Alışveriş & Hediyeler Tanımadığınız biri çikolata hediye etse, kabul eder misiniz? _1melese_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Bir ara meşhur olan şu akımdan bahsediyorum:Tepkiniz ne olurdu? Tanımadığınız biri çikolata hediye etse, kabul eder misiniz? Cevapla Hediye Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı. Kabul ederim ama yemem.Ben de başkasına veririm. 1 0 Yorumla
AyşeAfraa Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Hayır almam çünkü ailem tanımadığın kişilerden bir şey alma dediler 😂😂 1 0 Yorumla
yarakim Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 83% +1 yıl Akıma bakacağım diye 15 dakikadır video video geziyorum 😂😂 1 0 Yorumla
mysticalstarfish Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Valla benim çikolataya zaafım var bilemedim şimdi.😹 1 0 Yorumla
HırçınSabrina Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kabul etmem... basima gelmisti ben kucuktum yasli bir amca bana gifret vermisti kabul etmedim ama almam icin israr etti bende alip birakmistim bir kenara 1 0 Yorumla
_Ćamdànnesneé_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Alır köşeyi dönünce çöpe atarım 😀 tanıdığıma bile yapmışlığım var 🤦🏻♀️ 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bu devirde yakınımıza güvenilmiyor tanımadığım birine hiç güvenmem. 0 0 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Tanımadık birinin elinden asla bir şey alıp yemem. 1 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 301 cevap paylaştı. almam kesinlikle :) canım bir akımdı 1 0 Yorumla
Kocamangozlukizzzz Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Çikolatayı cok seviyorum alir kacardim😂 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kabul ederim ama yemem.
Ben de başkasına veririm.
Hayır almam çünkü ailem tanımadığın kişilerden bir şey alma dediler 😂😂
Akıma bakacağım diye 15 dakikadır video video geziyorum 😂😂
Valla benim çikolataya zaafım var bilemedim şimdi.😹
Kabul etmem... basima gelmisti ben kucuktum yasli bir amca bana gifret vermisti kabul etmedim ama almam icin israr etti bende alip birakmistim bir kenara
Asla. Kimden gelirse gelsin fark etmez.
Alır köşeyi dönünce çöpe atarım 😀 tanıdığıma bile yapmışlığım var 🤦🏻♀️
Bu devirde yakınımıza güvenilmiyor tanımadığım birine hiç güvenmem.
Dakikasında yerim😀
Tanımadık birinin elinden asla bir şey alıp yemem.
Almam ne amaçla verdiği belli olmaz
Gözüm ve 6. hislerim tutuyorsa kabul ederim
almam kesinlikle :) canım bir akımdı
Hayır etmem.
Hayır.
Etmem ayoll
Hayır tabiki :)
Ederim nezaketen de olsa ederim :)
yeriz beleş çunku :)
Çikolatayı cok seviyorum alir kacardim😂
Hayır etmem