Biri var aşık değilim ama aramızda bir çekim var bunu nasıl yok ederim?

biri var hoşlanıyorum çok tatlı biri ve 2 ay önce en yakın arkadaş olduk omzumda da uyudu playlist de yaptık gece birlikte proje de tasarladık hep dipdibeydik, el şakaları çok fazla, yanyanayken temas bağımlısı gibiyiz , bi çekim var, herkes de farkında ve biri ile konuşmaya başladı diye seni aldatıyo diye şaka yapıyolar. ben de aşık değilim aklıma bile gelmiyo evdeyken onu düşünmüyorum ama yanındayken temas etmek istiyorum neden aşk yok çekim var

Biri var aşık değilim ama aramızda bir çekim var bunu nasıl yok ederim?
Cevapla