24 saatlik bir ömrün kaldı deseler sevinicem, o kadar mutsuzum artık.
Yardımcı olursanız sevinirim: kötü yorum yapacaklar yapmasın lütfen önyargılı davranmayın..!
24 saatlik bir ömrün kaldı deseler sevinicem, o kadar mutsuzum artık.
Yardımcı olursanız sevinirim: kötü yorum yapacaklar yapmasın lütfen önyargılı davranmayın..!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence yardım alabilirsiniz
İşe yarar mı dersin:|
Sıkıntın nedir? Niye bu hale geldi?
O kadar çok kırıldım ki insanlar tarafından. Şimdi ise kimseye güvenemiyorum ve yapayalnızım.. yâni sadece bunlar da değil tabi... yalnızlık Allah'a mahsustur ve insan fıtrat olarak sosyal bir varlıktır. Bu yüzden bu kadar yalnız olmayı ve sevilmemeyi kaldıramıyorum artık..!
Haklısın haklısın da çözüm bu değil
Biliyorum. Çözüm ne peki? N'apıcam, çok yoruldum bu durumda olmaktan?
Zamanla yalnızlaşmış biriyim. İnan kendime çare bulamadım ama denedim denemeye devam ediyorum. Dışarı çıkıp belirli ortamlada katılıp sosyalleşmek zorundayız
Orası öyle tabii de
Kimseye artık güvenmediğim için samimiyet de kurmak istemiyorum, sonra kırılan üzülen ben oluyorum maalesef
Mesafeli şekilde olmak gerekiyor. Bende aynı hatayı yaptım, çok insan çıkardım hayatımdan ama kaybeden ben oldum. Mesafe korumayı öğrenmem lazımdı. Diğerleri öyle yapıyor sonra yalnız olan biz oluyoruz
Mesafe koyuyorum zaten artık. Ama yine de hep yalnız hissediyorum kendimi. Ve hep böyle olacak diye de korkuyorum..
Daha önümüzde uzun yol var. Samimiyeti görünce hissedsr tutunuruz. Kalbini ferah tut. Kendini geliştie
Teşekkür ederim:)
Ben çok ettim kendime geldim 26 yaşına. Üzüldüğüm tek şey kendime ayırmadığım vakitler
Yalnız olduğum için Zâten hep kendime vakit ayırıyorum. Ama insan illaki sevdiği insanlarla da vakit geçirmek istiyo, yanında biri olsun istiyo
Elbette ama deniyorsun olmuyorsa en azından boş durmamak en iyisi
Aynen bence de, haklısın.
Ama kendimi yalnız ve sevgisiz hissettiğim için bir şey yapasım da gelmiyo açıkçası
Biliyorum o çöküntüyü. Keşke elimden bir şey gelse de seni sen kendimi de çıkarıp alabilsem güzel kardeşim. Eminim iyiliklere layık bir insansın. Çok denedim ben de bir şeyleri. Deneyelim ama beklentiye girmeden, denemeye devam. İnşallah en kısa sürede karşına güzellikler çıkar
İnşaAllah senin de, sağolasın
Derdin ne peki
O kadar çok kırıldım ki insanlar tarafından. Şimdi ise kimseye güvenemiyorum ve yapayalnızım.. yâni sadece bunlar da değil tabi... yalnızlık Allah'a mahsustur ve insan fıtrat olarak sosyal bir varlıktır. Bu yüzden bu kadar yalnız olmayı ve sevilmemeyi kaldıramıyorum artık..!
Yaş kaç peki
18
Daha yolun başında yani yerimde olsan ne yapardın acaba bilemedim
Evet daha yolun başındayım, ve yoruldum artık. Mutsuzum. İnsanların çıkarcılıklarından, ikiyüzlülüklerinden, huzur olduğum ortamlardan.. yoruldum artık, ve kalbimin kırılmasından da.. kırılmak istemiyorum artıkk
huzursuz olduğum*
Neler yaşadım anlatsam köprüden atarsın kendini emin ol
Neler yaşadın? Bilmek isterim anlatırsan..
boş ver bence çok uzun anlatsam anılarım depresiyor birde
Uzun olsa da dinlerim. Ama sen kendini kötü hissediyosan anlatma tabi
Allah yardımcın olsun senin hayat zor biliyorum dua ederim senin için
Teşekkür ederim:)
Rica ederim sende bana et bari 😂
Ederim tabii
Teşekkür ederim 🤗
Ne demekk