- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılGörüşümü merak etmişsiniz. Her insanın tarzı farklı ancak ben sanaldan seks olayına sıcak bakmıyorum. Bir ilişki yaşanacaksa gerçekçi olmalı o an temas olmalı ruhen ve bedenen ve o da eşimle olmalı. Doğru bir kadın yerinde ve zamanında yaşar bazı şeyleri. Düşüncem bu şekilde.
110 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama sevgili olmak istemiyor, daha önce evlendi ayrıldı o yüzden de istemez, birde şöyle ki kas hastası engeli var benden daha ağır o yüzden pek istemez. Ama sanal üzerinden bir şeyler yaşamak istedim önce kabul etmedi dün de yaşadık. Yani sence ne yapıyorsun diye yazsam kötü mü olur ya da kendimi geri mi çeksem yazmasını beklesem mi
- +1 yıl
Gerçekçi şeylerin peşinde koşmanı tavsiye ederim. Kendini kandırmamalısın. Sizinle yaşıyorsa diğer erkeklerle de yaşıyordur. Güvenmeyin derim.
Soran+1 yılAnladım hiç yaşamadım falan dedi
- +1 yıl
Ben inanmam. Seven bir insan ne olursa olsun sevgili olur. Bunu kendimden bilirim. Sevmeyen kadın bahaneleri. Siz isterseniz yazın ancak ben net insan seviyorum belirsizliğe gelemem.
Soran+1 yılHal hatır sordum normal bir şekilde yazdım
- +1 yıl
Böyle her şeyi yaşarsanız hiçkimse sevgililik veya evliliğe sıcak bakmaz. Biraz kendinize karşı özsaygı geliştirmrlisiniz. Kuralları olan her zaman kazanır bunu unutmayın. 🪁
Soran+1 yılBiliyorum elbette ben şunu merak ediyorum aslında artık nasıl davranmalı o konuları o açmadan açmayı düşünmüyorum
- +1 yıl
Sormak neyi değiştirir sonuçta sevgili bile olmayan bir kadın var karşınızda.
Soran+1 yılAnladım peki
Soran+1 yılVolkan o gece olanları bir daha tekrarlamayacağız bunu biliyorsun değil mi? Ben seni üzmek incitmek istemiyorum, Sen bana zaten o gün ilk ve son demiştin hatırlıyor musun? Ben den bunu sürekli istersen bana o.. muamelesi yaptığını düşünürüm Ben o geceyi bir daha konuşmayalım istiyorum bu konuda bana anlayış göstermen i isterim, Ben sadece tekrarlansın istemiyorum o konu hakkında konuşmak o gece ile ilgili konuşmak bana iyi gelmiyor, Volkan ben en baştan sana bunları söyledim, Evet pişman değilim ama o konuyu tekrar açmak hoşuma gitmiyor.
Ben senin mutlu olmanı istedim ve elimden gelen o anda buydu,
Resmen bitik durumdayım gece uyuyorum sabah saat 7 oldu doğru düzgün uyuyamadım iki de bir de sıçrayarak uyanıyorum titriyorum ağlıyorum keyfim yerinde değil hiç bir şeyden tad almıyorum. 🥺 Ben şimdi ne yapacağım? Ben oda mutlu oldu sandım, o gece onun da bir şeyler yaşadığını düşündüm. 🥺
bunları yazdı
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılİçinden geldiği gibi davran ama çok da bağlanma. Çünkü insan çok bağlandığı zaman akabinde yaşadığı hayal kırıklığı da o nispete oluyor. Ne çok uzak davran, ne de çok hevesli görün, nabza göre şerbet vermeni tavsiye ediyorum yani, ilk adımı atmaktan çekinme ama karşılık vermezse de üsteleme ama en başta da değindiğim gibi fazla bağ kurmamanı tavsiye ederim. Onun nabzını ölçerek ya kendini geri çekersin ya da ilişkiniz devam eder. İlişkinizin seyrine göre buluşursunuz, zaman gösterecek her şeyi.
225 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama sevgili olmak istemiyor, daha önce evlendi ayrıldı o yüzden de istemez, birde şöyle ki kas hastası engeli var benden daha ağır o yüzden pek istemez. Ama sanal üzerinden bir şeyler yaşamak istedim önce kabul etmedi sonra da yaşadık. ne yapıyorsun diye dün yazdım ama her gün her gün de yazmak istemiyorum Bir de mesela salı günleri aynı hastanede denk geliyoruz Ben tedaviden çıktığımda o geliyor sence nasıl davranmalıyım?
- +1 yıl
Onun ilgi alanı olan konulara değinebilirsin, ilgi alanına yönelik konular üzerinden sohbet edebilirsin onunla, insanlar ilgilendiği konular hakkında sohbet etmeyi çok sever
Soran+1 yılAnladım ama mesela devamlı olarak ilk yazan ben olmak istemiyorum hani bu sefer belki o kendini geri çekmeye çalışır, Bir de bana şöyle bir şey söyledi yani ben hayatım boyunca evet evlendi ama sanal olarak başkalarıyla böyle bir şey konuşmadığını söyledi hatta konuşmaya başladığımızda ben sen başla dedim ben bilmiyorum ki nasıl olur falan gibilerinden bir şey söyledi sonra Ben başlattım acaba sence doğru mu söylüyor yoksa sanaldan konuştuğu başka kişilerde olmuş mudur kız gözüyle soruyorum sana
- +1 yıl
Yüz yüze de görüşüyorsunuz yani
Yanına geldiğinde konuşup sohbet edebilirsin onunla, birlikte çay içmeyi teklif edebilirsin.
Soran+1 yılYani yüz yüze görüşüyoruz derken şöyle bir şey öyle dışarıda buluşma falan şeklinde değil o da mesela engelli Ben de engelliyim aynı fizik tedavi merkezine aynı özel hastaneye gidiyoruz işte orada mesela saatler veya tedavi günleri aynı güne denk gelirse görüyoruz mesela o geldiğinde ben gidiyorum yani öyle uzun uzun oturma şansımız olmuyor
- +1 yıl
Yalan söylemesi için bir sebebi yok, bilmediğini de ifade etmiş, bence doğru söylüyor olma olasılığı yüksek
Soran+1 yılZaten kendisini lise döneminden tanıyorum 15 yıldır tanıdığım insan
- +1 yıl
15 yıldır aranızdaki bağın kopmaması çok güzel, aynı mahallede mi oturuyordunuz
Soran+1 yılevi bana 10 dakikalık mesafede ama şöyle bir şey söyleyeyim yani öyle gidip görüşmek gibi bir imkanım söz konusu olmuyor tabii mesela ben ona en özel şeylerimi anlatırım o bana anlatır sevgili değiliz belki ama her şeyimizi paylaşıyoruz ya işte aşağıdaki yorumlarda bana şöyle dedi birisi hani seninle yaşadıysa başkasıyla da yaşamıştır ama mesela başlarda hiç kabul etmek istemedi yüzüne bakamam dedi sevmediğim birisiyle yapamam dedi saçma geliyor dedi işte sonra yaşadıktan sonra da zevk alıp olmadığını sordum alıyorum sen alıyor musun dedi bittikten sonra da zevk aldın mı dedim Bu soruya cevap vermeyeceğim dedi yani şimdi bir daha bir daha aynı şeyleri beni istemem pek doğru olmaz diye düşünüyorum
- +1 yıl
Ben başkasıyla sanaldan bir şeyler yaşadığını düşünmüyorum, tabi bu taleple gitme yanına, beni sadece bunun için istiyor diye düşünebilir. Bazı şeyleri zamana bırakmak en güzeli, zamanı gelince kendiliğinden yaşanıyor her şey
Soran+1 yılAynen öyle aslında bu kızla böyle bir şey yaşayacağım ya aklımın ucundan bile geçmezdim nasıl böyle bir şey teklif ettim veya nasıl bu noktaya geldik bilemiyorum ya da mutlu oldu mu pişman mı oldu pişman olur mu merak etme dedi ama belki de beni kırmamak için öyle söyledi belki de hiç mutlu olmadı bilemiyorum aklımda bir o kadar soru var konuyu açıp kendisine tekrar tekrar sormak da istemiyorum
- +1 yıl
Gerek sanaldan, gerekse reelden sohbet edebilirsin, her zaman yazmak istemesen de arada onun hatrını sorabilirsin, unutulmadığını gösterebilirsin ona
Soran+1 yılHatta dün kendisine şunu söyledim yani hep dedim ben mesaj atıyorum böyle rahatsız ediyor gibi hissediyorum dedim arada sen de yaz dedin tamam dedi ani bugünden sonra artık sanaldan ikide bir de pek yazmak istemiyorum yani bir de konuşacak bir şey bulamıyorum çünkü aklımda bir ton soru olduğu için onu da sormak istemiyorum yani güzel biten bir şeyi belki bana şunu diyebilir hani ya ben seni üzmemek için böyle bir şey yaşadım ama zevk almadım derse bu benim için yıkıcı olur diye korkuyorum
- +1 yıl
Eig için teşekkür ederim🌸
Mutlu olmamış olsaydı sohbeti bu kadar ilerletmezdi, bir evlilik yapmış ve boşanmış, kalbinin kapılarını tekrar birisine açmaya korkuyor olabilir.
Böyle bir şey diyeceğini ya da böyle bir şeyi aklından geçirdiğini bile düşünmüyorum.
Soran+1 yılAnlıyorum tabii bana her zaman işte ben seni bir arkadaş dost olarak gördüm sana gözle bakmadım benden vazgeçmeni istiyorum falan dedi ama şimdi benim merak ettiğim nokta iki gün oldu biz konuyu yaşayalı acaba şimdi tekrar bir istek durum olduğu zaman ben açık açık söylemeli yoksa ondan mı beklemeliyim
- +1 yıl
Nasıl yaklaşman hususunda tereddütdesin ama içinden geldiği gibi davran. Denemeden bilemezsin, denemeden emin olamazsın. İnsanların duyguları, düşünceleri değişebilir. Seni öncesinde arkadaşı gibi görüyordur, şimdi ise öyle görmez.
Duygular, düşünceler değişebilir. Bir kaç gün oluruna bırak ve ona bağlanma, birkaç gün sonra onun nabzını ölçebilirsin, ona göre belirlenir aranızdaki her şey. İstemiyorsa da kendince sebebleri vardır ve sen öyle bir durumda geri çekersin kendini, çünkü hiçbirimiz denemeden bilemeyiz
Soran+1 yılO zaman bir sürü sosyal medya üzerinden yazmam yani gördüğüm zaman normal Merhaba merhaba derim kendisi yazarsa o zaman ya da konuyu konuyu açarsa o zaman onun dışında açmazsa bir daha ağzımı açmamak en doğrusu olur kafamda sorular var ama o soruları sorduğum zaman hayal kırıklığına uğramak da var
- +1 yıl
Bu sekilde davranman da gayet iyi olur
- +1 yıl
Bence.
Tüm güzellikler seninle olsun 🌸
Soran+1 yılFikirlerinden dolayı ve ayırdığın vaktinden dolayı teşekkür ederim bir kız gözüyle yorum almak güzeldi
- +1 yıl
Ne demek, rica ederim 🌸
Soran+1 yıl☺️🤗
Soran+1 yılHer şey yalanmış..
Volkan o gece olanları bir daha tekrarlamayacağız bunu biliyorsun değil mi? Ben seni üzmek incitmek istemiyorum, Sen bana zaten o gün ilk ve son demiştin hatırlıyor musun? Ben den bunu sürekli istersen bana o.. muamelesi yaptığını düşünürüm Ben o geceyi bir daha konuşmayalım istiyorum bu konuda bana anlayış göstermen i isterim, Ben sadece tekrarlansın istemiyorum o konu hakkında konuşmak o gece ile ilgili konuşmak bana iyi gelmiyor, Volkan ben en baştan sana bunları söyledim, Evet pişman değilim ama o konuyu tekrar açmak hoşuma gitmiyor.
Ben senin mutlu olmanı istedim ve elimden gelen o anda buydu,
Resmen bitik durumdayım gece uyuyorum sabah saat 7 oldu doğru düzgün uyuyamadım iki de bir de sıçrayarak uyanıyorum titriyorum ağlıyorum keyfim yerinde değil hiç bir şeyden tad almıyorum. 🥺 Ben şimdi ne yapacağım? Ben oda mutlu oldu sandım, o gece onun da bir şeyler yaşadığını düşündüm. 🥺
bunları yazdı- +1 yıl
Bağlanma derken demek istediğim buydu. Mutsuz ve pişman değil, sadece tekrar yaşamak istemiyor, sende kararına saygı duy, kendini de üzme. Hepimizin başına gelebiliyor böyle şeyler, kendini üzme. Sen şimdi ne yapacaksın? Kaldığın yerden devam edeceksin hayatına, bu bir son değil, arkadaş olarak selam verebilirsin, hiçbir şey yaşanmamış gibi davrananilirsin. Sen kendini üzmediğin sürece kimse seni üzemez, şöyle düşün "denedim ve gördüm, tecrübe edindim, öğrendiklerim oldu" Tecrübe en büyük kazançtır.
Soran+1 yılAynen öyle yapacağım
15 yıldır aynı kızı sanaldan mı seviyorsun?
341 Yorumla
Soran+1 yılHayır lise döneminden tanıyorum
Soran+1 yılEvet dün gece sanal yaşadık ona da çok uğraştım ama pişman olmam dedi
Soran+1 yılEvet biliyor hoşlanmak değil de aşığım ona
Soran+1 yılZaten olmaz diyor evlendi boşandı birde engeli kas hastası tekerlekli sandalyede
Soran+1 yılYa istemiyor işte dün sanal yaşadık bak şöyle bir şey diyeyim sana o kadar kızla konuştum yaşadım falan da o bir başkaydi çok mutlu oldum.
Soran+1 yılŞimdi normal konuşuyoruz ama sence mutlu olmuş mudur yani oda konuşurken kendini kaybediyordu sence ben mutlu olayım diye mi yaptı birbirimizi iyi anlıyoruz diye mi?
Soran+1 yılYazarak ama görsel de attık ses attım yani sarılıp uyuyalım falan dedi merak etme pişman olmam dedi
Soran+1 yılAnladım aldın mı dedim bu soruya yanıt vermeyeceğim dedi
Soran+1 yılBugün ne yapıyorsun diye yazdım ama artık çekeyim değil mi
Soran+1 yılAnladım birde dün başlarken sen başla dedim ben sanal cinsellik yaşamadım bilmiyorum dedi sence doğru mu söylüyor?
Soran+1 yılEvlendi boşandı
Soran+1 yılGerçek yaşamış da sanal ortamdan öyle herkese yazmamış
Soran+1 yılYa ben şimdi ne yapayım kendimi çekeyim mi normal konuşayım mı?
Soran+1 yılAz önce konuştuk şakalaştık falan sonra iyi geceler dedik, İnstagram sohbetini de tamamen sildim artık yazarsa yazmayı düşünüyorum.
Soran+1 yılİnsanlar bu soruyu sordum diye kızıyor ama ben fikir alışverişinde bulunmak için sordum, peki bana şunu demedi bu ilk ve son Bir daha istemem demedi sence ister mi yoksa beni üzmemek için mi konuştu
Soran+1 yılO zaman ben o konuları bir daha hiç açmayayım istersen zaten kendisi belli eder istemese de zaten bir daha açmam
Soran+1 yılAnladım hatta dün gece konuşurken bir şey dedim belki bir gün gerçek görürsün dedi
Soran+1 yılAnladım yani
Soran+1 yılTeşekkür ederim insanlar kızarken sen dinledin
Soran+1 yılVolkan o gece olanları bir daha tekrarlamayacağız bunu biliyorsun değil mi? Ben seni üzmek incitmek istemiyorum, Sen bana zaten o gün ilk ve son demiştin hatırlıyor musun? Ben den bunu sürekli istersen bana o.. muamelesi yaptığını düşünürüm Ben o geceyi bir daha konuşmayalım istiyorum bu konuda bana anlayış göstermen i isterim, Ben sadece tekrarlansın istemiyorum o konu hakkında konuşmak o gece ile ilgili konuşmak bana iyi gelmiyor, Volkan ben en baştan sana bunları söyledim, Evet pişman değilim ama o konuyu tekrar açmak hoşuma gitmiyor.
Ben senin mutlu olmanı istedim ve elimden gelen o anda buydu,
Resmen bitik durumdayım gece uyuyorum sabah saat 7 oldu doğru düzgün uyuyamadım iki de bir de sıçrayarak uyanıyorum titriyorum ağlıyorum keyfim yerinde değil hiç bir şeyden tad almıyorum. 🥺 Ben şimdi ne yapacağım? Ben oda mutlu oldu sandım, o gece onun da bir şeyler yaşadığını düşündüm. 🥺
bunları yazdı
Soran+1 yılYa da sadece merhaba merhaba demeliyim
Soran+1 yılSon soruda da sordum fikrini merak ediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı. Mutluluğunuz daim olsun. Sevgi varsa ilgide vardır. Daha da ilgilen onunla. Sen ne yaptın o ne yaptı. Konuşun. Kitap hediye edebilirsin. Sen de oda okur, sohbet edeceğiniz konular olur... Basiti
21 Yorumla
Soran+1 yılYani sevgili değiliz de yine de mutluyum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen kaşınmışsın sen bul nasıl davranacağını da ben o kadar dostluk iyidir yazdım bir şey değişmemiş boşa demişim
240 Yorumla
Soran+1 yıl🙄🙄🙄 ama o da istedi hala konuşmaya devam ediyoruz yani onda bir sıkıntı yok hatta dün ne yapıyorsun falan diye yazdım benim kafamdaki sorular başka
- +1 yıl
O soruları ona sor o zaman
Soran+1 yılÇekiniyorum,🙄
Soran+1 yılAcaba mutlu oldu mu bir daha ister mi? 🙄
- +1 yıl
Yazdığına bakılırsa oda istedi falan demişsin yukarda
Soran+1 yılEvet yani mesela en sonunda mutlu oldun mu dedim bu soruya cevap vermeyeceğim dedi yani şu anda aklımda öyle sorular var ki hani tekrardan mesaj atıp da bunları da sormak istemiyorum acaba biraz beklesem mi diyorum ya da nasıl söyleyeyim onun yazmasını mı beklesem
- +1 yıl
Bilmem ben karışmam size
Soran+1 yılYok ya karışman için söylemiyorum bir kız olarak senden tavsiye alıyorum
Anladım ama her gün her gün de mesaj atmak belki ters tepebilir diye düşünüyorum biraz beklemeyi düşünüyorum ne dersin- +1 yıl
İki ucu ayrı kapıya çıkan bir yol bekle işini gördü yazmıyor der yaz bak bi yaptık iyice yapıştı der karşı tarafı tanımak lazım önce
Soran+1 yılDün akşam yazdık konuştuk bugün de tekrar yazarsam belki dediğin gibi yapıştı diyebilir mi
- +1 yıl
Dün bir şey olmadı ise demez
Soran+1 yılYok yani normal konuştuk sonra iyi geceler dedik yattık
Soran+1 yılHayır şimdi ben o konulara girersem bu sefer derse ki ben bir daha yaşamak istemiyorum falan filan derse bu benim için çok üzücü olur yani en azından ne hissettiğini merak ediyorum ama o esnada çok da isteksiz gibi değildi bilemiyorum
- +1 yıl
Karışmam ben ben hep dediğim arkasındayım dostluk iyidir şu an sizin ne olduğunuz belli değil önce bir sıfat bulun
Soran+1 yılPeki teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim her zaman
Soran+1 yılGenelde fırça yedim ama sağlık olsun ama kendimi acayip hissediyorum mutluyum ama aynı zamanda düşünceliyim
- +1 yıl
Güzel bir dostluk içine ettin belki o ne olacak
Soran+1 yılYani sordum onu defalarca emin misin dedim pişman olur musun dedim merak etme pişman olmam dedi dün de normal konuştu
- +1 yıl
Hani gerçeği ile aynı idi onun için ondan yapmazdı
Soran+1 yılYa ben biraz ısrarcı oldum belki o da bilmiyorum Beni kırmak için yaptı ama yani şunu söylemedi hani bir daha istemiyorum Bu ilk ve son gibisinden bir şey demedi dün de işte ne yapıyorsun nasılsın falan diye yazdım öyle sohbet ettik normal konuştuk yani sadece merak ettiğim acaba mutlu oldu mu
- +1 yıl
Bilemem onu ben
Soran+1 yılAçık açık sorsam ayıp olur mu
- +1 yıl
Ben sorma derim
Soran+1 yılEn iyisi zamana bırakmak aten isterse kendisi gene yazar istemezse yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Bencede öyle en iyi karar
Soran+1 yılZaten bir daha o konuyu kendi açmazsa Ben de ağzımı bile açmam
- +1 yıl
Mantıklı ve doğru karar umarım arkasında kalırsın bu kararın
Soran+1 yılZaten onun da pek açacağını düşünmüyorum teşekkür ederim İzmir kızı kusura bakma vaktini aldım ama şimdi neden bilmiyorum başka kadınlarla konuşamıyorum biliyor musun yani konuşmaya çalışıyorum yapamıyorum
- +1 yıl
Gayet konuşuyorsun bence
Soran+1 yılYok ya normal mesela bu konuyla ilgili konuşuyorum da yakınlık anlamında demiyorum
- +1 yıl
Oda olur elbet sonuç da bir 15 yıllık var başlada niye olmasın
Soran+1 yılHayırlısı olsun teşekkür ederim desteğin için
- +1 yıl
Rica ederim bende
Soran+1 yılVolkan o gece olanları bir daha tekrarlamayacağız bunu biliyorsun değil mi? Ben seni üzmek incitmek istemiyorum, Sen bana zaten o gün ilk ve son demiştin hatırlıyor musun? Ben den bunu sürekli istersen bana o.. muamelesi yaptığını düşünürüm Ben o geceyi bir daha konuşmayalım istiyorum bu konuda bana anlayış göstermen i isterim, Ben sadece tekrarlansın istemiyorum o konu hakkında konuşmak o gece ile ilgili konuşmak bana iyi gelmiyor, Volkan ben en baştan sana bunları söyledim, Evet pişman değilim ama o konuyu tekrar açmak hoşuma gitmiyor.
Ben senin mutlu olmanı istedim ve elimden gelen o anda buydu,
Resmen bitik durumdayım gece uyuyorum sabah saat 7 oldu doğru düzgün uyuyamadım iki de bir de sıçrayarak uyanıyorum titriyorum ağlıyorum keyfim yerinde değil hiç bir şeyden tad almıyorum. 🥺 Ben şimdi ne yapacağım? Ben oda mutlu oldu sandım, o gece onun da bir şeyler yaşadığını düşündüm. 🥺
bunları yazdı- +1 yıl
Sürekli yok diyen biri niye bir anda tamam deyip mutlu olsun dost kalın konuları açma diye de bende 40 sefer dedim bunu kendi mi yazdı durduk yere yoksa gene kaşınıp sen mi açtın
Soran+1 yılBen açtım hatta bununla ilgili olarak son sorum var
- +1 yıl
İyice kaşınmışsın , sor bakalım
Soran+1 yılSordum cevabını da aldım işte ondan sonra da sabaha kadar ruh gibi uyudum
Soran+1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. burada ilan etmen hiç hoş değil ama… Çok kızıyorum her şeyin herkese anlatılmasını. Bazı şeyler size özel kalmalıydı…
12 Yorumla
Soran+1 yılSadece fikir alışverişinde bulunmak istedim
Soran+1 yılYa ben şimdi ne yapayım kendimi çekeyim mi normal konuşayım mı? bunu soruyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi ne desem bilemiyorum hiç tavsiye verebileceğim bir konu değil maalesef ama şunu söyleyebilirim sadece bence içinden geldiği gibi davran
14 Yorumla
Soran+1 yılSabah fizik tedaviye gitmişti mesaj attım iyi tedaviler kolay gelsin diye Teşekkür ederim demiş rica ederim dedim Instagram'da hikaye paylaşıyorum bakıyor ama şimdi tekrar tekrar mesaj atarak da rahatsız etmek istemiyorum yani nasıl davranmalıyım sence uzun bir süre yazmasam olur mu
- +1 yıl
Olabilir belki bilmiyorum ki
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim
- +1 yıl
Rıca ederim
+1 yılBunu burada yazman çok saçma geldi kusura bakma
22 Yorumla
Soran+1 yılFikir alışverişinde bulunmak için
- +1 yıl
İki kişi arasında yaşanan özel durumun fikir alısverisi olmaz beyfendi
15 yıldır aynı kişiyi sevmek mii maşallah 🙂
Yaşadıklarınız sanaldan mıydı yoksa reelde mi?17 Yorumla- +1 yıl
Yorumlardan gördüm sanal ilişkiymiş. Ben pek mantıklı bulmuyorum sanal ilişkisini. Mutlu olman güzel ama bence pek ümitlenme sonra daha da üzülürsün ve de her zaman davrandığın gibi davran. Soğuk asla olma ama fazla cıvıtırsan beni cinsellik için mi seviyor diye de düşündürebilir. O yüzden aynı, içten, samimi ol yeter
Soran+1 yılHayır hayır tabii ki kendisini okul döneminden tanıyorum aynı lise döneminde okuduk aynı fizik tedavi merkezine gidiyoruz bazen günlerimiz denk gelmiyor aynı saatte mesela şöyle söyleyeyim ben tedaviden çıkarken o tedaviye giriyor karşılaşıyoruz sanalda olan bir şey değil sadece özel konuştuğumuz şeyler sanal
Soran+1 yılYani burada benim aklıma takılan aslında ne biliyor musun yani acaba gerçekten mutlu oldum acaba isteyerek yaptı mı ne düşünüyor şu anda ben onları merak ediyorum ama sormaya çekiniyorum dün normal bir şekilde sohbet ettik konuştuk sonra da iyi geceler dedik uyuduk ama şimdi bugün de yazarsam ne tepki verir bilemiyorum
Soran+1 yılYaşadığımız durumlar sanaldı ama yani sanalda tanıdığım biri değil tabii kendisi
Soran+1 yılYok dün zaten konuştuk gece ama bu konu hakkında hiçbir şey sormadım konuyu açmadım yani normal konuştuk kapattım,
+1 yılBence fazla ümitlenme kız bir anda soğuk yapar çok üzülürsün
18 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın sence nasıl davranmalıyım?
- +1 yıl
Kızdan önce hareket etme o gelsin bakalım senden etkilenmiş mi
Soran+1 yılsevgili olmak istemiyor, daha önce evlendi ayrıldı o yüzden de istemez, birde şöyle ki kas hastası engeli var benden daha ağır o yüzden pek istemez. Ama sanal üzerinden bir şeyler yaşamak istedim önce kabul etmedi dün de yaşadık. Yani sence ne yapıyorsun diye yazsam kötü mü olur ya da kendimi geri mi çeksem yazmasını beklesem mi
Soran+1 yılAslında ne yapıyorsun nasılsın diye mesaj attım biraz konuştuk ama acaba biraz kendimi geri mi çeksem
- +1 yıl
Çek bence
Soran+1 yılHatta konuşursan da o konuları tekrar girmeyeyim değil mi isterse ister
- +1 yıl
O isterse yani sen bilirsin
Soran+1 yılAnladım
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence normal davran fazla ilgisiz kalma ve eğer bunu yaşamayı kabul ettiyse bence onun da içinde sevgi vardır sevgili olma yönünde adım atabilirsin. Mutluluğunuz daim olsun.
114 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama sevgili olmak istemiyor, daha önce evlendi ayrıldı o yüzden de istemez, birde şöyle ki kas hastası engeli var benden daha ağır o yüzden pek istemez. Ama sanal üzerinden bir şeyler yaşamak istedim önce kabul etmedi dün de yaşadık. Yani sence ne yapıyorsun diye yazsam kötü mü olur ya da kendimi geri mi çeksem yazmasını beklesem
Cevap sahibi+1 yılBence yaz o da senden bekliyordur, boşanmış olması sevgi istemeyeceği anlamına gelmez ikinizi aynı şartlardasınız
Cevap sahibi+1 yılBirbirinizi en iyi siz anlarsınız
Soran+1 yılTekerlekli sandalyede bu arada az önce yazdım
Cevap sahibi+1 yılİnsanların ne dediğini bu kadar umursama sen mutluysan sıkıntı yok
Soran+1 yılPeki sence bundan sonra bu konulara girmeli miyim yoksa ondan mı beklemeliyim
Cevap sahibi+1 yılOndan beklemelisin bence
Soran+1 yılMesela bir süre sosyal medyadan yazmamayı düşünüyorum hal hatır sormak için bile tabii ister mi onu da bilmiyorum yani kafamda aslında birçok soru var gerçekten mutlu oldu mu isteyerek yaptı mı ne hissetti
Cevap sahibi+1 yılİstemese yapmazdı olaydan sonra ilk konuşmayı sen başlattın zaten şimdi zaman ver o yazsın arayı da fazla açma 2 3 gün bekle yazmazsa yine bir sorun mu var gibisinden yazarsın ama bence yazar
Soran+1 yılYa zaten dün ne yapıyorsun falan diye yazdım ama o konulara hiç girmedim normal bir şekilde konuştum daha sonra da uyuduk ama hani dünden sonra biraz yazmamayı düşünüyorum bakalım ne yapacak yani ne düşündüğüm mutlu olduğumu ya da sırf sırf beni mutlu etmek için mi acaba istedi kabul etti yaptı bana bir şey söylemedi üzmemek için çünkü yaptıktan sonra sordum yani zevk aldın mı diye bu soruya cevap vermeyeceğim dedi evet de demedi hayır de demedi ama mesela şöyle bir şey diyeyim işte Bir fotoğrafta görmek isterdim falan filan gibilerinden bir şey söyledim Bir gün görürsün belki falan dedi
Cevap sahibi+1 yılBu soruya cevap vermeyeceğim demek evet ama bunu söylemek istemiyorum demek, kız naz yapıyor işte ağırdan alıyor fazla üstüne gitme fazla hevesli gözükmek istemiyor kendini bir şey sanma diye
Soran+1 yılYani diyorsun ki kendini biraz geri çek
Cevap sahibi+1 yılYani baka bakalım ne olacak
Soran+1 yılTamam
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. O değilde görsel yakıyoo resmenn🤭🙈😅
13 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 tabii görsel bana ait değil abla yalnız belki yaptığım yanlış bir şeydi ama hayatımdaki en güzel mutlu olduğum yanlışım diyebilirim
Soran+1 yılOrası öyle sen böyle diyorsan biz ne yapalım 😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bundan sonra yapacağın tek şey sırtına at nikah dairesine git😅
11 Yorumla
Soran+1 yıl😍😍😍 o imkansız da hayatımda hiç bu kadar mutlu olmadım
Belli aşamayı geçtiyseniz artık hep görüntülü görüşün bol bol
10 Yorumla
+1 yılNe bu saçmalık sorduğun şeye bak
23 Yorumla
Soran+1 yılSaçma sapan gelebilir ama duygusal dönem geçiriyorum kızana kadar fikir versen
- +1 yıl
Duygusal dönemle ne alakası var yaşadığınız herşeyi bilmek zorunda mıyız
Soran+1 yılBilmek zorunda değilsin elbette bir kız olarak fikir verebilirsin dertleşmeye ihtiyaç duyuyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılZaten yasamissin yaşayacağını canım sorun yok dediğim gibi takma kafaya
13 Yorumla
Soran+1 yılPeki şimdi ona nasıl davranmalıyım yani bir daha aynı şeyi isteyemem ya da bu konuyu nasıl girmem gerekiyor ya da girmeli miyim ya da önceki yaşadığımız durumdan mutlu olmuş mudur yoksa mutlu olmadı da bana hiçbir şey söylememiş midir
Cevap sahibi+1 yılYani pek fikrim yok ben hiç ilişki yaşamadım o yüzden tecrubesizim
Soran+1 yılAnladım peki
+1 yılAşk cok guzel bir sey
13 Yorumla
Soran+1 yılBence de yani sevgili değiliz ama mutluyum
- +1 yıl
Hayırlı olsn
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni iyi keklemiş afiyet olsun
26 Yorumla
Soran+1 yılNeden böyle söyledin 🙄
Cevap sahibi+1 yılNeden bir kadın böyle özel bir konuda sevgilisi bile olmayan birini ilk olarak seçsin ki? İlk değilsin tabi kş
Soran+1 yılEmin ol hiç önemli değil onunla yaşamak yetti
Cevap sahibi+1 yılBu kadar mı yalnızsın
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılVolkan o gece olanları bir daha tekrarlamayacağız bunu biliyorsun değil mi? Ben seni üzmek incitmek istemiyorum, Sen bana zaten o gün ilk ve son demiştin hatırlıyor musun? Ben den bunu sürekli istersen bana o.. muamelesi yaptığını düşünürüm Ben o geceyi bir daha konuşmayalım istiyorum bu konuda bana anlayış göstermen i isterim, Ben sadece tekrarlansın istemiyorum o konu hakkında konuşmak o gece ile ilgili konuşmak bana iyi gelmiyor, Volkan ben en baştan sana bunları söyledim, Evet pişman değilim ama o konuyu tekrar açmak hoşuma gitmiyor.
Ben senin mutlu olmanı istedim ve elimden gelen o anda buydu,
Resmen bitik durumdayım gece uyuyorum sabah saat 7 oldu doğru düzgün uyuyamadım iki de bir de sıçrayarak uyanıyorum titriyorum ağlıyorum keyfim yerinde değil hiç bir şeyden tad almıyorum. 🥺 Ben şimdi ne yapacağım? Ben oda mutlu oldu sandım, o gece onun da bir şeyler yaşadığını düşündüm. 🥺
bunları yazdı
Gizli Üye(18-24)+1 yılilk kez mi yaptın ki
11 Yorumla
Soran+1 yılYani ilk değil ama olumlu olduğu için bambaşka bir şey oldu
+1 yılYanlış yaptın herşeyi bitiren bu olay oldu
00 YorumlaEvlen kanka
33 Yorumla
Soran+1 yılO imkansız
Soran+1 yılÇünkü ağır engelli yani kas hastası bir de şöyle bir şey söyleyeyim daha önce başından bir evlilik geçti Benim de zaten çalıştığım bir işim mesleğim yok o yüzden
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılDaim olsun 😂
10 Yorumla
+1 yılHayırlısı
10 Yorumla
+1 yılAkışına bırak
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 