Sevmediğiniz birinden gelen çikolata sepetini kabul eder misiniz? :D


Kabul ederim ve alır başkasına veririm yakınımdan ağzıma bile sürmem. Başıma gelmiş bişey bu aynısını yaptım. Kabul etmedim ısrarının üzerine aldım ve gözünün önünde sokaktaki çocuklara dağıtması için birine verdim.
Cevap
5Cevap
İşin içinde çukulata olsa dahi kabul etmem :)
Çikolata başkadır ama sevmiyorsam gider kendime yaptırırım 😇
İlk 40 saniye kararsız kalırım. Sonra hayır deyip kabul etmem.
ederim sonsxlmskfq o kadar düsünmüs geri cevirmek olmaz
İşte zaafım nasıl etmeyeyim o kadar düşünmüş canım xd
seve seve ederim, söz konusu çikolata ama mümkünse bir sepet browni olsun daha iyi olur
Tabiki deeeehhh sonuçta cikolataaaaa😂😂💕💓❤️💓💓❤️
Ziyan mı olsun yani, israf haramdır o yüzden kabul ederdim 🙈
Ederim malın parası gitsin amaç zarar vermek degilmi jdsjjsja
Etmem çünkü o çikolatayı veren insan sevmediğim kişiyse o çikolata bana zehir olur
İçimden kabul etmek gelmesede Nezaketten kabul ederim
Kabul etmem, aldığı çikolata bile tatsızdır 🙃
Etsem de gider başkasına verirdim.
o burdan tasindi derim 😁
Sevmediğim biri aw verse nafile.
Ne kadar zaafım da olsa kabul etmem
Kabil ederim ama sevmemeye de devam ederim. 😍
canım isterse kendim alırım
Bilmiyorum oanki halime bagl i h
Ederim tabiki
Hayır
Hayır
Kabul etmem
hayır
Etmem
etmem
Evet
Alırım ama yemem
Elbette.
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?