Elinde çiçek çikolata ile tanımadığın biri ailenden seni istiyor ne yaparsın?

#DeliMavi
28 ARALIK 2022
Elinde çiçek çikolata ile tanımadığın biri ailenden seni istiyor ne yaparsın?

#DeliMavi
28 ARALIK 2022
Ailem buna müsade etmez. Annem ve babam aşk evliliği yaptı bana da hep bunu aşıladılar. Ne parası ne makamı kalbine dokunanı seç dediler her zaman. Bir çayımızı içirir sonra yolcularız misafirleri,, o çayın adını bilen bilir 🤭
Soru çok iyi. Başıma geldi :D selam verdim, çiçek çaklıt için teşekkür ettim, anneme mutfakta ben istemem dedim. Konu orada kapandı. Ailemin tanıdığı bir aileydi. Ama tam tersine onların da tanımadığı bir aile olursa, muhtemelen babam kovar :D
Benimde başıma gelmişti bir kaç kez 😂😂 kahvelerin içip gittiler.
Eskiden bu tip durumlar için kahveye tuz atılıyormuş aslında :D şimdi yapsak bu kadının bende gönlü var derler
Aynen ben direk istemiyorum dedim. Kahveye tuz olayida şimdilerde cidden can sıkıyor. Benim oğluma tuzlu kahve yapan gelini almam.
Eyvaaah, oğlunun bundan haberi var mı? Bi uyarsın gelin adaylarını sjsj
Oda benimle aynı fikirde 😂 haliyle gelin adayının haberi olur.
😅
Teşekkür ederim 💙
Rica ederim💙
Tanımadığım biri gelemez. Hadi diyelim ki geldi. Buyursun kahvemizi, çayımızı içsin misafir gibi sonra çikolatasını, çiçeğini alıp gitsin. Zaten ailem bensiz, böyle bir şeye müdahale olmaz. Dua etsinler yine kahve ikram edip, gönderiyoruz..
Bekarım, güzel ve zenginse neden olmasın 😅😅
Cevap
16Cevap
Böyle bir şey başıma gelmez. ama ben aşk evliliği tarafındayım. yani insan aşık olacağı kişiyi kendisi bulmalı ya da hayat karşısına çıkarmalı hiç beklemediği bir yerden.
Çiçeği ağzına çikolatayı kafasına geçirir gönderirim. Ki babam benden önce davranmazsa o da. Benim haberim olmadan beni istemeye gelmek nedir ya üstelik tanımadığım biri. Resmen taciz bu😒
Benim bi şey yapmama gerek yok ailem asla istemez en fazla çay verir yollarız çikolataları da akşam gerçek damat adayımız hakkında konuşurken yeriz
🤭🤭🤭🤭
Bir iki gün düşünelim dedirtir çikolatayı yer çiçeği vazoyu koyar keyfini çıkartırım🤣🤣🤣 Lütfen gelirken birde viski getirsinler 🙂
Bu ne acele, bu ne hız,"madem böyle bir istediğiniz vardı, ilk bana söyleseydiniz" derdim
Başıma gelmedi ama gelse kızardım ne alaka manavda sebze meyve miyim fikrim onayım yokken istesin
İsteyenin kim olduğuna bakarım. Çikolatadan yerim sonra yolcu ederim :D özgürlüğümü sokakta bulmadım sfghdgf
Kabul etmem önce ben görüşeyim olursa aonra istersiniz derim ki ailemde hayatta vermez öynce gençler tanışsın der
Merhaba,
Vallahi Beni isteyen bir kız varsa hemen giderim de öyle bir şey olacağını sanmıyorum 😂
Benim bonservisim sevgilimde, ben bilemem, o bilir 🤸😁
Vermiycem vermiycem benim değil mi vermiycem.. :)
Gelse iyi olur ya erkek başıma evde kaldım kadında yok evleneyim.
Tanımadığım birisiyle o pozisyona gelmem ailemde benden habersiz böyle bir şey yapmaz zaten.
önce gülümseyerek çikolatayı ve çiçeği alırım sonra o aileyi kovarım
Talibi görür karar veririz der heralde kizlar
Çiçeği ona yedirirdim çikolatayı da kendim yerdim sonra kovardim
Şaşırırım huhuu artık kadınlar da istiyor demek.😂
Herhalde yanlış kapıya geldiler derim.
Kendimi cimciklerim rüyada mıyım nedir))
Tuzlu kahve yaparım yiğidime 😂
İmkansız
Kim olduğuna göre değişir
Geldikleri gibi giderler
Karsisina gecip hassiktir lan bok derim
Çikolatayı yerim ve gönderirim
Biz buna görücü usulü diyoruz
Önce birbirimizi tanımayı teklif ederim
Maddiyatı sorarım
Sen hayırdır derim
Ne ayaksınız derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?