Eski sevgilim depremden sonra bana yazdı ve benim şu an sevgilim var. Ne yapıyım şimdi ben?

Eski sevgilim depremden sonra bana yazdı ve benim şu an sevgilim var. Ne yapıyım şimdi ben?

Şimdi benim anlamadığım şu. Biz aylar önce ayrıldık. Bana çok acılar çektirdi, benimde ona ihtiyacım vardı, ama beni umursamadı bile. Biz ayrılınca bahane uydurup benimle konuşmaya çalıştı hep. En son dün yabancı numaradan bu mesaj geldi. Hayır benim kendi ailem enkaz altında olsa, eski sevgilime başkasının numarasından yazıp engeli kaldır demek aklıma gelmez tam tersine Dünya bile umurumda olmaz. Bana yazmak yerine ailesine destek olmaya çalışabilirdi. Bana çok acılar çektirdi, affedemiyorum. Sevgilime söyledim, gereğini yapıp numarasını alıp kendisiyle konuştu. Bundan sonra yazacağını düşünmüyorum, baş sağlığı dileyip güzelce uyardım dedi sevgilim. Siz eximin bu yaptığı hareketi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eski sevgilim depremden sonra bana yazdı ve benim şu an sevgilim var. Ne yapıyım şimdi ben?
Cevapla