Deprem oldu 3 ay önce ayrıldığım eski sevgilime mesaj attım doğru bi hareket mi?

Aynı yerde yaşıyoruz mesaj attım siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
+1 yıl
GUNCELLLL!!!
Sevgiliyken duzenli bir sexting hayatimiz vardı. Ayrıldıktan sonrada cinsel içerikli bi mesaj attı cevap vermedim o da sabah sildi. Hiç iletişime geçmedik deprem oluncada ben yazdim
Deprem oldu 3 ay önce ayrıldığım eski sevgilime mesaj attım doğru bi hareket mi?
Cevapla