Sevgilimle ayrıldık ve hiç tanımadığım birine dönüştü. Ne yapacağım?

öncelikle merhaba gerçekten zor durumdayım ve en ufak tavsiyelerinize bile ihtiyacım var. simdiden teşekkürler. neyse onunla 7 aydır tanışıyoruz. Aynı ortamdayız sürekli yüz yüze geldiğim biri.(hâlâ da öyle). Neyse biz sevgili olduk ilişkinin ilk 2 ayı çok güzeldi. geriye kalan 2-3 ay her şey mahvoldu. O iyi biriydi. Ama benim hep onu kaybetme korkum vardı. Korktuğum başıma geldi. Hiç beklemediğim bir anda terkedildim. Zaman istiyorum dedi. Ama bu normal bir zaman istemek değildi alay edercesineydi. Bana "1-2 yıl sonra sevgili oluruz kafam karışık bana zaman ver" diyip kesti attı her şeyi. Sonra ben üzerine gittim. Çünkü düne kadar her şeyi isteyen yanımda duran adam yoktu birden bunları dedi. Şok oldum" acaba biri mi var, sevmiyor mu beni" gibi gibi sorularla kendimi yedim durdum. Üzerine gidiyordum yapma felan gitme diye, neden diye soruyordum, hep ağlıyordum. Her seferinde "bilmiorm" diyordu bu kadar. Hasta oldum nasılsın diye günde 1 mesaj attı destan yazan adam. Sonra yapmam dediği şeyleri yaptı. Kızlarla muhattap olmayan kişi, artık benle muhattap olmuyordu. Bide yetmezmiş gibi "benden uzak dur iyiliğin için", "benden bu süreçte nefret et", "senin bu yaptıklarımı kendine yedirememen yüzünden oldu her ne olduysa" gibi cümleler kullandı. Sustum çok üzüldüm ama koştum yine peşinden gururumu hiçe saydım her şeye rağmen.

Çünkü onu seviyordum hâlâ seviyorum. Wpden engelledi, scden engelledi, Instagram kullanmıyorum ztn. Hergün görüyorum kendisini ama muhattap olmuyoruz iki yabancıyız resmen. Ve kızlarla konuştuğunu görüyorum sürekli. Bana "sen dışında bir kızla konuşunca aldatıyor gibi hissediyorum" diyordu ama konuşuyor işte. Şimdi ise ne yapicam bilmiyorum. Ama bu kadar çabaladım bu kadar hiçe saydım kendimi ve bana dediği şuydu "Benim bu kadar ilişki istememe rağmen senin diretmen, istemen bir suçtur." bunu dedi ya inanabiliyor musunuz ya.. nasıl der nasıl. Ben yemedim yedirdim, içmedim içirdim, kırdı kırmadım hep kaldım hep.. ne yapicam bilmiyorum çok canım yanıyor nolur bişe diyin. Lütfen.

Güncellemeler
+1 yıl
Uzun gözüküyor biliyorum ama lütfen çok ihtiyacım var tavsiyelerinize 2 dakikanızı almaz okuyun :(
Güncellemeler
+1 yıl
:((
Sevgilimle ayrıldık ve hiç tanımadığım birine dönüştü. Ne yapacağım?
Cevapla