Deprem bölgesindeki eski sevgilime yazmadım, yanlış mı yapıyorum?

Kendisi Maraş da oturuyor bana çok kötü şeyler yaşattı ayrılalı baya oluyor deprem oldu ama tekrar salça olur diye ulaşmadım vicdan yapmak ne kadar doğru

Deprem bölgesindeki eski sevgilime yazmadım, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla