Evet kısa boylu bir erkeğim, bildiğiniz gibi Türk kızları kısa erkeklere düşman
Annem de sevmiyor, kizlar da sevmiyor hayatım boyunca tek kişi bile sevmedi beni
Hiçbir kız umursamadı beni doğduğumdan beri, gerçekten bir anlamı yok böyle yasamanin
Evet kısa boylu bir erkeğim, bildiğiniz gibi Türk kızları kısa erkeklere düşman
Annem de sevmiyor, kizlar da sevmiyor hayatım boyunca tek kişi bile sevmedi beni
Hiçbir kız umursamadı beni doğduğumdan beri, gerçekten bir anlamı yok böyle yasamanin
Bak kardeşim boya takılırsan ne sorunlar var bilemezsin. Kendini sev , kendine değer ver , güzel yaşamaya çalış. Boy inan o kadar önemi yok. Evet insan boya takılıyor ister istemez. Lakin inan bak ne sorunlar yaşadım ailevi sorun , sevgili ile sorun , hayatla ilgili sorun , neler neler. İnsan ölmek için duâ eder mi? Ettim. Kendimi yitirmişim. Kendime değer vermeye başladığım da yaşamaya başladım. Bırak insanların düşüncesini fikrini. İnan sen kendine baktığın da hem zihnen hem ruhen hem bedenen kendini güçlendirdiğin de kimse boyuna da bakmaz , lafını da etmez.
Erkek arkadaşım 176 ben 3 cm kısayım illa ki takılmayana denk gelirsin boyun da kısa değil 155 kızların 190 araması rezilliği senin hayatından önemsiz
176 erkek kısa mı?😀😀
Ben 1.73 isem bana göre çokta uzun değil?
Avrupa da 175 kadınlar 165 erkeklerle sevgili oluyor?
176 erkek ortalama boyludur
Cevap
2Cevap
Boyun kısa diye mi şimdi bütün bu dram. Sen benim ne yaşadığımı bilsen benim yerime de intihar edersin
İnsanların sıkıntılarını küçümseyecek kadar aşağılık birisin yani?
Umarım daha kötüleri gelir başına
Hanım efendi herkesin derdi kendine yargilamayalim lütfen
Benim de boyum uzun aynı durumdayım boyla alakası var mı sence
Gerçekten ruhunuz yok, yok
Ay boyun kaç gel benimle arkadas ol
172
Ben arkadaş olurum seninle boyla ne alaka
Ne arkadaşı Allah aşkına
İyilik gösterdim soruya bakarsan ben de olmam zaten senin böyle olman normalmiş tepkine bakilirsa
Arkadaş falan istemiyorum ben
Arkadaş istediğimi de belirtmedim
Tamam o zaman sevilmedim dedin de o yüzden iyi akşamlar
Nasil arkadaş olacağız ki
Uzun erkeklerle gönül eğlendirip kısa erkeklerle evleniyorlar bir de böyle düşün. Uzun olmanın dezavantajlarını yaz yaz bitmez
kaç cm boyun
172
çok azmış
Uzun diyen olmadı zaten? Tuhaf misin
git camdan aşağı at kendini tuhaf olan sensin yer cücesi
Karakterini belli ettin işte
senin gibi mi
İnşallah kamyon ezer de sakat kalırsın ömür boyu
inşallah seninde bacakların kırılır boyundan aşağı kopsun kafanıda taşla ezsinler
Beddua eden birini ciddiye alma engelleyin geçin delirmiş bunlar
@Nazlıcan2002 ruh hastasu bana ediyo ettiği beddua döner dolaşır onu bulur
@Nazlıcan2002 bana ilk başta yer cucesi diyen kendisiydi, benim dış görünüşüme laf atana beddua ederim
Kesinlikle Bi iyilik gösterdim bunlar iyilikten anlamaz engelle deli eder bunlar
Delirmissiniz
@Nazlıcan2002 o başlattı bana tuhafsın diyo asıl tuhaf kendisi intihar edicekmiş gebersin p1c
@Nazlıcan2002
Beddua yanlış boy önemli ne kastiniz bu kadar
@Nazlıcan2002 hak etti az bile dedim boy önemli
Benim boy 1.75 bana önemli diğerleri umurumda değil
Benim dış görünüşümle dalga geçen sendin, yer cucesi diyen sendin, allahin en lanet ettigi şeylerden birisini yaptın ve benim yaptığım tek şey sana tuhaf misin dememdi...
Emin ol beddua insanların dış görünüşüyle dalga geçenlere döner
@Nazlıcan2002 benimde 162 takarım ben boya
tuhaf sensin pisslik köpekkkk
@Nazlıcan2002 bak nazlıcan görüyo musun terbiyesizi bunda allah korkusuda yok dinsiz köpek nolcak
162 olup bana cüce diyor, inşallah bedduam tutar
Beni nasıl mağdur ettiğini Allah gördü
seni allaha havala ediyorum pislik umarım belanı bulursun pis soysuz köpek
Küfür etmenin sebebi haksız olduğunu bilmen
Dilerim allahtan insanların dış gorunuslerine laf atan herkes lanete uğrasin
@Nazlıcan2002 sen de ne biçim insansın, kız bana yer cucesi diyor ama ben buna karşılık olarak beddua esince kafayı yemiş mi oluyorum
lanetli köpek
Ay yeter ya beni etiketleme
nazlican bile bıktı senden ruh hastasu
boyun kaç?
172
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?