Eski sevgiliye icimde kalanlari yazmak iyi gelir mi, yoksa bosuna yarami mi deşerim?

Kime soracağımı bilemedim, buraya geldim. Exi unuttum duygusal olarak. Sadece aklıma onunla ilgili çok olumsuz şeyler geliyor. Güzel hiçbir şey yaşamamışız gibi. Ona söyleyemediğim, içimde kalan çok şey var. Çünkü bir şey demeden bir anda gittim. En son 7 8 ay önce falan konuştuk. 3 ay önce yazdı, ben cevap vermedim. Ama sanki bir şeyleri içimde tutmasam daha rahat olacakmışım gibi. Yazarsam ne olur?

Eski sevgiliye icimde kalanlari yazmak iyi gelir mi, yoksa bosuna yarami mi deşerim?
Cevapla