Sevdiğim kız beni küçük düşürdü ve onu bıraktım aradan biraz zaman geçti aklıma yeniden dönmek geliyo ne yapıcam?

Okulda tanımadığım bi kız var ondan hoşlanıyodum gözgöze falan geliyoduk sonra ben arkadaşıma güvenip o kızdan hoşlandığımı söyledim arkadaşımda söylediğim gün gitti kıza söyledi... sonra ben kızla az bişey olsada konuşmak için bi mazeret uydurdum o mazerette bi anketti arkadaşlarıma anketi sordum sonra kızada sordum cevap verdi herşey normaldi az bişey olsada konuşmuş olduk... ama ben bu anketi yapmadan önce arkadaşıma anlatmıştım şöyle yapıcam böyle yapıcam diye... sonra arkadaşımla aram bozuldu o da gitti anketi nası yapacağımı anlatan mesajın ekran fotoğrafını sevdiğim kıza attı... sonra kız bana yazdı ve dediki "benimle konuşmak içinde böyle bi bahane uydurmazsın be yazık sana" dedi ben onunla konuşmak için mazeret uydurim o bana yazık sana desin... neyse sonra insanların beyinsiz suratları ortaya çıktı en azından diye mesaj attı sonra dediki sadece bu ss ler yok bende bütün ss ler var dedi... ben onun için şiirler yazıyodum sonra arkadaşlarıma falan atıyodum İnşALLAH şiirler yoktur... sonra onu bıraktığımı söylediğimde sevindim dedi... sonra aradan zaman geçti tabi ben bıraktım okulda arkadaşlarıyla bahçenin demirin arksındaydılar ben o tarafa bakınca falan gülüşme sesleri geliyodu yani ne bilim benle ilgilimi konuşuyolar benle ilgili konuşuyolarsa niye konuşcaklar olay kapanmıştı zaten... sonra geçende bişe farkettim ama tabikide bu diyeceğim şey kesin değil ama benim aklıma şöyle bi düşünce geldi o kız instagramda hikaye atıyo ben eskiden bakıyodum ama artık bilerek bakmıyorum... ben hikayesine bakmadığım zaman birdaha hikaye atıyo yine bakmayınca yine atıyo acaba benim bakmamımı istiyo çünkü ben bakmadığım zaman bidaha atıyo... bakmadım bakmadım en son yakın arkadaşlar olarak hikaye attı arkadaşım bak dedi bende baktım ama bu düşüncem tabiki tahmin öyle demiyorum ama nedense böyle bişe farkettim... kız artık aklıma geliyo onu düşünüyorum geri dönersemde yüzsüzlük olur diye düşünüyorum çünkü neler yazdı anlattım zaten yukarda... kararsızım sizce ne yapmalıyım?
Sevdiğim kız beni küçük düşürdü ve onu bıraktım aradan biraz zaman geçti aklıma yeniden dönmek geliyo ne yapıcam?
Cevapla