Her şey çok üstüme geliyor intihar etmek istiyorum ne yapabilirim?

Dönem 4 tıp öğrencisiyim. Çok bunaldım 😔 yurtta kalıyorum çalışma odası aşırı gürültülü orada tartışıp kavga etmekten adamakıllı ders de çalışamadım, eve çıkmayı düşünüyordum ailem de ne halin varsa gör diyor adeta her şey bu kadar kötü olmak zorunda mı?
Her şey çok üstüme geliyor intihar etmek istiyorum ne yapabilirim?
Cevapla