Erkekler, eşiniz doğum sancısı başlarken sizden çikolata istese tepkiniz ne olur? Kızlar sizde böyle garip şeyler ister misiniz?



alır gelırım o da seslenır bıttter olsun der bende pekı bıtter bulamasam fıstıklı olsun mu derım o da hayır bıtter olmassa aslaaa dogurmam bak der benı bende bıtter alır gelırım şaka bır yana o an acıdan zaten nasıl konuşşun cıkolata nasıl ıstesın ama mınnak
Alırım veririm ağzına çikolatayı zaten benim zulamda hep çikolata olur sıkıntı çekmem yani 😉 😂 😂 😂
ben kesin isterdim sacmasapan seyler 😂 sonra da tut elimi birakma derim. saatlerce. haah cocugu yaptigina pisman oldugu adam 😂
Kara sevda da mı gördün de aklına geldi bu soru 😂😂
Asdfgh 😂
Cevap
24Cevap
Hahah o an aklıma çikolata geleceğini sanmıyorum 👀 Muhtemelen depolamış olurdum zaten o ağrıyla çikolata nedir bilirmisin ki acaba 😂
Gayet normal bir durum alırım tabiki kadınları yargılamamak gerek sonuçta o kadar emek sarfediyorlar
o an çikolata al derim ama aynı zamanda gitme derim giderse bağrırım gitmezse de kızarım :D şimdiden düşünsün :D
Doğum sancısı öyle birşey ki değil çikolata, çocuğu çıkarmak için oranı kesseler hissetmezsin sancıdan onun acısını bile 😄
Gider hevesle en güzellerinden bir sürü alır gelirim. Mutlu olurum onu mutlu ettiğim için.
Çikolata mı garip en normal şey çikolata o durumda ilk isteyeceğim şey
O an çikolata yaratabileceğim tek an olur herhalde :D
Benim annem su böreği istedigi için hicte garipsemem
tamam hemen gidip alıyorum hayatım diyip alıp geldiğimde ben yerim ona vermem
Cebimde sevdigim icin surekli bulundurdugum bir cikolatam olacagı icin hemn cıkarır verirdimm :)))
çok daha fazlasını bulurum..
yeter ki o iyi olsun..
sancım varken çikolata aklıma gelmez diye düşünüyorum 😄
oyle seyler istese sorun olmaz da sacma seyler istemese bari 😅
e gider alırım yani ya da evde bulundururum birine aldırırım yaparım bişeler
Diziden gorup yazman 😀
İleride bu sorunu hatırla 😄
yanınızda bulundurum :D
Benim işim hiç belli olmaz 😂
gider iki poşet alırım heralde
gidip bir yerden alırız :))
Koşa koşa gider alırım 😃
İyi bağlı mantıklı bişey istiyomuş :)
O acının içinde çikolata mı akla gelir.
Ne bilek o an ister miyiz istemez miyz
O anki hâlimle çikolata düşünmezdim herhalde.
O acıyla kimse çikolata falan istemez 😁
Sanmam böyle şeyler yapacağımı
Sen çocuğu ver ben çikolatayı derim
Tabikide alicak istersem
İstemem diyemem hamile kalmadım.
O sancının acısı ile birşey istemem
Alırım bir sorun yaratmassa
sıç gitsin sonra yersin cıkolatayı derdim
Eli işte gözü oynaşta durumu olsa gerek bu
hangi kadının aklına sancıdan çikolata gelir
100 tır önüne çikolata dökerim
Hmm Kara Sevda izleyenler toplanmış♥♥♥
O an tepki verilecek bir zaman degil
isterim
çikolata değil fabrikasını alırım
Alırım sorun değil.
Temin ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar