Birisiyle konuşuyorum ama ona aşık değilim, o bağlanıyor gibi. Nasıl bitiririm?

Baştan söyledim zaten istemiyorum falan ancak arkadaşlık olur ama o sürekli zamanla fikrim değişir diye düşünüyor son zamanlarda sık sık aramaya başladı daralıyorum rahatsız oluyorum artık onu kırmakta istemiyorum ne yapmalıyım

Birisiyle konuşuyorum ama ona aşık değilim, o bağlanıyor gibi. Nasıl bitiririm?
Cevapla