Beni çok seven birisi var onunla mutluyum ama duygusal olarak bir şey hissetmiyorum ne yapmalıyım?

Beni çok seven biri var yani 1 ay telefon üzeri konuştuk 1 hafta da görüştük ban beni dene sonu kötü bitse bile dene dedi bir sürü masraf yaptı benim için denedim ama hissiyat oluşmadı ağladığını söylediler gerçekten denedim hissiyat oluşmadı kendimi zorladım da ama olmadı geri dönmeli miyim ona aşık ve ya duygusal anlamda bir şey hissetmesem bile dönmeli miyim

Beni çok seven birisi var onunla mutluyum ama duygusal olarak bir şey hissetmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla