Psikolog görüşmem vardı bugün. Ona bahsetmedim bu durumdan. Yani intihar düşüncelerim olduğunu biliyor ama bu yüzden olduğunu bilmiyor. Bir önceki psikoloğuma anlatmıştım. Psikolojimi daha da çok bozmuştu. Bana takılan lakaplar öyle kötü ki. Cüce , minyon , minnak... sanki kendileri 10 metre de ben onların arasında yaşamaması gereken bir varlıkmışım gibi hissediyorum. Gitmek istiyorum buradan. Dün sinir krizi geçirdim. Ne yapacağım ben? Şimdi gelip erkekler öyle kız seviyor diyeceksiniz banane erkeklerden. Ben kendimi iğrenç hissediyorum.
Boyum yüzünden intihar etmek istiyorum ne yapsam bilemiyorum?
Senin yerinde olmak isteyen o kadar çok insan var ki.. En basitinden buradan bile her beş kızdan 3'ü boyunu kısaltmak istiyor. Erkekler yüzünden ya da değil. Onu bilemem ama bildiğim bir şey varsa o da senin yerinde olmak için her şeyini verecek kadar gözü kara insanlar var.
Kendini sevmeyi öğrenmelisin. Bunu da psikologla, çevrenle, arkadaşlarınla vs halledemezsin. Sadece sen başarabilirsin. Ha ama sana bu yolda rehber olacak kişi bir psikologdan ziyade arkadaş olursa daha iyi ve rahat hissedersin o ayrı.
~kaldı ki minyon olmak kötü bir şey değil. Çünkü minyon tipte kişiler daha geç yaşlanır. Daha doğrusu yaşlandığında bunu göstermez. Ve sana şunu çok net söyleyebilirim ki 'bunların hepsini söyleyenler seni kıskanıyor' 🌻
Kusura bak sen halinden ve dertlerinden memnunsun. Youtube'a bile 'boy uzatma' yazdığında karşına binlerce sonuç çıkıyor. Kurtulmak gibi bir düşüncen yok zaten. Ha varsa da o zaman üretilen çözümlere 'yok öyle bir şey, hayır istemiyorum, bıktım, artısı yok, beğenmedim' gibi cevaplar verirsen tek yapabileceğin oturup ağlamak. Tabi o da bu durumdan rahatsızsan -çünkü buradan hiçte halinden rahatsız görünmüyorsun-
Takılan lakaplara bak bana shrek denildi ork denildi ki artık o kadar benimsedim ki profil fotoğrafım ne güzel lakaplar takmışlar işte kardeşim neden üzüldün bana fantaastik canlılar ansiklopedisinden yaratık isimleri takıldı lan
türkiyede kaç uzun kız varki boyun 150nin altında değilse çok sırıtmazsın bile aç bi kitap oku, para biriktir şehir değiştir kafanı aç böyle saçmalıklara takılma
Takma diyeceğim ne istediğimiz gibi ki diş görünüş bizim elimizde değil ben de siyah gözlerimi sevmiyorum renkli veya ela olsun isterdim ayrıca kisa olup guzel kızlarda var sporla iyi durursun mesela youtuber Hazal Erge 155 boyunda ama fiziği güzel
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim gözüm Ela. Bir faydası yok ama boy öyle değil.
Kendine dair başka güzellikleri görmeye calis. Illa boyun uzun olcak degil mesela ben yüz güzelliğinden toparlıyorum. Sen spor yaparsın fizikten toplarsın gibi.