Benden hoşlanan biri var ama ben ona karşı bir seyler hissetmiyorum? Kotu hissediyorum ne yapmalı?

2 yıldır arkadas ortamimdan biri var. Son zamanlarda son 6-7 aydir kendisinin bana karşı tavirlarinda degisiklik var. Ya en bastan beri duygulari vardi sakliyordu ya da beni tanıdıkça bu duygulari oluşmaya başladı bilmiyorum. Ama duygularını ya saklayamiyor ya da anlamami istiyor.

Bana bakışları derin bende görüyorum bunu arkadaslarimda soyluyor sana cok icten, derin boyle anlamlı bakıyor, ara ara sen bakmadigin zaman hayranlikla seni izliyor dedi arkadaşlarım.

Bana karsi davranislarinda kibarlik, yumusaklik var eskiye göre. Bana sık mesaj atiyor nasil oldugumu, ne yaptığımı soruyor. Tek yaşıyorum bir şeye ihtiyacin var mi diye soruyor falan ilgisi arttı.

Yani ne yapacagimi bilemedim canını yakmak hic istemiyorum ama onunla olan arkadasligimizi, hareketlerimi de yanlış yorumlasin istemiyorum. bir iki kere laf arasinda şu an iliski istemedigimi falan söyledim arkadaslar arasinda o da duydu. Ben başkasından hoşlanıyorum açıkçası eger olaylar bir tik daha ileri giderse arkadaslar dahi bilmiyor ama birinden hoslandigimi söyleyecegim sanırım herkesin icinde ve karsimdaki bu erkegi de cok iyi anlıyorum ama yapacak bir seyim yok.

Kimse kimseden gercekten aşk acısı gibi şeyler cekmesin kendimi son zamanlarda rahat hissedemiyorum bu yüzden. Biraz arama mesafe de koydum bu sıralar, bilmiyorum ne yapacağımı.
Benden hoşlanan biri var ama ben ona karşı bir seyler hissetmiyorum? Kotu hissediyorum ne yapmalı?
Cevapla