Eski sevgilime bi kere daha yazıp içimi döksem yüzsüz olur muyum?

Benden doğru düzgün bi sebep söylemeden ayrıldı son mesajlarıma da görüldü attı. 2 ay geçti üstünden hiç yazmadım aramadım takipten falan çıkardım o da benim numaramı sildi. Bu 2 ay içinde bi kaç kez karşılaştık muhtemelen anlamıştır tesadüf olmadığını ama konuşmadık. Bi hafta kadar önce bi kere yazdım konuşabilir miyiz dedim evet dedi birkaç soru sordum onlara cevap verdi neden ayrıldığımızı sordum tekrar görüldü attı cevap yok. Bi kere daha yazıp cevap beklemeden engellesem bidaha da karşılaşmasam ne olur
Eski sevgilime bi kere daha yazıp içimi döksem yüzsüz olur muyum?
Cevapla