Beni terkeden çocuk yazdı tam onu unutmaya başlamışken amacı ne ?

günaydın en zor anımda beni terkedip gitti yalvardım ona ağladım yakardım gel son kes sana ihtiyacım var dedim doğum günümde beni bıraktı ya ki bu gün mesaj atmış sabah şaşırdım neden ben onu unutmaya başlayınca herşeyi silince yazar ki onun için çok acı çektim o gününü gün etti şimdi dostça mı yazdı arkadaş olarak mı dersiniz nasılsın napıyorsun yazdı bende iyiyim çok şükür yazdım ardından iyi güzel yazdı bende böyle gönderdim 👍 daha yazmadı amaç ne ne bu şimdi
Beni terkeden çocuk yazdı tam onu unutmaya başlamışken amacı ne ?
Cevapla