Eski sevgilim deprem bölgesindeydi acaba yazsam mı iyi mi diye?

Bir yıldır falan ayrıydık. 3-4 yıllık bişeydi ayrıl barış. Deprem bölgesinden birinde sağlıkçı oraya atanmıştı. Acaba iyi mi diye mesaj atsam yüzsüz gibi mi olurum?

Eski sevgilim deprem bölgesindeydi acaba yazsam mı iyi mi diye?
Cevapla