
Şimdi benim anlamadığım şu. Biz aylar önce ayrıldık. Bana çok acılar çektirdi, benimde ona ihtiyacım vardı, ama beni umursamadı bile. Biz ayrılınca bahane uydurup benimle konuşmaya çalıştı hep. En son dün yabancı numaradan bu mesaj geldi. Hayır benim kendi ailem enkaz altında olsa, eski sevgilime başkasının numarasından yazıp engeli kaldır demek aklıma gelmez tam tersine Dünya bile umurumda olmaz. Bana yazmak yerine ailesine destek olmaya çalışabilirdi. Bana çok acılar çektirdi, affedemiyorum. Sevgilime söyledim, gereğini yapıp numarasını alıp kendisiyle konuştu. Bundan sonra yazacağını düşünmüyorum, baş sağlığı dileyip güzelce uyardım dedi sevgilim. Siz eximin bu yaptığı hareketi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer