Küçük tartişma yaşandi hoşlandiğim çocukla , sonra özür diledim, bana bir daha yazmaz mi?

Küçük bir tartişma oldu, ben özür diledim “yanliş anladin yazdim, kabalik etmek istememişdim” falan yazdim. Sizce bu olaydan sonra yazar mi bana?

Küçük tartişma yaşandi hoşlandiğim çocukla , sonra özür diledim, bana bir daha yazmaz mi?
Cevapla