Eski sevgilime yazsam mı yazmasam mı, gururumu mu dinlemeliyim yoksa aska mi guvenmeliyim?

Eximi özlüyorum. İçimden bi ses yazarsam üzüleceksin diyor sanki. Ama bi yandan öyle umutlu ki. O da seni özlüyor seni seviyor sen düşünüyor diye o kadar pozitif enerji yaydım ki. Ama gururunu incittim sevmiyorum dedim ayrıldık. Meğer haberim yokmuş hislerimden ne yapayım ne yazayım ne edeyim nolur akıl verin. Popüler falan olsun soru nolur 😭

Güncellemeler
3 ay
Arkadasim çocuğa sormuş barışın ya diye o da hayır demiş
Eski sevgilime yazsam mı yazmasam mı, gururumu mu dinlemeliyim yoksa aska mi guvenmeliyim?
Cevapla