AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Seni hak ediyor mu
Bilmiyorum
Rica ederim yazıver.
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Onu düşünmen hoşuna gitmis. Yeşil ışık yakmış
İlk 1 hafta sorularıma nazikçe cevap verdi hep bende artik yazacak bir seyim kalmadı yardıma ihtiyacın olursa söyle olur mu her konuda dedim oda sonra böyle dedi ne biliyim bi anda aklıma grldi sevgilisi falan varsa eğer kendimi kötü hissederim yazdığıma
Yazma artık
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Kibarlıktan öyle demiş Bir daha yazmanı istemiyor gibi geldi
Ilk bir hafta sorduklarıma cevap verdi hep bende yardıma ihtiyacin olursa soyle dedim öyle soyleyincede Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi
Tamam işte yazdığın için cevap vermiş Üst üste bir daha darmala artık Ben yazmazdım yani sen bilirsin yine.
Yok amacım darlamak değil tabide şey düşündüm eğer sevgilisi varsa böyle yazdıgım içinde pisman olucam obdan soruyorum
Sen insanlık yapmışsın Sevgilisinin olup olmaması neyi değiştirir ki Yeniden bir araya gelmek istiyorsan sevgilisinin olması sıkıntı tabii orası ayrı konu
Yani bilmiyorum ben koyun can derdinde kasap et derdinde gibi bi durumda kalmak istemiyorum sadece verdiği cevapları yazdım sizce sevgilisi olan biri konusur mu diye
Yazmak isteyen yazıyo be
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Der neden demesin ben olsam da derdim
Yeter knk ne yazsan daha
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Evet der
Neden demesin
Yok yazma bence
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
Nezaketen der
Sevgilisi olsada der yani
Böyle yazar ama bir şete ihtiyacı oluna yazmaz
niye yazıyosun ki
Merak ettim iyi mi diye
iyiyim demiş daha kaç kere sorcan
En son 1 hafta oluyor galiba yardım edebileceğim bir sey olursa söyle olur mu her konuda dedim, oda ilgim için teşekkür etti simdilik bi sıkıntı yok ama olursa söylerim dedi
e tamam sen yapacagını fazlasıyla yapmışsın daha bişey yapmana gerek yok
Yani evet bende bunaltmak istemiyorum ama ne bileyim yazacaksa kendi yazması lazim ve sevgilisi olsaydı bana böyle cevap vermezdi dimi
Sen tekrar bağlamak mı istiyorsun
Kafam karışık uzun suredir düşünmuyordum deprem olunca iş değişti biraz
Boş ver yazmasaydın
Can bu yani sadece iyi mi diye
Anladım ama şu anda uygun değil
Sadece yiyecek icecek barınma gibi şeyler sordum başka bir şey sormadım ve yazmadım
Anlıyorum ama boş ver bitmiş zaten
Sık sık yazma ama ara sıra yaz yinede
2 gün önce yardıma ihtiyacın olursa söyle her konuda dedim ilgin için çok teşekkür ederim şimdilik yok ama olursa söylerim dedi bende yazmadım tekrar
Gene mi sen
Evet
İyi olduğunu bildikden sonra yazma bence.
Yardıma ihtiyacın olursa söyle dedim sonrada başka yazmadim
Gerekeni söylemişsin işte
Yardim et ona
Sorabileceğim bütün soruları sordum uzagım elimden gelen duyuruları yaptım en son iyiyiz sıkıntı yok insallah yardımlar gelecek dedi daha yazmadım bunaltmamak için
Yazma
Yazma😳
Hayır yazmamalısın
Niye merak ettin ki
Hayır, adı üstünde eski sevgili
Yazmaaa
Al ruh hastasi bi soru daha
Hayır
Yazma. Başkalarına iyilik yap daha iyi hissedersin
Yazma ya
Nerde ki
Adıyamanda
Uzak dur Adıyamanlıdan
Hangi şehirde
Adiyaman
Sen nerde
Konya
Hm konya. Tkp
yaz bence
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi ilk bir hafta her dediğime cevap verdi
Bahane.
yaz ya düşmanlık bir halt kazandırmaz
Bi sıkıntım olursa söylerim ilgine cok tesekkür ederim dedi sence sevgilisi olsa boyle der mi
senin hala ilgin var ona ama sevgilisi yok yüksem tahminim senden daha fazla ilgi bekliyor☺️ biz erkekler böyleyiz işte söyleyemeyiz sevgilin var zannediyor belkide zaten sormuştur bana yazdı neden diye biz erkekler kafamızda soru işaretleriyle yaşayamayız
Yani aslında şu an zor durumdalar bende yazıpta koyun can derdinde kasap et derdinde gibi hissettirmek istemedim, ne bileyim öyle bi ortamda empati yapıyorumda flört etmek istemezdim galiba, birde sevgilisi varsa kendimi kötü hissederim
kötümü ayrıldın
Kötü değil kizgın
anladım bende sevdiğimden ayrıldım maddi durumdan dolayı istediğini yapamadım ve kavga ettik en son zengin sevgilisi vardı en azından siziki öyle değil gece ağlıyorum aklıma geldikçe yani seviyorsan bırakma gurur bir poka yaramaz
İşte sevgilisi varsa diye korkuyorum
yaw olsa ne olacak en azından öğrenirsin varsa yazmazsın sen kaybetmiyorsun o seni kaybettiğini düşünsün ben bile 5 ay sonra yazdım bana umrumda değilsin dedi en azından tamamen bitirdim böyle diceni bile bile
Sen kimsin ki sana yazsın aciz kadın
Bu ne nefret anlamadım
Çünkü çok acizsin. Yoklukta olduğunu bu kadar belli etme
Yoklukla ne alakası var ki ben bitirmek istedim zaten kendi hatalıydı bana karşı sadece iyi mi diye merak ettim başka bi amacim yoktu
Belli hala seviyorum bilmem ne yazmışsın. Bu kadar aciz kadınlar hala var ne yazık ki
Sevebilirim ne var bunda konustuğumuz 3 5 mesajı geçmez niye böyle genellemeler oluyor anlamadım hem asıl acizlik insani bi durumda bile senin gibi kendini düşünenler
Benim gibi düşünenler senin gibilerden mide bulantısı geçirmekten sıkıldı. Senin gibi eski sevgililerimden yazan oluyor arada böyle. Onlara da söylüyorum acizsiniz. Ayrılmışız bitmiş hala çeşitli bahanelerle yazmak falan. Bu kadar işsiz bu kadar yoklukta olmayın
Sana ne laf anlatıyorumki insan değilsin haketmiyorsun
Sen alenen yokluktasın. Net bir şekilde sanki muhtaç gibisin farkında değilsin. Saçma bahanelerle yazmak için yer arıyorsun
Yazsaydım yazardım bu zamana kadar neden bekleyim
Bahane yoktu işte. Cidden neden bu kadar yokluktasın
Yoo istesem her seyi bahane ederdim
Neden bu kadar yokluktasın
Defol
Neden ağır mı geldi? Aciz işsiz kadın
Yazık sana acıdım şimdi😄
Neden bebeğim 😀
Hoşt
İnsan gibi konuşmak çok mu zor
Zor sen bana insan gibi mii konuştunki
Erkencisin 😀
Evet
Büyük aşklar kavgayla başlar bence 😀
Hee belli
Tanışmalıyız bence 😀
Kaşınıyosun heralde
Neden olmasın 😀 İkimizinde sevgilisi yok şu an da 😀
Aciz kadındim ya ben
O dünde kaldı. Bugün yeni bir gün
Eee bugün neyim
Ya tamam işte tanışalım diyorum
Niye
Belki sevgili oluruz. Dediğim gibi kavga ile başlar
Yok artık
Neden olmasın? Tanımadan bilemeyiz
Neden olmasın?
fırsatçı :)
Kes
bence gerek yok
Yazma
İyi yapmışsın
Tekrar yazmam gerekir mi diye düşünüyorum birde aklıma acaba sevgilisi varsa bana nezaketen mi cevap veriyor diye de düşündüm kurdum biraz ama sevgilisi olsa sıkıntım olursa söylerim dermi
boş ver gitsin
Amacın ne
Hayır