böyleydi ama ne biliyim bana karşi hala bir seyler var mı yoksa veda gibi mi oldu anlamadım
Var var umudunu yitirme seviyosan belli unutamamış
Seviyorum yanında olmak istiyorum ama uzağım , aşk meselesine giremem ona bunu anlatamam bencillik olur o haldeyken kendimi düşünüyor gibi ama şimdi ne yapsam daha bilemedim
Yapman gereken 1 2 gün yazma sonra sana dönerse sende dönersin bı merak etsin bakalım bişey oldumu diye edecekmi
Tamam bekleyim o zaman bende öyle düşündüm ama kafam milyon oldu kaç gündür
Adı üstünde eski sevgilin. İyi olduğunu öğrenmişsin, artık yazma.
Bence yeterli elinden geleni yapmışsın insani olarak fazlasını yanlış anlayabilir
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Kuzum sen hala seviyor musun bu çocuğu
Evet
Hayat kısa madem böyle yoğun duyguların var hala açıl o zaman bence ara ve de ki bu deprem bana hayatın ne kadar kısa olduğunu hatırlattı sana olan duygularımı söylemeye fırsatım olmayabilir o yüzden söylemek istedim en fazla istemezsin ama ben yine de itiraf etmek istiyorum de ve onu hala sevdiğini söyle bakalım ne diyecek kendi kendini yiyip çırpınacağına bir mesaj bir telefon bekleyeceğine adım at en fazla reddeder o zaman da önüne bakarsın böyle nereye kadar canım benim zaman geçmek bilmez kendine bu eziyeti etme
Evet doğru haklısın ama bende şimdi orada ne halde koyun can derdinde kasap et derdinde gibi aşk mesk mi düşüncek diye geliyor aklıma bencillik gibi geliyor şu an bunu söylemek ona
Evi yıkıldı demiştin hala orada mı kalıyor
Belki o da farklı düşünüyordur açılanıyordur kim bilir
Pardon yanlış sorudan kalmış aklımda iyiymiş bişeyi yok evinde sağlıklı istersen bir süre daha bekle ama konuş belirsizlik reddedilmekten daha kötü
Eski sevgilinin şu an kız arkadaşı var mı? Varsa bence artık yazmamalısın
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Benim sevgilimin eski kız arkadaşı ona depremden sonra iyi misin diye yazmış o da insaniyet adına cevap verdim dedi olayıda , kızın ona mesaj attığını bana anlattı. Bu aşamaya kadar sorun yok eyvallah ama o kız bunu devam ettirmeye kalkarsa o zaman sorun olur
Bence sende yazmadan önce öğren hayatında biri var mı diye
Böyle konuştuk öğrenebileceğim kimse yok tek kendine sorabilirim ama 1 hafta boyunca cevap yazmazdı yani ne biliyim öyle de düşünüyorum
sen sormuşsun bir ihtiyacı varsa yardım edebileceğinden bahsetmişsin yazarsa o yazar zaten şarjda sıkıntı yaşıyormuş
Daha ne yazıcan. Zaten adım atmışsın bi de o haksızmış daha ne yazıcan aptlmısıb sen bi kendine gel
Yahu eski sevgiliyse eski olduğu gün onu gömeceksin dünya üzerinde öyle bir insan olmayacak
Merak ettim sadece
Etme arkadaş yaptığın kursun sıktığın adam öldü mü ölmedi mi nabzına bakmakla aynı şey
Ne alakası var ya ne yasadıgımızı bilmeden yoeum yapma
Gerekeni yapmışsin fazla yüz göz olmamak için uzak dur derim yoksa devam ke
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Motive etmek için yazabilirsin onun dışında çok yazıp baskı yapmaj olmaz
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
boş ver çokta üstüne düşme sımariyorlar
yok uzatmamak lazım
Eski sevgilim bana yazdı depremde.. hoşuma gitti ve tekrar her şeyi yoluna soktuk.
Hayır eğer tekrar sevgili olma gibi bir düşüncen yoksa bunu yapman doğru anlaşılmaz
Deprem korkum var çok ağır benimle arkadaş olacak var mı en azından dertleşirizh
Yok eski eskide kalmıştır. Sen yazıp sormuşsun eyvallah der geçer. Sen iyi olmaya bak.
Ilk bir hafta her soruma cevap verdi sonra bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Hayatım sadece önemsediğin için teşekkür sunmuş sana. Eğer sana gerçekten sevgi besleseydi ayrılır mıydınız :)
Ayrılma işi biraz karışık bizim
Tamam yaz sadece.
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Deprem büyük ve belirgin sevgilisi de olsa diyebilir. Iztırar hallerde insaniyet ön planda olur hep ama yoktur bence. Seninde hala gönlün var gibi.
İlgilen arada sırada nasılsın de. O belki gruru yapıp yazmayabilir. İnsanlık hali sen de olabilirdin.
Ama ben yazdım yine de 1 hafta boyunca arar ara sordum hepde cevap verdi şimdi 14 gün oluyor yazmayalı yazsam ne diyecegimi bilmiyorum
Öyle çok bir şey demene gerek yok? Nasılsın? Var mı bir sorun? Vs de.
Yok. Fırsatçılık olur
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
bir hal hatır sormuşsun yeterdir
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
der sonuçta normal ki bu cevap
Neden yazasın ki, gerek yok
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Der
İlk bir hafta yazdım ben her gün oda cevap verdi sence olsa kısa kesmez miydi
Depremle aranızdaki duygusallığı birbirine karıştırma. Denize düşsen yılana sarılırsın mecburen. Eski sevgilin bile olsan o sadece ona gelebilecek yardımları düşünüyor. Aranızdaki ilişki başka bir bir muhabbetin konusu.
Yazmana gerek yok kendini umutlandirma
Umutlandirmıyorum sadece yazsam mı diye düşünuyorum
Bence gerek yok ayrilmissiniz bitmiş gitmiş ama yinede sen bilirsin
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Yazma. artik baskasiyla cikiyor
Nerden çıkardın baskasıyla çıktığını
Biliyorum
Soyle
Maalesef ciddiler
😂😂 Allahım yaa
Bana yaz boş ver kimseyle cikmiyorum
Seninle konuşmak istemiyorum üzgünüm.
Anlamadım
Seviyor gibisin
Yani bilmiyorum çok merak ettim iyi mi diye ve yazdım gec cevap veriyordu sarj sıkintı olduğundan sorabileceğim her seyi sordum sonrada yazmadım ne yazabilirimki zor durumdalar
Evet. Merak etmende normal. Devam etmeyi teklif etmek istiyorsan şimdi sırası değil.
Yok öyle bi teklifte bulunmayacağım ama yazsam mı acaba tekrar diye düşündüm ama aklima bir şey gelmiyor hep aynı şeyleri sorma gibi oluyor iyi olduğunu biliyorum şmdi
Aynen yani ötesinde diyecek bir şeyin yok.
Evleri ne durumdaymış
Öyle işte 🤦♀️
Bir şeye ihtiyaçları var mı? Yaşlarınız kaç?
Onu sormadım ama iyilermiş barınma yiyecek icecek ısınma falan ayarlanmış hepsi
Ne güzel. Sevindim. Sen iyi misin peki?
İhtiyaçları yok 23 24 yaşlarda
Hımm. Senin canın sıkkın gibi ama
İyiyim ben baya uzağım zaten deprem bölgesine
Onu kast etmedim. Yani duygusal anlamda. Ne bileyim bu ilişkiden sonra içinde ki boşluk dolmamış gibi.
Benim canım şöyle sıkkın acaba hee gün sormalı mıyım iyi mi diye ya da bir şeyper yapmam gerekiyor mu kafasindayım
Yok canım. Nihayetinde artık sevgilin değil zaten. Ekstra bir gelişme olmazsa buna gerek yok.
Doldurmadım boşluk var evet ama istemedim kimseyi
Anladım. Takip etmek ister misin?
Bunu biraz düşünmeliyim
Çokta düşünecek bir şey yok 😊 yorumda çokta sohbet olmuyor malum. Bekliyorum ☺️
Birden sustun böyle deyince. Olmadı bu 😜
Üzüldüm 😓
Şuanlık kalsa olur mu 🙃
Lütfen ☺️☺️☺️
Merak etme darlamak amacıyla demiyorum bunu. Seni çok iyi anlıyorum. Sohbet zaten merak etme.
Susmasan?
Öyle olsun 😞😞
Canın ne istiyorsa onu yap
Şu eski sevgililerin yakasından düşün artık.
millet can derdinde kasap et derdinde mk
Siz bilirsiniz
Bence gerek yok yine de sen bilirsin
Size kalmış bir tercih.
Bence iyi olması yeterli başka yazmamalısın
Knka aynı şeyi dün paylasmistin
istiyorsan, evet.
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
şu an bir sevgilisi varsa da onu düşünecek durumda olduğunu hiç sanmıyorum.
Seviyor musun hâlâ
Evet
anlaşılan hala seviyorsun yaz devam et.
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
💁♀️🤷♀️ Yani karışık ucu da açık bilemedim.
Yaşadıklarını gözden geçir karar ver
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Sevgilisi olsa rahatsız olduğunu söylerdi bence
Bu kadar yeter fazla bir şey yazma
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Biz ne dersek onu mu yapacaksın
Neden ayrıldınız ki hala unutamamışsın.
Aslinda bizim durum nasıl biliyo musun biraz uzun oldu ama içimi dökmek istedim ilk sevgili olduk 5 ay falan sonra kendi sorunları oldugunu soyleyerek ayrılmak istedigini söyledi, ben dogum gününü kutladım sonra tesekkür etti sadece arada 5 ay daha geçti yasadigi yere gitmistim oturup biyerde bir seyler icelim mi dedim hemen geldi sarıldık sarılınca beni optü direk dudağimdan biraz ileri gitmeye çaliştı bende ilk olduğu için bianda korkup kalktim yanından korkuyorum Şu an diye dedim beni eve birakır misın geç oldu kızlar merak eder dedim biraktı bozuldu ama. Sonra yazdı biz görüsmeyelim nedenini sorma dedi. Aradan 1 ay gecti geri aradı sinirli ve soguktum yine bozuldu. Sen beni niye ariyosun diye sordugjmda bidaha yazma bu kadar sakin cevap vermem dedi yazmadi ne halin varsa gör dedim. Aradan yine 2 hafta falan gecti aradı beni müstehcen sekilde konusmak istedi beni arzuladigni falan bende kızdım konusmamaliyız biz dedim haklisın dedi yazma arama beni dedim tamam dedi. Yine zaman geçti bu sfer nasıl olduğumu merak ettigi içn yeniden sevgili olalim diye annesine anlattı beni evlenmek istedigini soyledi 1 sene böyle uğraştı ben hep reddettim en son kabul ettim arkadas gibi olalim ilk deneyelim taniyalım birbirimizi dedim 1 ay konustuk bana ilgisizsin dedi. Düşünmek istedigini soyledi gitti 3 hafta sonra yazdı artık bir şeye karar verelim hep hayatımda ol ömrüm ol falan dedi brnde instadan istek attım aynı gün niye kabul etmedin daha diye sordum bu güvensizliğinden sıkıldım istemiyosan hiç başlamayalim dedi bende sinirlndim yazdım bir seyler cevrimci oldugu halde bilerek cevap vermedi bana bende engelledim direk bekledi kaldırayım diye 2 hafta kaldırmadım sonrada hiç iletisim kurmadık depreme kadar
Bende aldatti falan sandım. Sen ağardan alıyorsun çocuk hızlı ilerliyor. Sıkıntıli bi durum yorar sizi bu.
Yazma daha yapman gerekenj yapmişsin birak
En son 1 hafta oluyor galiba yardım edebileceğim bir sey olursa söyle olur ku her konuda dedim, oda ilgim için teşekkür etti simdilik bi sıkıntı yok ama olursa söylerim dedi
Neden eski sevgilin oldu ki seviyorsun belli
Beni her anlamda kırdı kaç kere gitti geldi 1 sene boyunca uğraştı yeniden beraber olalım diye en son yeniden başladık bu sefer beni ilgisizlikle suçladı beni sevip sevmediğinden emin olamıyorum dedi düsünmek istiyorum dedi gitti 3 hafta sonra geldi kabul ettim instadan istek attım niye kabul etmiyosun diye sordum aynı gün, güvensizliğinden sıkıldım istemiyosan hiç başlamayalım dedi bende bir seuler yazdım ama bana cvp vermedi cevrimici oldugu halde bilerek, bende sinirlenip engelledim sonra bekledi baya geri kaldırayım diye ama kaldırmadım
Belli ki özlüyorsun. Yaz bence
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Der. Neden demesin. Adam ilanı aşk ilan etmemiş ki
Hayır yeterli bu kadar
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Tam da olsa böyle der
Yoksa bence konuşmayı sürdürürdü var ki böyle dedi
exten next olmaz
Ne geçti elinize hanımefendi peki
Değişik bi amacım yoktu sadece iyi mi diye merak ettim
Niye sen iyilik meleği misin xjsjjdjfj
Yazma neden yazıcaksın da havalanmış sonra
Sormuşsun daha ne yazacaksım
Ne çok sevgilisi olan var yeter...
Depremden önce aklım nerdeydi
Önce neden yazayım
O zaman şimdi neden gerek duyuyorsun her şey bittikten sonra mı anlayacaksiniz?
İşin iceriğini bilmeden yorum yapmayın
İşin içeriğine gerek yok zaten akıl ile konuşmuyorsun şu an insann pişmanlıklar dolu yaşayan varlıktır herşeyi evveliyatindan düşünmeli eğer önünde bir hata bir sorun çıkarsa cozebilmeli cozemiyorsa o hataya girmemeli senin bu yaptığın önce dusuncelilik sonra da pişman olduğunda dusuncesizlik olur.
Neye pişman oldum anlamadım
Neyse salla ya sana anlata kadar kendim anladım sen anlamadin
Ben yazdıgım için veya ayrildığımiz için pisman olmadim ki
Sana yazmışsa yaz bence
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Demez bence 🥀
Bende yazmıştım eskimedi taptaze ❤️
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Bizde ilk 1 hafta sanırım hal hatır sorduk sonra rest çekti istemiyorum seni git diye. Gitmek zorunda kaldım ama şimdi iyiyiz çok çok iyi
Anladım sevindim senin adına. Bizde rest cekme falan olmadı gayet iyi konustuk da şimdi 14 gün oldu yazmayalım yazsam mı diye düsübuyorum ne yazsam. diye
Teşekkür ederim bende mutluyum, sizin yaşadıklarımızı bilmediğim için net konuşamıyorum. Ama ilişkilerde açık olunması gerekir diye düşünüyorum. Ne hissediyorsak ne istiyorsan net bir şekilde ifade edince mutlaka sonuç alıyoruz. İyi ya da kötü. Ve her sonuç belirsizlikten çok daha iyidir.
Arada yaz bir ihtiyacın var mı vs diye bence
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Bence sevgilisi olsa böyle demez
Sana karşı konuşması nasıldı kırgın vs miydi
Yok değil gibiydi normal konuştuk
Hım o zaman iyi arayı çok açma arada yaz bence ve durumu anlarsın seni isterse vs
Yani brn aslında soracağım her seyi sordum nr diyebilirim başka, birde yanlış anlarsa diye koyun can kasap et derdinde gibi
Yok çekinme sonuçta eski sevgilin düşmanın değil ki neden çekiniyorsun
Yazma ilişki yenilenir gerek yok
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Erkek bu her şey bekle
Yaz be ne ekilecek senden
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim şimdilik yok ama ni sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Tanımadan bir şey diyemem. Ben olsam söylerim bunu. Sevgilim olsa da. Sen incelik yapmışsın o da karşılığında ince davranmış
Ne yapacaksın daha
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Olabilir sevgilisi olduğu halde seninle konuşabilir