Konuşmayı kestiğim çocuğa dayanamayıp yeniden yazdım. Garip cevaplar verdi, ne yapmalıyım?

merhaba konusmayi ben kesmistim cocukla ve 1 ay sonra dayanamayip yazdim. Ama böyle cevaplar verdigi icin ne yazacagimi bilemedim. Sizce ne yazabilirim?
Konuşmayı kestiğim çocuğa dayanamayıp yeniden yazdım. Garip cevaplar verdi, ne yapmalıyım?
Konuşmayı kestiğim çocuğa dayanamayıp yeniden yazdım. Garip cevaplar verdi, ne yapmalıyım?
Cevapla