Arkadaşlar biri var bana aşık sanırım bende ona aşığım ama açılamıyor tuhaf davranıp duruyor nasıl olacak böyle?

Arkadaşlar bir birimize geç kalmayalım diye paylaşım yaptı bende güzel şeyler aceleye gelmemeli diye paylaştım çünkü gerçekten o benim yanıma geldiğinde çok aşırı heycanlanıyorum daha hazır değilim sanırım ama çok seviyorum da ve kpss var önümde hani bir şey olacaksa bile önce kpss halledeyim sonra onunla önüme bakarım diye düşünmüştüm ama her neyse aradan zaman geçti gitmiş arkadaşlarıyla resim atmış kızlar bunun omuzuna yaslanmış falan sonra her neyse ben çok üzüldüm sonra biriyle daha resim atmış eski konuştuğu kıza çok benziyordu ama tam net belli değil anlamadım oda kimse ama bilmiyorumda ben çok üzülüyorum 1 aydır birbirimizi görmüyoruz ramazandan dolayı kurs kapandı açılacak ama ben ne yaparım nasıl davranırım onu görünce bilmiyorum beni çok kırdı ve ben kimseyi affeden biri asla değilim biri hata yapınca hemen siliyorum sizce ne yapmam doğrusu? Amacı beni kıskandırmaksa ben cidden asla affetmem onu kıskandırma olayları bana ters
Arkadaşlar biri var bana aşık sanırım bende ona aşığım ama açılamıyor tuhaf davranıp duruyor nasıl olacak böyle?
Cevapla