Arkadaşlar konuştuğum bir çocuk vardı 15-20 gün konuştuk Neyse bana ilk başta çok hoşlandığını falan filan söyledi sonradan korktuğunu falan söyledi ciddi ilişki muhabbeti olunca Neyse biz kavga ettik Ben çok duygusal bir insanım yani bir insanı sevmiyorsan neden umut veriyorsun değil mi Neyse biz konuşmadık bir ay falan geri bu yazdı bana birkaç gün önce konuştuk falan Ben özür diledim fazla tepki verdiğim için o da özür diledi normal arkadaş gibi ama bugün gelmiş diyor ki senden acayip hoşlanıyorum işte yeni çekilmiş foton var mı şu an yanımda olsan gerçekten sana sarılmak isterim falan öpmek isterim dedi benim Şimdi kafam karıştı hem hoşlanıyorum diyor hem iş ciddiye binince korktum falan diyor Yok duygularınla oynamak istemiyorum falan muhabbeti yaptı bu çocuk ne yapmaya çalışıyor Senin tırnağına zarar gelsin istemiyorum falan diyor sana çok değer veriyorum diyor ama sonra diyor ki hoşlanıyorum diyor ciddi bir yola girmiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Seni oynatıyor daha ortada fol yok yumurta yok seni oltaya çekmeye çalışıyor. Tabi hoşlanıyorum diyecek ne diyecek onu demezse gidersin. Zaten niyetinin ciddi olmadığı belli. Bi adamın niyeti ciddiyse daha başında bellidir. Değilse de bellidir. Hala ciddi olmadığını belli etmesine rağmen ona yüz vermeye devam ediyorsun onu bi kalıba sokmaya çalışıyorsun. Kimseye istemediği bir şeyi yaptıramazsın. Seni istiyorsa sana düzgün gelmeliydi. Kendisini geri çekip sonra tekrar gelmiş. Öyle yine yüz vermeye devam etmişsin. Yine aynısını yapacak.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Bildiğin sallıyor. Eğlenme derdinde.1 ayda hemen öpmekten vs bahseden birinden ne beklersin. Ciddi ilişkiyi duyunca kaçması boşuna değil. Evlenmeden bana dokunamazsın de bak nasıl kaçıyor
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
12Cevap
+1 yılAynı anda birçok kızla konuştuğu için karıştırıyodur artık hanginize ne diyeceğini, kime ne iltifat ettiğini, kimle evlilik muhabbeti geçip de kimden bu yüzden kaçtığını unutuyodur. bu dengesizlik ancak bununla ifade edilebilir
113 Yorumla
Soran+1 yılBana şey diyor sen çok temiz bir kızsın Çok iyi bir insansın tırnağına zarar gelsin istemiyorum içim Böyle kıpır kıpır oluyor mutluyum falan diyor senden inanılmaz derecede hoşlanıyorum diyor ama bir yandan da böyle iyi iyiyiz diyor
- +1 yıl
Böyle adamlar evlenmez unut bu çocuktan hayır gelmez niyeti başka
Soran+1 yılYani bir de sürekli aynı şeyi söylüyor Ben senden ilk başta çok hoşlanıyordum da
- +1 yıl
Hoşlanıyodum da... senden cinsel anlamda faydalanmayacagimi anlayınca kaçtım. arada seni gelip yokluyorum ki belki kendini koklatirsin bana...
Soran+1 yılNe Kadar Saf s**** bir insanım ya hala bir erkeğin beni seveceğini düşünecek kadar a**** bir kızım bir görsen beni var ya 3 yaşında Bebek Gibiyim bir mutlu oluyorum Böyle havalarda uçuşuyorum güldürmeye çalışıyorum hep böyleyim insan ilişkilerinde
- +1 yıl
Sakin masumiyetini kaybetme olur mu.. kendini suçlama.. güzel sevecek bir adam karşına elbet ki cikar
Soran+1 yılYa bir de sen benim ilgimden kaçmışsın benim yoğun ilgimden bana zarar vermemek için kaçıyorsun sonra gelip diyorsun ki senden hoşlanıyorum deme deme o zaman hem istemiyor Hem hoşlanıyorum diyor
- +1 yıl
Hala bir umudu var belliki niyeti koklamak.. kaç kıza bu edebiyatı yapiyo kim bilir.. saklambaç oynuyo kayboluyo geçti ortaya çıkıyo... unut bu çocuğu
Soran+1 yılBence de mantıklı olan bu arkadaş kalalım dedim baksana onu bile beceremiyor insan ol da arkadaş kal bari
- +1 yıl
Ciğeri beş para etmez bı tiple arkadaş olsan sana ne hayrı olur... tüm iletisimi kopar bana göre
Soran+1 yılYa ben kendime hep suçladım biliyor musun Evet suç benimdi de hemen 15 günde beni sevsin aşık olsun istedim Sevgi eksikliğinden dolayı sürekli sevsin sevsin diye bunalttım kabul ediyorum ama böyle mi olmalı lan madem ben iyi insanım iyi davran bana saygısızlık yapmıyor kötü davranmıyor ama mal mal davranıyor
- +1 yıl
E tabiki kibar davranacak seni kıvama getirmeye çalışıyo sonrada istediğini alınca pırrr kaçacak yine... boş ver ya değmez
Soran+1 yılBence de en iyisi ben bundan mesafeli olayım uzak durayım Çünkü bunda iş çıkmaz insan olsa arkadaş kalmayı bilir ya da ciddi yolda ilerler Ne lan bu böyle ne arkadaş olduğun belli ne sevgili olduğunu belli seviyorum ama sevmiyorum Bu ne ya böyle ilişki mi olur insan nettir Çok doğru söylüyorsun Ben bununla aramayı açacağım Çok doğru söylüyorsun konuşmamak en iyisi
Libidosu yükselmiştir ve senden başka da kız bulamamıştır. Yüz verme, resti çek. Böyleleri gitsin kerhaneye.
14 Yorumla
Soran+1 yılBen çok s**** bir kızım aldandım ya Aldandım nasıl yaparım bunu özel bir şey atmadım hoşlanıyorum kelimesine nasıl düşerim Nasıl ya Beni bir görsen var ya halimi acırsın ya düşmanım görse acır böyle bir insan 3 yaşındaki bebek gibi sevgiye ihtiyacı var kıpır kıpır karşısındakini güldürmeye çalışıyor
Soran+1 yılBence canı sıkılınca geliyor canı sıkılmayınca gelmiyor böyle bir insan
Askımsu ya belki uzaklaşıp düsünmüstür kendi icinde denemek istediğini ya da hazır hissettiğini düsünmüstür. Biraz gözlemle bence belkide baska anlamda faydalanmaya calısıo mu die ve Şu an konsutuğunuz zaman icerisinde hic gelecekten bahsetme o bahsedince konuyu sen değiştir erkeklere böyle test psikoloji yapıcaksın ki telaşa girsin hahaha hic sasmaz askm ay bu kız benle neden ciddi düsünmüo artık diye hırs yapar bana güven 💖
00 Yorumla
+1 yılBı ilişkide erkek 6 aydan önce ciddi düşünmez ve ciddi düşünen kızlardan da kaçar onlara göre bu kızlar ıticidirler
014 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi ne yapmalıyım sence Benim de zaten Ciddi şu an düşünmesi arkadaş kalalım dedim tamam ayağı çekiyor ama sadece yok senden hoşlanıyorum laf arasında yok Çok güzel çıkmışsın yok Bir ay sonra geleceğim muhakkak Yok ben Antep için değil senin için geliyorum yok senin ayağına taş değsin istemiyorum
- +1 yıl
Flört edebilirsin senin yerinde olsam evliliğe hiçte hevesli görünmezdim en azından şimdilik hoşlanmasa zaten kaçar giderdi üstüne gitmeden devam edebilirsin hem senin için de erken ciddi düşünmek için daha adamı tanımıyorsun it mi kopuk mu hırlı mi hırsız mi psikopat mi katil mi belki adamı tanıyınca bitirmek bir daha da görüşmek istemeyeceksin
Soran+1 yılIşte ben biraz nasıl bir insanım biliyor musun ailede sevgi görmedim çok çabuk inanan Güvenen karşı tarafa hemen ilgi manyağı yapan bir insanım Bak benim kalbimde kötülük yok Kendimi övmek için demiyorum Ben kimse hakkında zaten kötülük hissetmem ama bak benim ilgimden kaçtı işte bir şeylerden kaçtı gitti bana ilgisi azaldı konuşmayı Biz bir şekilde kestik ya madem bir şey hissetmiyorsan o zaman neden hoşlanıyorum diyorsun gerek var mı
- +1 yıl
Hoşlanmasi normal ama erkekler öyle hemen sevip bağlanmaz belirli bir zaman geçirmesi lazım bunun için maalesef erkekler ilgide sevmez kadınlar gibi değiller onlar
Soran+1 yılBak abla ben kabul ediyorum Sevmeye de bilir sadece arkadaş da kalabiliriz Ama bu çocuğun ne istediği belli değil Bak benim ilgimden kaçıyor gene geliyor bana diyor ki senden hoşlanıyorum Ben diyorum ki seni arkadaş olarak görüyorum Bundan sonra benim için arkadaşsın diyorum bu sefer şey yapıyor işte senden hoşlanıyorum ya Sen ne istiyorsun bak abla Biriyle sevgili olmayı düşünüyorsan o insanı Tamam tatlı tatlı konuş flörle ama büyük açıyorsun bir geri geliyorsun
- +1 yıl
Bundan sonra ki tavırlarına bakarak karar verebilirsin
Soran+1 yılBeni sevip sevmediğini nasıl anlayabilirim gelecek düşünüp düşünmediğini
- +1 yıl
Şu an o bile bilmiyor ki bunu hem daha çok erken bunu bilemezsin Sadece takılmaya daha doğrusu birbirinizi tanımaya bakın gerisi gelecektir zaten
Soran+1 yılAbla konuşmuyor ki hep ben konuşuyorum sadece seni dinlemek çok hoşuma gidiyor diyor sen çok değerlisin benim için diyor sonra fotoğraf at diyor Çok güzel çıkmışsın diyor Yanımda olsan seni öperdim diyor sonra kendisi de diyor Bilmiyorum ne hissettiğimi diyor
Soran+1 yılBaşta seni çok istiyordum da Bunu ortalama 10 kere söyledi
Soran+1 yılBaşta seni çok istiyorum da sonra korktum
- +1 yıl
Şu an söylediklerine çokta takılma anlık onlar
Soran+1 yılIşin sonunda benim heba olma korkusu var şu an canımsın Paramparça etti duvarlara onu sevmiyordum vazgeçmiştim ondan arkadaş kalmıştım hiçbir şey hissetmiyordum gene canımsın sevgi sözcükleri söyledi Beni kendine bağladı Lanet olsun Sevgi eksikliğine hemen kandım toparlanamıyorum iki günde bir arıyor Bana zerre değer verdiğini düşünmüyorum Evet bir şeyler için erken ama bunu hak etmedim sevilmeyi hak ediyordum kullanılmayı değil tek amacım onu güldürüp mutlu etmekti aşağılık duygularımla oynadı Ben ona söyledim Beni hiçbir şekilde Yıkamazsın Sevgi dışında dedim Benim sevgi eksikliğim var dedim Bana diyorsan güzel sözcüklerden hoşlanıyordun değil mi
- +1 yıl
Maalesef bizim zaaflarimizi kullanıyorlar
+1 yılBeyler gayet güzel acıklamıs..
80% fıkrı aynı.. yanılıyor olamazlar demii.
boş ver sen bunu!00 Yorumla
+1 yılAnlaşıldıki seninle evlenmeye değil eğlenmeye niyetli, çek tekmeyi erkenden.
02 Yorumla
Soran+1 yılYa benim nasıl bir ailede büyüdüğümü nasıl bir sevgi Siz büyüdü mü falan biliyor Biz işte konuştuk bir süre ilk başta Evet bak ailesinden bahsediyordu annesinden bahsediyordu bana hiçbir saygısızlığı olmadı sonra git gene benden soğumaya başladı Ben de daha çok hırçınlaştım bağlanması gereken yerde kavga ettik Ben bunu engelledim Neyse konuşmadık sonra bu işte 2-3 gün önce gene aradı beni Ne yapıyorsun falan bana hep diyor ki sen benim için değerlisin ama işte
- +1 yıl
Ama işte...
O cümle başladımı sepetleee
Kaçan kovalanır taktiği yap cok sıcak olur ılgılenirsen kaçar o gelsn birazda kararını koy
022 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru söylüyorsun Ama ben nasıl bir insan biliyor musun Güleç karşısındakini güldürmeyi seven kıpır kıpır kimse hakkında kötülük düşünmeyen bir insanım Bu da bunu biliyor tırnağına zarar gelsin istemiyorum dedi Ben de dedim ki sen bana göre olgunsun bana dedim hayatta yoğun göster dedim arkadaş olarak dedim duygusal bir şey yaşamayalım dedim sesini çıkarmadı
- +1 yıl
Tırnagına zarar gelmesin derken ne gibi bişi kastettiği ney ki sesini cıkarmadıysa süteleme bklm arkadasca devam et yine yaklasırsa benm aılem dindar ve boyle sevgılılıge pek sıcak dgller bi süre tanısılır ama snra ciddi adım atılmalı de onun dısında arkadasım olsan nereye kdr olucan kı bn enınde sonunda evlenicem aılem biriyle uygun görsede ya da ben birini bulursam de belki bişi hissederse harekete geçer
Soran+1 yılYa bak Arkadaşlarım diyor ki biraz da senin suçun daha konuşalı 10-15 gün olmuş çocuğu çok sıktın hemen işte evlenelim muhabbetine girdin ilgi istedin engelledin sövdün Saydın sinir krizleri geçirdin falan dediler Ben bana yani saygısızlık yapmadı Ben bunca kriz geçirirken ağlarken hep şey yaptı senin üzülmeni istemiyorum bak zamanla olur her şey böyleydi ama işte şimdi kafam çok karışık ki gün önce en son aramıştı İşte bu akşam aradı işte Ne yapıyorsun falan işte adını sen söyle resim atsana dedi Ben de ne alaka dedim öyle dedi resim atsana dedi sonra Bilmiyorum işte senden çok hoşlanıyorum Çok güzel çıkmışsın falan dedi ama böyle iyiyiz falan dedi ne dediğini o da bilmiyor
Soran+1 yılAma şöyle bir şey var abla bu bana her zaman şeyi Aşina yavaş yavaş oldu ilişki birbirimizi tanıyalım anlayalım Ben Mart ayında geleyim konuşalım her şey için erken uzman bir şeylerin ismini koyalım Bırak şimdi tanıyalım falan kafasındaydı bilmiyorum Benim o kadar kafamı içine etti ki ben içimde bunu öldürdüm ayrıldığımız dönemde yani flört dönemi yaşıyordum bunu kafada bitirdim Şimdi kafam rahat bu sefer geliyor işte yok hoşlanıyorum da yok Çok güzel çıkmışsın da ondan sonra yok yanımda olsan gerçekten seni öperim de falan da falan da çok şirin sesin geliyor da yani karşıdaki insan seni seviyor Sen sevmiyorsan neden böyle cümleler kullanıyorsun kullanma abi Kız niye Duygu bestesin ne olsun istiyorsun sen zaten ilgi vermekten korktuğun için gitmişsin Bir de geliyorsun kıza ilgi veriyorsun
Soran+1 yılHazır Benim de kafam yıpranıyor Neyse açık açık duyguların net olsun böyle deyince bana şey diyor abla işte her şey için erken zaten Ben bir ay sonra yanına geleceğim yavaş yavaş her şey oturur bilmiyorum ne hissettiğimi bilmem ne ya Benim kimsenin duygularımla oynaması hakkı yok beni şamar oğlanına çevirdi Bir öyle bir böyle
Soran+1 yılAbla bak ben şunu Anlıyorum tamam ilişkiler zaten Yavaş yavaş olur Ben bunu anlıyorum ama bana sürekli şunu da söylüyor işte Ben başta Seviyordum da abi ne oldu Ne değişti sonradan korktum o zaman niyetin mi değişti ne ben ne anlamam lazım abla Benim borcum neden o zaman şey Ben başta seninle ciddi düşünüyordum baktım kafama göre değilsin sen de eğlenmek istiyorum Bir de mesela her gün aramıyor iki günde bir arıyor çok konuşmuyor mesela beni dinlemek hoşuna gidiyormuş sabaha kadar beni dinleyebilirmiş
Soran+1 yılÇok haklısın gerek yok Arkadaş kalmak istiyorsan da arkadaş kal Bak bir insanı sevmeyebilirsin dersin ki ya bu kızın Kalbi çok temiz arkadaş kalayım Lan arkadaş kal o zaman o da yok diyorum ki Tamam sana karşı duygusuna bir şey hissetmiyorum arkadaş kalalım diyorum Tamam diyor Şu halim yok hoşlanıyorum yok Çok güzel çıkmışsın yok şöyle yok fotoğraf atsana
Soran+1 yılArtık sorun Benden çıktı abla kusura bakma gece gece seni de rahatsız ettim ama sorunun bende olup olmadığını çözmeye çalışıyorum Evet ben belki başta çok sıkboğaz etmiş olabilirim Tamam bitti gitti ama sonradan gelip de bir şey hissetmediğim bir insan zaten sana duygusal olarak yıpranmış gelmiş daha niye o insan hoşlanıyorum diyorsun Ne olsun istiyorsun lan yap Seviyorsan o yolda ilerle sevmiyorsan niye hoşlanıyorum diyorsun
Soran+1 yıl24 ben 22
Soran+1 yılYa çok teşekkür ederim ya belirsizlikten Çok sıkıldım abla yani insan net olmalı benim duygularımla Niye oynuyorsun o zaman arkadaş gibi davran katı davran karşımda katı dur Hem emeğe gelmiyor hem gömmeye gelmiyor Ne olsun istiyorsun
Soran+1 yılSanırım Doğru söylüyorsun olacak olsa zaten olurdu o ntep'e gelene kadar beni oyalıyor Büyük ihtimal Buraya geldiğinde beni öpecek İstediğini alıp gidecek
Soran+1 yılBen nasıl inanırım nasıl güvenirim beni görsen var ya abla acırsın ya dersin biri şu kızın başını okşasın öyle düşünmüşüm ki ağına her şey o kadar Gözümün önündeyken bile bir dosya yükseldi bana geldi niye gece gece benden fotoğraf istesin bana çok güzelsin falan desin amacı belli şey demeye çalışıyor Ben seninle başta ciddi düşünüyordum sonra Düşünmemeye başladım Benim için gecelik oldu bunu demeye çalışıyor baştan beri ben anlamadım istemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılCiddi yola girmiyorsa ona yol ver. Niyeti sadece seni kullanmak. Kullandırtma kendini.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılAgzından ılla fb olmak ıstıyorum kelımesını duyman gerekmıyo gayet ortada hersey
00 Yorumla aga gerek yok ya bi git gel yap bilmem be bir insan ya nettir ya g*tür
00 Yorumla
+1 yılKanka olabilir bu çok normal belki sorumluluk almak istemiyodur. Bide 1 ay bile daha konuşmamışsınız bu konularda sıkboğaz etmek hiç iyi değil fikrimce
00 Yorumla
+1 yılYa bipolar hastası ya da çekingen bir kişilik. çekingenlikse eğer ona cesaret ver. sabret , bekle. korkusunu yenecektir mutlaka. ama bipolar hastasıysa eğer tavsiye etmem sana.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer 1 ay hiç yazmadan duruyorsa sevmiyordur. Seven insan 1 gün bile dayanamaz yazar.
00 Yorumla
+1 yılTuzağa düşme direk engel bas başka amaç için yanında olduğunu düşünüyorum. Ciddi de fıs Libido da fiş olan erkekten olmaz.
10 YorumlaSenin ciddi düşündüğünü öğrendiğinde başka bir kızla daha konuşuyordu. O kızla ayrılınca sana geri geçti. Bence
00 YorumlaEvlilik gibi bir düşüncesi yok başka şeyler geciyo aklimdan sadece uzaklaş bence
03 Yorumla
Soran+1 yılYa bu bana dedi ki Ben ilk başta senden çok hoşlanıyordum tam bana göreydin dedi ama işte Sonra dedi Ben sinir patlaması falan yaşadım Ya sen beni niye sevmiyorsun dedim engelledim kaldırdım kızdım bağırdım çağırdım ağzıma geleni saydım ama bana hiçbir zaman saygısızlık yapmadı Şimdi de kafası değişik hoşlanıyorum diyor ama adını koymak istemiyor korkuyormuş
Soran+1 yılKanka benim ilişkinin başında çok ilgi istememden korktu bana dedi ki her şey Yavaş yavaş olur dedi ben Mart ayında yanına gelirim o zaman dedi yüz yüze görüşür adını koyarız falan yaptı ama ben sürekli ilgi istedim vermedi engelledim sinir krizleri geçirdim yani böyle kendimi açtım Bana hiçbir zaman saygısızlık yapmadı ama işte bilmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılBunlar hep seks hanımefendi
02 Yorumla
Soran+1 yılEmin misin
- +1 yıl
Eminim
Aşk İlişkileri konusunda 961 cevap paylaştı. 15_20 gun konusmaylada evlilikmi olurmus
01 Yorumla
Soran+1 yılYok yani şöyle söylüyorum evlilik Tabii ki Olmaz ama hani hoşlanırsın devamını düşünürsün falan bu bana dedi ki Ben ilk başta senden çok hoşlandım Çok komiksin ve iyisin falan muhabbeti yaptı ama sonradan dedi korktum ayağa çekti bana diyor ki senden hoşlanıyorum işte muhakkak yanına geleceğim Ama bir yandan şey gibi böyle iyiyiz sevgili olmayalım ama senden hoşlanıyorum ben de bilmiyorum gibi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu seninle dalga geçiyor
08 Yorumla
Soran+1 yılAbi ben takıntılı bir insan değilim Bak defolu gitti hiçbir şekilde yazmadım bile kendisi geldi Ben çok Güleç şakacı bir insanım hep böyle oldum Bana diyor ki ben seninle ilk konuştuğumda çok hoşlandım da işte sonradan korktum ciddi ilişki muhabbeti olunca ben de dedim ki Her şey kader kısmet aynen falan dedi Ben senin yanına muhakkak geleceğim dedi Ben de dedim ki işte ben dedim biraz Çok pollyan acı bir tipim bana dedim hani aşk yönünden değil önüme dedim Pusula olur musun sen bana göre olgunsun dedim Evet olurum falan ayağa çekti sonra bana hiç de fotoğrafın yok mu yeni çekildiğini şöyle düzgün fotoğraf muhabbeti yaptı işte senden acayip hoşlanıyorum Çok güzel çıkmışsın falan diyor Hem öyle diyor Hem iletişim çok kurmuyor iki günde bir yazıyor
- +1 yıl
Şimdi bisey diyecem olmayacak en iyisi susmak
Soran+1 yılLütfen söyle
- +1 yıl
Söylersem hesabımı kapatır bu KS yönetimi
Soran+1 yılÜstü kapalı söylesen
- +1 yıl
Olmaz abicim
Soran+1 yılYani kötü niyetli mi sence yani onu mu anlamam lazım
- +1 yıl
Aynen öyle amacı
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Güvenilmez biri bence 👍🏻
01 Yorumla
Soran+1 yılYa böyle bana dedi ki ben senden ilk başta çok hoşlanıyordum tam evlenilecek bir kadın benim için falan diyordum İşte sonra korktum Sen aşırı duygusal davrandın sevgisiz büyüdüğün için falan dedi Şimdi de değer veriyorum falan dedi ama bilmiyorum kafam karışık falan dedi sana değer veriyorum falan filan dedi tırnağına zarar gelsin istemiyorum dedi Ama işte bu sefer diyor ki işte senden acayip çok hoşlanıyorum Bir de öpmek istiyorum falan diyor Hem kendisi benden kaçıyordu hem de hoşlanıyorum diyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunun aynısı olay başıma gelmişti aynı kişi mi acaba kacvyasinda nerden tanistin?
00 Yorumla
+1 yılHovardalık mi düşünüyor acaba bak sen şuna 🥰
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHormonları yalan konuştura bilir
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılBen neden böyle ciddi konuşan birini bulamıyorum
010 Yorumla
Soran+1 yılYani aslında bana öyle bir hiçbir şekilde şeyde bulunmadı talepte ama onu düşünmek istemiyorum öyle olduğuna inanmak istemiyorum birazcık Bilmiyorum Sence amacı ne
- +1 yıl
Belli ki gecelik ilişkiler peşinde veya kendini ciddi bi ilişkiye hazır hissetmiyor
Soran+1 yılYa ben biraz Duygu patlaması falan yaşadım biz buna konuştuk bir süre sonra benden soğudukça Ben daha çok hırçınlaştım buna karşı işte sürekli engellediğim kızdığım bağırdım çağırdım ağladım zırladım en son bu dedi ki Tamam konuşmayalım sonra bu geri geldi şimdi de İşte ben buna yüz vermiyorum arkadaşız falan diyorum gene komik eğlenceli iyi bir insanım ama sadece arkadaşız diyorum şte bu da şey ayağı çekiyor sessiz kalıyor İşte senden hoşlanıyorum resim at falan diyor
- +1 yıl
O resimler ilerleyen zamanlarda ne tür olacağı belli. Zor zamanında yanında olmayıp çekip giden birisiyse, gittiğin yere geri dön de. Haa seviyorsan da söyle. Sende çocuğa işkence etme :)
Soran+1 yılAbi zaten benim sevdiğimi biliyor kaçan kendisi bak Ben ondan hoşlanıyordum bunu kendisine zaten belli ettim ilerisi için de çabaladım Ama bu korktu Biraz benim sinir krizlerimden ilgi çok istiyordum sıkıyordum bu da yavaş yavaş olur her şey kafasındaydı kafası ne oluyor ben bilmiyorum benden kaçtı uzaklaştı Çünkü çok ilgi istiyordum ama şimdi hoşlanıyorum diyor lan Madem benden hoşlanmıyorsun Madem bir şeyler hissetmiyorsun neden hoşlanıyorum diyorsun yanımda olmanı istiyorum diyorsun
- +1 yıl
O zaman onun niyet i 5 dk lık zevk. boş ver. Yolver gitsin
Soran+1 yılBen nasıl bir insanım biliyor musun abi kıpır kıpır Gülen eğlenen karşıdakini güldürmeye çalışan bir insanım ayın 26'sında aradı bir de işte 28'inde aradı bana diyor ki kalbin çok temiz falan diyor
- +1 yıl
Benden daha fırlama olamazsın. O seni avucunun içinde biliyor. Başka birini bulduğunda gidecek sende öyle bakacaksın arkasından. Şimdiden yol ver gitsin. Bunlar ı sana neden söylüyorum. Tecrübeyle sabit.
Soran+1 yılAbi bence bunu ilk başta niyet edecek neydi Sonra benim ilgiyi istemelerim bunu engellemelerim falan bu şeyin dedi Ben bununla takıları bırakırım bu ne böyle dedi Ben çocuk yetiştiricisimiyim falan kafasına girdi ben bunu kafalarım birlikte olurum kafasına falan girdi Bilmiyorum abi bana böyle imalarda hiç bulunmadı cinsellik yönünden falan Sadece dediği şey şu ilk başta çok hoşlanıyordum ciddi düşünüyordum sonra korktum
- +1 yıl
İnanmaaaaa
Gizli Üye(25-29)+1 yılAmacı sana dokunmak sadece o yüzden korkuyor
06 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mi zaten hoşlanan adam olsa senden baştan hoşlanıyordum şimdi hoşlanıyorum der
Cevap sahibi+1 yılEvet ve korkmaz nettir herşeye okey der
Soran+1 yılBir de benim ilgimden kaçtı Yani ben süreci hızlandırdım hemen beni sev hemen benimle sevgili ol dedim korktum kaçtı gitti Geri geliyor diyor ki senden hoşlanıyorum Abi bu kız Zaten Yaralı sen daha niye hoşlanıyorum diyorsun
Cevap sahibi+1 yılHeves onunki sana çekim hissettiği için öylesine değerlendirmek istiyor şansını
Soran+1 yılBen de öyle hissettim Bence bu oynaşacak sonra gidecek belli ciddi düşünen adam Çünkü bilmiyorum böyle davranmaz
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir şey düşünme derim
01 Yorumla
Soran+1 yılBence amacı Cinsellik mi yani ondan beklemem öyle bir çocuk değil ama ben Noah hem diyor ki seninle çok hoşlanıyorum diyor Hem değişik
+1 yılNiyeti belli
06 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle hissediyorum inanmak istemesem de hissim o yönde
- +1 yıl
Ciddi ilşki erkeği korkutıyorsa emin ol derdi seks tir ki zaten konuşurken bunu sana açık sözlü bir şekilde belli etmiş
Soran+1 yılDirekt sevişmek istiyorum demedi ama işte Bence de belli tırnağına zarar gelmesin başta hoşlanıyordum da sonra böyle oldu
- +1 yıl
Eh yani demesede demiş kadar iyi acıklamiş senin de gecici ise derdin cevap verirsin
Soran+1 yılYa benim kafamı karıştırdın. Şu ne istediğini bilmiyor Kafam allak bullak oldu bir arkadaş gibi olalım bir sevgili gibi olalım ya bu ne diyorsun sen bana bakmıyor ki Hoşlanıyorum senden diyor ya gerçekten diyor Senden çok hoşlanıyorum diyor lan sonra ben biraz ilgi gösterince kaçıyor ne olsun istiyorsun e zamana bırakalım diyor abi zamana bırakacaksın O zaman aradaki mesafeyi koru
- +1 yıl
Sen bırak indekini madem ciddi ilişki arıyorsun uğraşma boşa
+1 yılMal birini bulamayınca gelmiştir
02 Yorumla
Soran+1 yılBence beni kullanıyor mu
- +1 yıl
Olabilir
+1 yılCiddiye alma sen de
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılDeğişik bi durum
01 Yorumla
Soran+1 yılSence amacı nedir
Gizli Üye(18-24)+1 yılAyrıl
02 Yorumla
Soran+1 yılAşkım zaten sevgili değiliz
Cevap sahibi+1 yılEe neyi dert ettin peki
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmaz bundan knk
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılUnut onu
00 Yorumlabence senle takılıyo
01 Yorumla
Soran+1 yılKanka Emin misin
+1 yılboyu uzundur
00 Yorumlaboş ver bence
00 Yorumla
Devamını Gör(21)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Konuştuğum çocuk ciddi ilişki muhabbeti olunca benden uzaklaştı sonra tekrar yazmaya başladı, sizce ne yapmaya çalışıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer