Eski sevgilim depremden sonra yazıp tekrar engelledi, çok aşığım ama gururumu bozup ben mi yazmalıyım?

Daha önce de ayrıl barışlar yaşadık ikimiz de çok aşıktık beraber çok şey yaşadık atlattık aslında o gün biraz kırılmıştı sanırım bana kütüphanede ben de uzak durdum ondan bir süre bekledim başka yere oturdum sonra yanıma geldi eve gidelim mi diye ben de başta tamam dedim sonra yüzüne X ayrılalım/ayrılalım mı dedim sonra tamam dedi sadece sen toplan ben kalıcam dedim toplandı gitti kartım ondaydı hemen döndü kartımı da masaya bıraktı hafif sert ve gitti sonra eve geçti ve bana ayrılık sebebi bulamadım ben düşünüp. Allah'a emanet ol yazdı sonra engelledi ben bir şey yazınca tek tik oldu bir gün böyle ayrı kaldık sonra dün gece 03.47'de iyi misin diye yazmış sabah 6'da gördüm cevap yazdım iyiyim sen nasılsın diye gece deprem olunca aklıma ilk sen geldin o yüzden sordum ben de iyiyim yazdı ben de uykumda hissettim sanki ama rüyadır sanmıştım yazdım neyse ben o an psikolojiyle yazıp rahatsız ettim kusura bakma👋 yazdı ben de rahatsız etmedin 🙂 yazdım o da tamam iyi olduğunu öğrendim problem yok iyi günler yazdı biraz bekledi 20 dk falan sonra mesajını beğendim ben sonra da son görülmesi gitti tekrar engelledi sanırım. Gururumu kırmak istemiyorum ona yazmak yalatmak bunu yapıp ileride yüzsüz arsız gibi olmak istemiyorum ama çok aşığım onun dönmesini istiyorum ne yapmalıyım

Eski sevgilim depremden sonra yazıp tekrar engelledi, çok aşığım ama gururumu bozup ben mi yazmalıyım?
Cevapla